Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار لرستان از افتتاح و کلنگ‌زنی ۳ پروژه مهم و بزرگ در خرم‌آباد خبر داد و گفت: هزینه احداث کارخانه لاستیک‌سازی بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان است. ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم آباد، سید موسی خادمی ظهر امروز در ادامه افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های ایام مبارک دهه فجر خرم آباد در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: طرح های بیشتری در خرم آباد داریم که آماده افتتاح و یا کلنگ‌زنی است اما به دلیل اینکه بتوانیم از امتیازات بیشتری استفاده کنیم با حضور مقامات ملی افتتاح خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با بیان اینکه امروز 3 پروژه مهم در این شهر افتتاح و کلنگ‌زنی شد، افزود: سالن ورزشی کبدی در یکی از مناطق حاشیه‌ای خرم‌آباد افتتاح شد، این منطقه استعدادهای ورزشی خوبی به ویژه در این رشته ورزشی دارد که توانسته‌اند به تیم ملی راه پیدا کنند. 

ثمرات انقلاب 40 ساله ـ استان‌ها| برخورداری 99.8 درصد جمعیت شهری لرستان از آب شربثمرات انقلاب 40 ساله ـ استان‌ها| افزایش 700 برابری خانه‌های بهداشت در استان لرستان1640 روستای لرستان ‌پس از انقلاب از نعمت گاز برخوردار شدند‌

استاندار لرستان با اشاره به کلنگ‌زنی پروژه آب‌رسانی شهرک صنعتی شماره 3 خرم‌آباد، بیان کرد: به لحاظ نوع و جنس کار این طرح بسیار ارزشمندی است، چراکه به‌منظور حمایت از سرمایه‌گذاران انجام می‌شود.

وی هزینه احداث پروژه لاستیک‌سازی را بیش از 400 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: ما نیز در قبال آن به عنوان وظیفه استانی به سرمایه‌گذار قول داده‌ایم که‌ مطابق پیشرفت کاری آب مورد نیاز آنها را تامین کنیم و این طرح امروز کلنگ‌زنی شد.

خادمی با بیان اینکه  از دیگر طرح‌هایی که امروز پیگیری شد، آغاز عملیات اجرایی سد زیبا محمد بود، خاطر نشان کرد: احداث این سد یکی از خواسته‌های تاریخی مردم این منطقه است که خوشبختانه با همراهی و پیگیری‌های نمایندگان محترم مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی توانسته‌ایم آن را که از ردیف‌های اجرای خارج شده بود به مدار بودجه برگردانیم.

وی افزود: مبالغی را در سال 98 و 97 برای این سد تامین اعتبار می کنیم، امروز نیز پیمانکار انتخاب شده و علی‌رغم اینکه پروژه قبلا کلنگ‌زنی شده به منظور شروع عملیات اجرایی در این مکان حضور پیدا کرده‌ایم.

استاندار لرستان با بیان اینکه کار سدسازی زمان‌بر است و منابع کشور نیز محدودیت است، تصریح کرد: باید به دنبال سایر روش‌های تامین منابع مالی باشیم و از مشارکت بخش‌های خصوصی بیشتر استفاده کنیم تا کار سریع‌تر انجام شود.

انتهای پیام/ح

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۹۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوابگاه دانشجویی ۵۰۰ نفره در گرگان کلنگ زنی می شود

سعید گل فیروزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از برگزاری آئین غبارروبی مزار شهدای سلامت و خوشنام در سراسر استان در نخستین روز از هفته سلامت خبر داد و اظهار کرد: آئین بهره برداری از ۱۱۱ دستگاه موتور سیکلت ویژه بهورزان در استان برگزار خواهد شد که این برنامه در شهرستان‌های گرگان و گنبد به صورت متمرکز انجام می‌شود.

وی افزود: زنگ سلامت و افتتاحیه ۳۰ واحد بهداشت در مدارس استان با حضور استاندار گلستان در این هفته نواخته خواهد شد.

رئیس دانشگاه علم پزشکی گلستان گفت: کلنگ زنی خوابگاه دانشجویی ۵۰۰ نفری از دیگر برنامه‌های هفته سلامت در استان که با حضور استاندار برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: آئین کلنگ زنی خانه‌های بهداشت پست دره و قرقیجق در مراوه تپه، کلنگ زنی انبار دارویی معاونت غذا ودارو، افتتاحیه پایگاه سلامت شهرک فرهنگیان کردکوی و راه اندازی کلینیک سیار دندانپزشکی در مدرسه آیت الله کاشانی گالیکش از دیگر برنامه‌ها دانشگاه علوم پزشکی گلستان محسوب می‌شود.

گل فیروزی از پیاده روی همگانی کارکنان دانشگاه، ادارات و سفیران سلامت در سراسر استان خبر داد و اظهار کرد: راه اندازی (بهسازی و تجهیز) کلینیک دیابت در گرگان، افتتاحیه خانه بهداشت استون آباد شهرستان بندرگز، راه اندازی کلینیک سیار دندانپزشکی در مدرسه آیت الله کاشانی گالیکش از جمله برنامه‌های دانشگاه در هفته سلامت است.

وی کلنگ زنی پایگاه اورژانس نگین شهر آزاد شهر، افتتاح ۶ باب زیست پزشک در شهرستان کلاله، راه اندازی کلینیک سیار دندانپزشکی در مرکز خدمات جامع سلامت مالای شیخ و اجرای اردوی جهادی دانشکده دندانپزشکی در روستای ماهستان حکیم آباد علی آباد اشاره داشت و افزود: سخنرانی مدیران مراکز بهداشت در نماز جمعه و اجرای اردوی جهادی دانشکده دندانپزشکی در روستای ماهستان حکیم آباد علی آباد از دیگر برنامه‌های هفته سلامت در استان گلستان است که اجرایی می‌شود.

کد خبر 6081848

دیگر خبرها

  • اولتیماتوم ۲ ماهه بازرسی لرستان برای تکمیل پل شوراب
  • آماده‌سازی بزرگ‌ترین پروژه نهصت ملی مسکن در اشتهارد
  • خوابگاه دانشجویی ۵۰۰ نفره در گرگان کلنگ زنی می شود
  • پست برق و پروژه فیبر نوری میامی افتتاح و کلنگ زنی شد
  • ۲ طرح بهداشت و درمان در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • ۲ پروژه در میامی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • پروژه بیمارستانی «نیایش» خرم‌آباد در ایستگاه ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی
  • کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد
  • معرفی خودروسازان متخلف به قوه قضاییه
  • افتتاح ۲۸۸ پروژه کشاورزی در دولت سیزدهم