Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@14:37:17 GMT

آئین غبارروبی مزار شهدای گمنام نقده برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۷۹۲۶۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نقده، آئین غبارروبی مزار شهداء با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه نقده علی برنا، فرماندار و رؤسای ادارات، نیروهای نظامی و انتظامی در محل مزار شهدای این شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه نقده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاوری های شهدای دوران انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و درود و سلام بیکران به روح مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و همچنین تبریک ایام غرور آفرین دهه فجر به تبیین ابعاد مختلف قیام ملت بزرگ ایران به فرماندهی امام راحل پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: دشمنان اسلام در فکر این بودند که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سقوط خواهد کرد اما استقامت رهبر انقلاب و مردم همه توطئه ها را خنثی کرد.

ابراهیمی گفت: دشمنان دیدند که از جنگ فیزیکی چیزی نصیب شان نشد، حال به جنگ فرهنگی رو آورده اند که باز کارساز نخواهد شد چون نهال انقلاب ما با خون شهیدان آبیاری شده است و این خون ها اجازه نخواهد داد تا انقلاب مان سقوط کند و ما به برکت این خون ها با اقتدار و قدرت و با دو بال قرآن و ولایت به سمت امام زمان خواهیم رفت تا این انقلاب را تقدیم ایشان کنیم.

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۹۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، در اولین روز از هفته کارگر و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر و تجدید پیمان با آرمان‌های والای شهدای انقلاب و میهن مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدا شهر بوشهر با حضور جامعه کار و تولید در روز چهار شنبه ۵ اردیبهشت ماه برگزار شد.

در این مراسم اعضای ستاد گرامیداشت هفته کارگر استان بوشهر ضمن غبار روبی قبور مطهر شهدا با ذکر فاتحه و صلوات و با تقدیم شاخه‌های گل، یاد و خاطره فداکاری‌های رزمندگان اسلام و شهیدان کارگر را گرامی داشتند و با آرمان‌های شهدا و امام شهیدان تجدید بیعت کردند.

کد خبر 6088036

دیگر خبرها

  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ برگزار شد
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها
  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب فردا برگزار می‌شود
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد