Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان گفت: خدمات‌رسانی نیروهای هلال احمر همچنان به ۸۰۹ نفر از مردم ۳۹ روستای سیل زده چابهار، نیکشهر، سرباز و کنارک ادامه دارد. ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به‌نقل از روابط‌عمومی جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان، رسول راشکی اظهار داشت: پس از بروز بارندگی شدید از 14 تا 16 بهمن در جنوب سیستان و بلوچستان که منجر به طغیان رودخانه‌های محلی شد نیروهای هلال احمر خدمات رسانی به مردم گرفتار سیلاب را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم اینک 295 نفر در قالب 65 تیم عملیاتی هلال احمر با 50 خوردو خدمات رسانی به مردم درگیر سیلاب را در برنامه خود دارند.

مدیر‌عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: نیکشهر با 21 روستا و چابهار با 17 روستا بیشترین آسیب را در سیلاب اخیر تجربه کردند.

خطیب نماز جمعه اهواز: دولت خسارت سیلاب اخیر در خوزستان را جبران کندپاسکاری علت سیل خرم آباد بین مسئولان؛ «کی بود کی بود من نبودم»!خانه‌های روستایی پلدختر در زیر آب؛ زندگی با وحشت سیلاب+تصاویر

وی توزیع 292 تخته موکت، 703 تخته پتو، 556 کیلوگرم نایلون، 61 شعله والر، 55 شعله فانوس و 359 مورد اقلام غذایی را از جمله اقلام توزیع شده از 14 تا 19 بهمن در روستاهای درگیر سیلاب جنوب سیستان و بلوچستان عنوان کرد. 

انتهای پیام/ ز

R7843/P/S6,65/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۹۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب در سیستان و بلوچستان راه‌های روستایی را بست

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از جمعیت هلال‌احمر بر اثر شدت بارش‌ها از روز گذشته ۲۸ فروردین تا امروز ۲۹ فروردین، ۷ استان (بوشهر، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد) دچار سیل و آب‌گرفتگی شده‌اند.

بر اساس گزارش‌ها؛ از روز گذشته و در ۶۱ عملیات، امدادگران هلال‌احمر به ۱۷۷۷ نفر امدادرسانی کرده، ۲۶۹ نفر را اسکان اضطراری داده و ۵۰ نفر را نیز به مناطق امن منتقل کردند. همچنین با تلاش ۱۴۸ تیم عملیاتی (۵۹۲ نفر)، آب جمع شده از ۲۹ واحد مسکونی تخلیه و ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان جاسک با ۸۰ دستگاه چادر برای اسکان حادثه‌دیدگان برپا شده است.

آخرین آمار امدادرسانی هلال احمر در سیل و آب‌گرفتگی تا ساعت ۱۸:۰۰

از ٢٧ تا ٢٩ فروردین ١٤٠٣ تا ساعت ۱۸:۰۰، ٨ استان (بوشهر، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد) از سیل متأثر شده‌اند.

طی این مدت در ۶۷ مورد عملیات به ۳۰۱۶ نفر امدادرسانی شده و ۴۰۹ نفر اسکان اضطراری یافته‌اند.

علاوه بر این ۱۱۴ نفر به مناطق امن منتقل و آب ۴۹ منزل مسکونی تخلیه شد. ۱۷۱ تیم عملیاتی شامل (٦٤٩ نفر) در این عملیات مشغول امدادرسانی هستند.

تاکنون ٣ اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان جاسک با برپایی ٨٠ دستگاه چادر، ٩٧دستگاه چادر مسافرتی، ٥٠٤ تخته پتو، ٥٦٩ تخته موکت، ٢٧٥٢ کیلوگرم نایلون، ۲۱۵ بسته غذایی، ۶۲۲ قوطی کنسروجات بین متاثرین از سیل توزیع شد.

کد خبر 6081455

دیگر خبرها

  • تداوم خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان بلوچستان + فیلم
  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • ۷ نفر از سیلاب رودخانه‌های خراسان جنوبی نجات یافتند
  • اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • نجات ۴ نفر گرفتار در سیلاب بلوچستان توسط امدادگران + فیلم
  • سیلاب در سیستان و بلوچستان راه‌های روستایی را بست
  • ارسال ۷۰۰ بسته موادغذایی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند
  • امدادرسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان