Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه شهروند خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته (پنجشنبه) به مناسبت فرا رسیدن شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام در میدان شوش شهر تهران برگزار شد .

منبع: شهروندخبرنگار - تهران

 

بیشتر بخوانید:تجدید میثاق مردم تهران با امام زمان (عج) + تصاویر

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

مراسم سوگواری ایام فاطمیه و تشییع پیکر شهدا در میدان شوش + تصاویر .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدا تصاویر با کیفیت مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۹۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقود شدن ۵۰۰ فلسطینی پس از عقب‌نشینی صهیونیست‌ها از خان‌ یونس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، محمد بصل سخنگوی دفاع مدنی غزه با اشاره به عقب‌ نشینی رژیم صهیونیستی از شهر خان یونس اعلام کرد که تعداد زیادی از فلسطینی‌ها در شهر خان یونس در قبرستان‌های دسته جمعی مدفون شده اند که بیشتر آنها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

وی تاکید کرد که اتفاقی که در این شهر روی داده، پاک‌سازی نژادی نیروهای اشغالگر اسراییلی علیه مردم نوار غزه بوده است و بسیاری از شهدا، قبل از شهادت توسط نیروهای اشغالگر صهیونیستی عریان شده اند.

این گزارش تاکید می‌کند که پیکر تعداد قابل توجهی از شهدا ناشناس است و برخی از آنها افرادی هستند که از شمال نوار غزه به این منطقه آمده بوده اند.

بر اساس این بیانیه اتفاقی که در غزه رخ می دهد، در تاریخ بشریت سابقه نداشته و سلاح‌های به کار گرفته شده نیز پیش از این در جایی استفاده نشده است.

این بیانیه می افزاید که اشغالگران صهیونیست پیکر ده‌ها تن از شهدا را قبل از خروج از هر منطقه از غزه زیر بلدوزرها قرار داده و آن ها را دفن می کنند.

بصل تاکید می کند که اشغالگران همچنین از سیاست ربایش اهالی غزه به عنوان روشی کاملا هدفمند استفاده می کنند.

این گزارش تاکید می کند که تاکنون پیکر ۱۵۰ شهید در خان یونس از زیر خاک بیرون کشیده شده است و حدود ۵۰۰ نفر نیز مفقود هستند. وی اعلام کرد که شهادت یا اسارت این افراد مشخص نیست.

بنا بر اعلام این مقام فلسطینی پیش از این نیز ۲ هزار فلسطینی پس از خروج نیروهای اشغالگر از مناطق مختلف غزه ناپدید شدند که از سرنوشت آنها اطلاعی در دست نیست.

این گزارش تاکید می کند که اشغالگران در ابتدا به فلسطینی‌های غیر نظامی امان می‌دهند، اما چند دقیقه بعد آنها را به خاک و خون می کشند.

دیگر خبرها

  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش
  • تشییع و خاکسپاری پیکر پدر شهید احمد سامع در شهرضا
  • مفقود شدن ۵۰۰ فلسطینی پس از عقب‌نشینی صهیونیست‌ها از خان‌ یونس
  • تشییع پیکر مادر و همسر شهیدان سلطانی
  • پیکر مادر دو شهید والامقام در ارومیه تشییع می‌شود
  • تشییع پیکر پدر شهیدان محمدیان
  • تصاویر | تشییع پیکر پرویز داوودی
  • کجایند مردان بی‌ادعا؟