Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین طیبی ملی پوش فوتسالیست کشورمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در ارتباط با پاداش بازیکنان تیم ملی فوتبال بیان کرد: ضمن تبریک به فوتبالیست ها بابت تلاش روزهای اخیرشان، اما باید گفت جامعه فوتسال بسیار با حجب و حیا است و اصلا به دنبال پاداش نیست.  خیلی وقت است که از تسویه پاداش های ملی پوشان فوتسال می گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افتخار آفرینی های فوتسال بسیار زیاد است اما به همان اندازه به این رشته ورزشی احترام نمی گذارند.

او درباره مبلغ پاداش های واریز نشده به حساب ملی پوشان این گونه تصریح کرد: از قهرمانی جام ملت های آسیا 2018، بیست و دو میلیون تومان باقی مانده و از کسب رتبه سومی در جام جهانی 2016 مدت زمان زیادی برای پرداخت پاداش ها گذشته است، به حدی که مبلغ آن در خاطرم نیست!

اما طیبی درباره انتقادات از تیم ملی و تفکرات سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان مبنی بر نبود جوانگرایی در تیم افزود: در بازی های دوستانه اخیر مقابل صربستان پنج یا شش نفر از بازیکنان دعوت شده جوان بودند. به نظر من در تیم ملی از استراتژی تلفیق بازیکنان جوان و باتجربه بهره برده شد، تفکری که در تیم های برتر دنیا چون برزیل و اسپانیا استفاده می شود.

طیبی درباره بازی اخیر تیم ملی ایران و کسب رتبه سوم در رنکینگ فیفا اظهار خوشحالی کرد و گفت: کسب رتبه سوم جهانی را به همه علاقه مندان و عوامل فوتسال تبریک می گویم، بازی هایمان با صربستانی که بازیکنان فیزیکی در اختیار دارند بسیار مفید بود. مصاف با تیمی چون صربستان که وقت و سرمایه زیادی را روی توسعه فوتسال می گذارد باعث خوشحالی است.

بیشتر بخوانید:

پیروزی پر گل ملی پوشان فوتسال ایران مقابل صربستان

اعلام زمان اعزام ملی پوشان فوتسال ایران به اردوی صربستان

پوست اندازی در تیم ملی فوتسال با چاشنی تغییر نسل!

انتهای پیام/

اظهارات طیبی درباره مسائل مختلف فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۹۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی ملت‌های آسیا

تیم ملی فوتسال ایران توانست با برتری چهار بر صفر برابر کویت و کسب ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین گروه D راهی دور یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا شود.

به گزارش ایسنا، دور سوم مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا با برگزاری دو دیدار ادامه یافت که در یکی از بازی‌ها تیم ملی فوتسال ایران با چهار گل کویت را شکست داد.

علی اکرمی، سعید احمدعباسی و سالار آقاپور در نیمه اول برای ایران گل زدند. در نیمه دوم سعید احمدعباسی از روی نقطه پنالتی بار دیگر گلزنی کرد و چهارمین گلش را در این رقابت‌ها و دومین گلش را در این مسابقه به ثمر رساند.

در دیگر دیدار همزمان افغانستان سه بر دو از سد بحرین گذشت و به عنوان تیم دوم پس از ایران صدرنشین راهی دور حذفی شد.

شاگردان وحید شمسایی در دور یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها با قرقیزستان روبه‌رو خواهند شد. همچنین افغانستان هم در قرعه‌ای جالب باید به مصاف تاجیکستان در مرحله یک چهارم نهایی برود.

سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • حسین طیبی و گل معروف به لیانگشان پویی که جهانی شد (فیلم)
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • خاطره جالب طیبی از گل معروفش که جهانی شد (فیلم)
  • ژست های خاص ملی پوشان فوتسال پس از صعود مقتدرانه
  • صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی ملت‌های آسیا
  • صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت‌های آسیا
  • ببینید | ماجرای تنفر حسین طیبی از فوتسال و عاقبت ورود به این رشته
  • «وحید شمسایی» در حال حاضر بهترین گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتسال است
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر