Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، امرروزدرهشتمین روز از دهه مبارکه فجر فاز اول پایانه مرز رازی خوی افتتاح و فاز دوم آن  با حضور وزیر راه و شهرسازی کلنگ زنی شد.

 عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر و رئیس  سازمان  راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در آیین افتتاح فاز اول مرزی رازی  خوی  با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های جغرافیایی ، عمومی و ویژگی های استراتژیک استان آذربایجان غربی و شهرستان خوی گفت:استان آذربایجان غربی همجوار بودن  با سه کشور عراق ، ترکیه و آذربایجان دارای پتانسیل های خاص برای غرب کشور می باشد ومرز رازی خوی نیز نزدیکترین جاده، مرزی ایران  برای واردات و صادرات کالا ها  با کشورهای  اروپایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حسن نیا درادامه بابیان اینکه ، جاده خوی رازی  باید تاپایان دولت تدبیر امید بهسازی شود اظهارداشت : این جاده فعلا مسیر تردد مسافران است سعی ما این است که  در آینده نزدیک این جاده را به مسیر ترانزیت کالا تبدیل کنیم .

نماینده مردم شهرستان خوی و چایپاره درمجلس شورای اسلامی در این مراسم نیز بعد از عرض تسلیت ایام فاطمیه و تبریک چهلمین سال پیروز انقلاب اسلامی گفت:باتوجه به اینکه منطقه مرز رازی خوی قطور،یک منطقه استراتژیک اقتصادی می باشد و هموطنان ما ازاین مرز به کشور ترکیه سفر می کنند ما باید خدمات بهتری در اختیار مردم قرار دهیم وبرای رسیدن به این اهداف هرچه سریعتر کارهای عملیاتی فاز دوم شروع  شود  در سال ۹۸ شاهد  بهره برداری  این پروژه باشیم.

کبیر ی بابیان اینکه ،با احداث  قطعه دوم  این پروژه در سال آینده اظهارداشت :با بهره برداری این پروژه در سال آینده بتوانیم بزرگترین بندر خشکی قطب اقتصادی منطقه را در خوی احداث نماییم.

وی همچنین افزود:امروز قطعه یک فاز دو  بااعتبار ۲۲ میلیارد تومان کلنگ شد.

انتهای پیام/س

سفر وزیر راه به ارومیه          

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۹۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ پروژه در دامغان افتتاح می‌شود

مهدی بندرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از افتتاح دو پروژه در شهرستان دامغان همزمان با سفر هیأت دولت به استان سمنان خبر داد و ابراز کرد: کارخانه صنایع فروآلیاژ که یکی از مهم‌ترین صنایع مورد نیاز کشورمان محسوب می‌شود، در زمره این طرح‌ها است.

وی با بیان اینکه پست ۶۳ کیلو ولت تاریخانه دامغان نیز فردا با حضور مسئولان در شهرستان دامغان افتتاح می‌شود، افزود: بازدید قطعه اول باند دوم دامغان _ معلمان و مجتمع فولاد کویر از جمله برنامه‌های مسئولان و اعضای هیأت دولت در شهرستان دامغان است.

فرماندار دامغان با اشاره به حضور وزرا و اعضای کابینه سیزدهم در شهرستان‌های استان سمنان همزمان با سفر دوم استانی هیأت دولت به استان بیان کرد: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور فردا مهمان مردم دامغان خواهد بود و شورای داری شهرستان با حضور وی، برگزار می‌شود.

کد خبر 6081373

دیگر خبرها

  • افتتاح خوابگاه دانشجویی در سمنان با حضور وزیر علوم
  • افتتاح یک واحد تولید باتری در گرمسار با حضور وزیر صمت
  • واحد تولیدی خوراک دام با حضور وزیر جهاد کشاورزی در گرمسار افتتاح شد
  • افتتاح یک واحد تولید باطری در گرمسار با حضور وزیر صمت
  • ۲ پروژه در میامی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • ۲ پروژه در دامغان افتتاح می‌شود
  • ۲ طرح صنعتی در گرمسار افتتاح شد
  • وزیر صمت وارد استان سمنان شد
  • وزیر صمت به سمنان سفر می‌کند/ افتتاح ۴ پروژه اقتصادی