Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، محمد علی دانشجو مسئول سیاسی سپاه ناحیه سمنان در جمع کارکنان و سربازان این رده ضمن تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: انقلاب امام خمینی (ره) برگرفته از انقلاب و بعثت پیامبر اکرم (ص) بود و اگر دقیق به انقلاب اسلامی ایران نگاه کنیم و بررسی کنیم خواهیم دید که در این انقلاب، ایران غربال کردنی رخ داد که در زمان پیامبر نیز همین اتفاق افتاد؛ منظور از غربال کردن این است که افراد در حکومت جا به جا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زمان پیامبر نیز همین اتفاق افتاد و با تشکیل حکومت اسلامی مستضعفان بر مستکبرین مسلط شدند و در انقلاب ما نیز مردم مستضعف مسلمان کشورمان از استعمار و استکبار و ظلم حاکم خسته و انقلاب کردند تا حکومتی اسلامی و مردمی را شکل دهند.
وی در ادامه گفت: با توجه به نظریه‌های مختلف و ثبت شده انقلاب سه رکن اساسی دارد که شامل ایدیولوژی، رهبری و مردم است؛ اینجا این نکته قابل ذکر و توجه است که تاکنون دشمنان انقلاب به دنبال از بین بردن رهبری و ایدیولوژی بودند و سال ۸۸ فتنه عظیمی را طراحی و اجرا کردند، ولی به دلیل حضور و بصیرت مردم که رکن سوم انقلاب است موفق نشدند و شکست خوردند و پس از آن به این نتیجه رسیدند که مردم را باید علیه انقلاب شوراند و از انقلاب جدا کرد؛ به همین خاطر فتنه اقتصادی را تعریف، طراحی و اجرا کردند، زیرا با معیشت مردم در ارتباط است.
دانشجو افزود: پس از باور این قضیه باید دو مورد را مدنظر گرفت و تبیین کرد نخست آفت اقتصادی و سپس راهکار‌های مقابله با آسیب‌های اقتصادی باید مد نظر باشد.
مسئول سیاسی سپاه ناحیه سمنان ادامه داد: فقدان برنامه اقتصادی مدون، وجود اسراف، شکاف فقیر و غنی، بی توجهی مردم به برنامه‌های دولت به خاطر عدم مهار تورم و گرانی، افزایش نرخ بیکاری و کاهش ثروت و دارایی مردم از جمله مواردی است که در آفات اقتصادی باید مدنظر قرار گیرد.
دانشجو در پایان گفت: راهکار‌های مناسب مقابله با این آفات اقتصادی نیز وجود دارد که در صورت پیاده سازی آن می‌توان به خوبی از این جنگ اقتصادی نیز سربلند بیرون آمد، که عزم دولت در رفع تنگنا‌های اقتصادی و معیشتی، مقابله و مبارزه با فقر و فساد و تبعیض و اسراف، افزایش ظرفیت اشتغال و پیاده سازی شاخصه‌های ۱۰ گانه اقتصاد مقاومتی از جمله این راه کار‌ها برای مقابله و مبارزه با جنگ و فتنه اقتصادی دشمنان است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۹۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در دفاع از اسلام و حق خود ذره‌ای کوتاه نمی‌آید

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: ایران در دفاع از اسلام، حق خود و مردم غزه ذره‌ای کوتاه نخواهد آمد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، همزمان با سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، نادر نوروزی و مدیران شهرداری با سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) و سردار مسعود قنبری جانشین فرماندهی سپاه نبی اکرم (ص) دیدار و گفتگو کردند.

بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)کرمانشاه نیز در این دیدار اظهار داشت: کشورهای حامی اسرائیل هر چه داشتند را آوردند تا این عملیات با شکست مواجه شود اما جمهوری اسلامی ایران نشان داد از هیچ قدرتی ترسی ندارد و برای دفاع از اسلام و مردم غزه و حق خود ذره‌ای کوتاه نخواهد آمد. مطمئن باشید آنچه که به سمت اسرائیل شلیک شد همه قدرت موشکی ایران نبود ایران شجاعانه اسرائیل را زد و این تنها با کمک خداوند میسر بود.

مسعود قنبری جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه هم در این دیدار اظهار داشت: هدف همه ما خدمت به مردم و اسلام است، دشمن به دنبال انشقاق در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است اما مردم ما پای کار نظام هستند مشکلات را لمس می کنند اما امنیت را می‌خواهند.

وی عنوان کرد: ادارات و ارگان‌ها دولتی باید بیشتر تلاش کنند که به مردم خدمت رسانی کنند چرا که لیاقت این مردم خیلی بیشتر است، در این راستا حضور شهردار در مساجد حرکت خوبی بود که به رفع مشکلات مردم کمک می‌کند. حمله اخیر وفاق ملی را در کشور ایجاد کرد و باعث شده همه با تلاش مضاعف برای آبادانی ایران تلاش کنند.

نادر نوروزی شهردار کرمانشاه در این دیدار با تبریک سالروز تأسیس سپاه و انجام عملیات غرورآفرین علیه رژیم غاصب اسرائیل اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داد که در دفاع از انقلاب و آرمان های آن همچنان باقدرت پای کار است و برای دفاع از دین و وطن از هیچ رژیم و کشوری ترس به خود راه نمی‌دهد.

وی افزود: عملیات غرورآفرین اخیر هیمنه و ترس از قدرت پوشالی رژیم صهیونسیتی را در دیدگاه مردم جهان در هم شکست و خوشبختانه همه مردم ایران از انجام این عملیات دفاع کرده و به آن افتخار می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نسل رویش‌های انقلاب اسرائیل را نابود خواهد کرد
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • عقلانیت انقلابی اهل دوقطبی‌های کاذب نیست
  • مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت/ عمل به سنت رسول خدا(ص)؛ راهکار نجات مسلمانان
  • ضرورت انسجام جهان اسلام برای مقابله مؤثر با هر گونه اجحاف به کشورهای اسلامی
  • ایران در دفاع از اسلام و حق خود ذره‌ای کوتاه نمی‌آید
  • ضرورت انسجام جهان اسلام برای مقابله موثر با هر گونه اجحاف به کشور‌های اسلامی
  • دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری
  • رئیسی پیش از سفر به پاکستان و سریلانکا : هدف‌گذاری ما رسیدن به مبادلات ۱۰ میلیارد دلاری است / مردم پاکستان، علاقه‌مند به ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • رمز موفقیت سپاه مقابله با تهدیدات دشمن است