Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@15:20:27 GMT

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: با اروپا اتمام حجت می کنیم

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۷۹۹۹۰

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: با اروپا اتمام حجت می کنیم

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با اروپایی‌ها اتمام حجت می‌کنیم، شان و عزت مردم ما بیش از این است که اگر بخواهند گروکشی کنند ذره‌ای اجازه گستاخی به ملت ایران را نمی‌دهیم.

به گزارش مشرق، محمدرضا پورابراهیمی ظهر امروز در جمع نمازگزاران شهر جوپار کرمان اظهار داشت: انچه موجب شده خشم دشمن و عصبانیت آنها در مواجهه با انقلاب اسلامی بیشتر شود، تمسک ملت ایران به اهل بیت (ع) است، تفکری که امروز جریان تفکیری داعش را زمینگیر کرده و موجب نابودی و اضمحلال انها در منطقه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانیم: ۳.۵ میلیارد دلار از ارز کشور گم شد

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تفکر سیدالشهدا (ع) مردم در جمهوری اسلامی وجو دارد و کشور و نظام و مکتب شیعه ما نه به کسی ظلم می‌کند و نه اجازه می‌دهد کسی به او ظلم کند.

پورابراهیمی به همصدایی برخی افراد با دشمنان نظام جمهوری اسلامی در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: اساس حرکت به نحوی بوده که در مسیر حل مشکلات مردم گام برداریم و دلیل اصلی ورود جمهوری اسلامی به برجام برای رفع مشکلت اقتصادی بوده است، اما بعضی در فضای مجازی با دشمن همصدا می‌شوند که مسؤولان به فکر مشکلات اقتصادی و مردم نیستند و این جفا به انقلاب و بعضی از مسئولانی است که شب و روز زحمت می‌کشند.

وی بیان داشت: مذاکرات برجام تنها برای حل مشکلات اقتصادی بود که به ناحق بر مردم ما تحمیل شده بود و این یعنی تلاش برای حل مشکلات، اما چرا عده‌ای فضا را اینگونه مطرح می‌کنند که کاری برای مردم نمی‌شود.

وی افزود: ما برای جنبش‌های منطقه‌ای و زندانیان سیاسی و حقوق بشر وارد مذاکرات نشدیم، بلکه رفع تحریم تجاری جمهوری اسلامی ایران، رفع تحریم بانکی و مراودات بانکی و حمل و نقل و صنعت بیمه‌ای اصول مذاکرات بود.

پورابراهیمی تصریح کرد: آمریکایی‌ها نه تنها به تعهدات خود عمل نکردند بلکه از جریان برجام خارج شدند، با اروپایی‌ها هم اتمام حجت می‌کنیم، وزیر امور خارجه را در مجلس خواسته‌ایم و گفته‌ایم که شأن و عزت مردم ما بیش از این است که اروپایی‌ها بخواهند گروکشی کنند و ذره‌ای اجازه گستاخی به ملت ایران را نمی‌دهیم.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: موضع جمهوری اسلامی ایران امروز از موضع اقتدار است و اروپایی‌ها هم می‌دانند، باید به تعهداتشان عمل کنند و مکلف به اجرای تعهدی هستند که آن را امضا کرده‌اند.

پورابراهیمی با بیان اینکه ادبیات آمریکایی‌ها بسیار استکباری و گستاخانه است، بیان کرد: مردم ما مشکلات اقتصادی دارند و همه باید در برابر ان پاسخگو باشیم اما اینگونه نیست که مردم انقلاب و نظام خودشان را تنها بگذارند.

وی به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: چهل سال گذشته موفقیت‌های زیادی داشتیم که به برکت مقاومت وپایداری ملت ایران به دست آمد.

پورابراهیمی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها خواب براندازی جمهوری اسلامی را به گور می‌برند و نظام جمهوری اسلامی از موضع عزت و اقتدار همین مسیر را طی می می‌کند و ان‌شاءلله امسال مردم ما نشان می‌دهند که هر اندازه آمریکایی‌ها گستاخی بیشتر نسبت به مردم ما داشته باشند، حضور ملت ایران در صحنه قوی‌تر خواهد بود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس ابراز داشت: مردم ما در ۲۲ بهمن مجدد با امام راحل، شهدا و رهبری عزیشان پیمان می‌بندند، مسئولان این همایش پرشور را نباید به حساب خودشان بگذارند، ما باید باتمام توان تلاش برای حل مشکلات اقتصادی مردم کنیم.

وی گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن برای انقلاب و نظامشان است، آنها برای ارزش‌ها و شهدا و رهبری و امام می‌آیند و ان‌شاءالله ۲۲ بهمن بار دیگر اوج عظمت مردم و همه علاقه‌مندان به نظام به نمایش گذاشه می‌شود و استان کرمان یکپارچه با حضور مردم بار دیگر بزرگ زرینی در صفحات انقلاب اسلامی رقم می‌زند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بودجه 98 تحولات ونزوئلا جشنواره فجر اتحادیه اروپا کمیسیون اقتصادی مجلس مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۹۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب در دیدار اسماعیل هنیه: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/ جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/ اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز در دیدار آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیأت همراه، با تجلیل از ایستادگی بی‌نظیر نیروهای مقاومت فلسطین و همچنین مردم غزه تاکید کردند: صبر تاریخی مردم غزه در مقابل جنایتها و وحشیگری‌های رژیم صهیونیستی که با حمایت کامل غرب انجام می‌شود، یک پدیده عظیم است که حقیقتا به اسلام عزت بخشیده و موضوع فلسطین را علی‌رغم خواست دشمن، به مسئله اول جهان تبدیل کرده است.

رهبر انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه کشتار مردم غزه و نسل‌کشی در این منطقه هر انسان صاحب وجدانی را متاثر می‌کند، افزودند: جمهوری اسلامی ایران در موضوع حمایت از قضیه فلسطین و مردم مظلوم و مقاوم غزه هیچ تردیدی به خود راه نخواهد داد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای موضوع حمایت افکار عمومی بین‌المللی و همچنین افکار عمومی جهان اسلام به‌ویژه دنیای عرب از مردم غزه را مهم ارزیابی کردند و گفتند: اقدامات تبلیغاتی و رسانه‌ای مقاومت فلسطین تاکنون بسیار خوب و جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است و باید در این زمینه بیش از پیش اقدام شود.

ایشان همچنین یاد شهید «العاروری» از رهبران حماس را که به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، گرامی داشتند و خاطر نشان کردند: این شهید بزرگوار شخصیت برجسته‌ای بود که عاقبتِ مبارکِ شهادت، پاداش خداوند متعال به مجاهدت‌های وی بود.

آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس نیز در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از حمایت‌های مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران از قضیه فلسطین و به‌خصوص مردم غزه، گزارشی از آخرین تحولات میدانی و سیاسی جنگ غزه ارائه کرد و گفت: صبر و ایستادگی مثال‌زدنی مردم غزه و نیروهای مقاومت در این شش ماه،که ناشی از ایمان راسخ آنان است موجب شده دشمن صهیونیستی به هیچ یک از اهداف راهبردی خود در جنگ غزه، دست نیابد.

رئیس دفتر سیاسی حماس با تاکید بر اینکه عملیات «طوفان‌الاقصی» اسطوره شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را از بین بُرد و اکنون دشمن صهیونیستی بعد از گذشت شش ماه خسارت‌های سنگینی را متحمل شده و هزاران نفر از نظامیان این رژیم کشته و زخمی شده‌اند، افزود: جنگ غزه یک جنگ جهانی است و هیأت حاکمه آمریکا شریک اصلی جنایت صهیونیستها است زیرا رأسا هدایت جنگی رژیم صهیونیستی را بر عهده دارد.

وی در پایان خطاب به رهبر انقلاب تاکید کرد: به جنابعالی اطمینان خاطر می‌دهم که به‌رغم همه وحشیگیری‌ها و جنایات و نسل‌کشی که در غزه در جریان است، مردم غزه و نیروهای مقاومت با قدرت ایستاده‌اند و به دشمن صهیونیستی اجازه نخواهند داد ذره‌ای به اهداف خود دست یابد.

دیگر خبرها

  • آیین اهتزار پرچم جمهوری اسلامی ایران درپایتخت مقاومت
  • متکی: نباید در کمیسیون‌ها سرگرم رسیدن به ریاست باشیم
  • نظرات برخی نمایندگان مجلس درباره شعار سال ۱۴۰۳
  • متکی: نباید در کمیسیون‌های مجلس دنبال رسیدن به ریاست باشیم
  • مشارکت مردم در مقوله تولید، رمز عبور از چالش‌های اقتصادی است
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب در دیدار اسماعیل هنیه: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/ جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/ اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است
  • اصلاح قانون تاسیس کتابخانه در نوبت بررسی است
  • مردمی‌سازی در عرصه اقتصاد مشکلات را حل می‌کند