Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-24@13:52:02 GMT

سارق حرفه‌ای، پرتقال می‌دزدید

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۸۰۲۰۰

محم ولی مرادی امروز، گفت‌: در پی مراجعه تعدادی از باداران شهرستان قائم‌شهر به مراجع قضائی و انتظامی، مبنی بر سرقت مرکبات و محصولات باغی آنان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه فردی را که با تازگی از زندان آزاد شده بود به‌عنوان مظنون شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی قائم‌شهر اضافه کرد: متهم پس از هماهنگی‌های قضائی دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل به سرقت مرکبات از باغات روستاهای اطراف این شهرستان اعتراف کرد.

مرادی از کشف ۴ تن مرکبات از منزل و خودروی متهم خبر داد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده با صدور حکم قضائی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی قائم‌شهر در پایان با اشاره به اینکه برای ایجاد امنیتی پایدار و مقابله با سارقان همکاری مردم با پلیس امری ضروری است، از شهروندان خواستار شد: در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک خودروها و افراد ناشناس به‌ویژه در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

فارس

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۰۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: در پی گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی در زمینه خرید و فروش عتیقه  در این شهرستان ، ماموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
فرهاد آراوند افزود: ماموران با کنترل تردد فرد مورد نظر و اقدامات تخصصی از قصد او برای فروش تعدادی سکه تاریخی در شهرستان شیراز مطلع شدند.
وی بیان کرد:  ماموران پلیس متوجه شدند که متهم در یک مسافرخانه سکونت دارد و سپس او را دستگیر کردند و به مرجع قضایی تحویل دادند.
فرمانده انتظامی فسا با اشاره به اینکه در بازرسی از محل سکونت متهم ۶۸ عدد سکه مربوط به دوره اشکانی کشف شد، گفت: کارشناسان اداره میراث فرهنگی ارزش اموال مکشوفه را ۳۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری قاتل فراری در شوش
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۴ سارق دستگیر شدند
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر دستگیر شد