Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، سازمان همکاری اسلامی در بیانیه‌ ای با محکوم کردن نقض حقوق زندانیان فلسطینی توسط صهیونیست ها اعلام کرد: تل‌آویو مسئول شهادت «فارس بارود» اسیر فلسطینی است.

بر اساس این بیانیه اسرای فلسطینی در زندان با اقدامات خودسرانه و رفتارهای غیر انسانی نظامیان رژیم صهیونیتی مواجه بوده و محروم از حقوق اساسی هستند که در کنوانسیون های بین المللی مرتبط تضمین شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه همچنین آمده است: جامعه بین المللی برای حمایت از اسرای فلسطینی اقدامات جدی انجام دهد و بر اسرائیل فشار بیاورد تا حقوق مردم فلسطین را رعایت و اسرا را آزاد کند.

این در حالیست که «فارس بارود» اسیر ۵۱ ساله فلسطینی چندی پیش در زندان های رژیم صهیونیستی در پی بی توجهی صهیونیست‌ها به وضعیت جسمانی و پزشکی او در زندان به شهادت رسید.

در همین حال، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) رژیم صهیونیستی را مسئول کامل شرایط بازداشت فارس بارود و کوتاهی پزشکی عمدی صورت گرفته درباره وی در داخل زندان های صهیونیستی دانست.

کد خبر 4537491

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی سازمان همکاری اسلامی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۰۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان همکاری اسلامی تداوم حملات اسرائیل را جنایت علیه بشریت خواند

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، سازمان همکاری اسلامی در بیانیه‌ای ادامه کشتار رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین را به شدت محکوم کرد.
 
گزارش‌ها از گورهای دسته جمعی کشف شده اخیر در مجتمع پزشکی نصر در خان یونس در جنوب نوار غزه، حاکی از آن است که صدها آواره، مجروح و بیمار و همچنین کاروان‌های پزشکی قبل از اعدام و دفن دسته جمعی در معرض انواع شکنجه و آزار قرار گرفتند.
 
سازمان همکاری اسلامی این اقدامات را جنایت جنگی، جنایت علیه بشریت و تروریسم سازمان یافته دولتی دانست که بر اساس قوانین کیفری بین‌المللی مستلزم تحقیق، پاسخگویی و تحریم است.
 
این سازمان همچنین تاکیدکرد که دیوان کیفری بین‌المللی باید مسئولیت خود را در این زمینه بر عهده بگیرد.
 
سازمان همکاری اسلامی، رژیم اشغالگر اسرائیل را مسئول عواقب جنایات و اقدامات تروریستی مستمر علیه مردم فلسطین دانست که همه ارزش‌های انسانی را نفی می‌کند و نقض آشکار قوانین بین‌المللی بشردوستانه است.
 
این سازمان در پایان باردیگر از جامعه بین‌المللی به‌ویژه شورای امنیت خواست جنایات جنگی رژیم اشغالگر اسرائیل در نوار غزه را متوقف کرده و حمایت بین‌المللی برای مردم فلسطین را محقق کنند.
 

دیگر خبرها

  • شهادت دستکم ۱۶ اسیر فلسطینی در زندان های صهیونیست ها
  • شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی در غزه
  • سازمان همکاری اسلامی تداوم حملات اسرائیل را جنایت علیه بشریت خواند
  • دفاع غرورآفرین جمهوری اسلامی در برابر اسرائیل ابهت پوشالی و مصنوعی آنان را شکست
  • غزه : روزانه ۲۱۳ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند
  • شهادت ۲۶ فلسطینی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب غزه
  • شهادت ده‌ها زن و کودک فلسطینی در بمباران نوار غزه
  • هماهنگی کامل دستگاه‌های نظامی و دیپلماتیک چگونه باعث پیروزی ایران شد؟
  • شهادت ۲ فلسطینی در عملیات ضد صهیونیستی در الخلیل
  • شهادت ۲ فلسطینی در کرانه باختری در تیراندازی صهیونیست‌ها