Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@00:34:35 GMT

یک تیر و دو نشان؛ انتخاب جانشین‌های ژاوی و فریرا

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۸۰۸۳۱

یک تیر و دو نشان؛ انتخاب جانشین‌های ژاوی و فریرا

قرارداد ۳ ساله السد با نام تائه هی هافبک سابق تیم دحیل یک قرارداد ساده برای فوتبال قطر نیست.

به گزارش "ورزش سه"، السد که در دوره تازه مدیریت خود جان تازه‌ای گرفته و بدل به یکی از بهترین تیم‌های غرب آسیا شده است کار خود را بر پایه درخشش ژاوی هرناندز هافبک درخشان اسپانیایی و همچنین بغداد بونجاح به مهاجم تیزچنگ الجزایری پیش می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرمربی این تیم جوزوالدو فریرا یک پرتغالی کهنه‌کار و صاحب سبک است که پروژه این باشگاه را به بلوغ نزدیک و نزدیکتر کرده است. با این حال فریرا با سن و سالی بالای ۷۰ سال احتمالا باید به بازنشستگی و دوری از فوتبال فکر کند و این فرصت خوبی برای ژاوی هرناندز باتجربه و صاحب کاریزماست که نیمکت السد را نیز در دست بگیرد تیمی که به جز ستاره‌های یاد شده بازیکنان مهم دیگری مثل اکرم عفیف، حسن هیدوس و عبدالکریم حسن را نیز در اختیار دارد؛ سه ستاره مهم تیم ملی قطر در آسیا ۲۰۱۹ که حالا امیدوارند امسال در عرصه باشگاهی و ملی باز هم به درخشش خود ادامه بدهند.


ژاوی در سال ۲۰۱۹ یکسال مسن تر خواهد بود و احتمالا زمان وعده داده شده قبلی برای گرفتن یک نقش جدید در السد از سر خواهد رسید.


السدی ها شب گذشته قراردادی ۳ ساله با نام تائه هی  کره جنوبی امضا کردند که در لیگ قطر که از بهترین مهره‌های تیم دحیل در دو، سه سال گذشته بوده است. یک هافبک طرح و خستگی ناپذیر که مصدومیتش به دحیل ضربه بزرگی زد. این انتقال زمستانی در شرایطی انجام شد که به نظر نمی‌رسید این باشگاه قطری به یکدیگر بازیکنی در این سطح را منتقل کنند اما در نهایت با فضای ایجاد شده پس از قهرمانی قطر در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و توافق شیوخ مالک دو باشگاه این انتقال انجام شد.


او که بعد از جراحی رباط صلیبی خود را آماده حضور در میادین می‌کند به احتمال زیاد جای ژاوی هرناندز را در ترکیب اصلی تیم السد خواهد گرفت تا ژاوی هم آرام آرام روی صندلی بشیند که سرمربی پرتغالی تیمش نشسته است.


قطری‌ها که در سال‌های اخیر ارتباطات بسیار مناسبی با فوتبال اسپانیا پیدا کرده‌اند از ژاوی به عنوان یکی از مهمترین بازیکنان دهه گذشته فوتبال نهایت استفاده را خواهند برد؛ استفاده‌ای که فعلا منجر به قهرمانی آنها در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا نیز شده است‌‌. کما اینکه فیلیکس سانچز سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا بخشی از پروژه‌ای است که ژاوی را به فوتبال قطر آورده است.

فریرا السد الدحیل نام تائه هی قطر ژاوی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فریرا السد الدحیل نام تائه هی قطر ژاوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۰۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یل گتوند بهترین کشتی‌گیر فرنگی ۲۰۲۳ آسیا شد

امین میرزازاده به عنوان برترین فرنگی کار سال ۲۰۲۳ آسیا انتخاب شد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مجمع سالیانه شورای کشتی آسیا هم اکنون در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است.

امین میرزازاده با توجه به عملکرد درخشان در سال 2023 میلادی بعنوان برترین فرنگی کار سال آسیا معرفی شد.

لازم به ذکر است نماینده شایسته ایران بعنوان نامزد آقای ورزش ایران در سال 1402 معرفی شده و برای انتخاب این کشتی گیر پرافتخار کد 109 را به شماره 300003 پیامک کنید.

دیگر خبرها

  • یل گتوند بهترین کشتی‌گیر فرنگی ۲۰۲۳ آسیا شد
  • یک ایرانی مربی سال آسیا شد
  • میرزازاده و درستکار برترین‌های کشتی آسیا لقب گرفتند
  • درستکار، برترین مربی سال ۲۰۲۳ آسیا شد
  • پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
  • پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آزاد در آسیا شد
  • امین میرزازاده برترین فرنگی‌کار سال آسیا شد
  • سرمربی بارسلونا انتخاب شده است؟!
  • جانشین ژاوی در بارسلونا انتخاب شد
  • دکو جانشین ژاوی در بارسلونا را انتخاب کرد