Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد که پرسپولیس و بعد تراکتورسازی شانس های قهرمانی هستند.

طرفداری- علی لطیفی، پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص مسائل مختلف این تیم اظهارنظر کرده است.

علی لطیفی پیشکسوت استقلال در گفتگو با ایلنا، در خصوص دیدار استقلال و پیکان اظهار داشت:

استقلال در این مسابقه فراتر از حد انتظار ظاهر شد و توانست نمایش خوبی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نسبت به نیم فصل اول در همه‌ی زمینه‌ها تیم بهتری بود و مزد این خوب بودن را گرفت و با نتیجه‌ای پر گل پیکان را شکست داد. این برد پر گل از دو نظر بسیار می‌تواند در ادامه مسابقات کمک کند. اول اینکه تماشاگران و هواداران با انرژی و روحیه بیشتری می‌توانند از تیم حمایت کنند. دوم اینکه بازیکنان با اعتماد به نفس بیشتری می‌توانند تمرینات و بازی‌های خود را ادامه دهند.

وی در خصوص تفاوت عملکرد فنی استقلال نسبت به نیم فصل اول گفت:

چیزی که خیلی توجه من را جلب کرد این بود که بازیکنان استقلال در نبردهای تن به تن و نفر به نفر عملکرده خوبی را داشتند و اغلب پیروز بودند. از طرفی شاهد این بودیم که تمام تیم با استرس کمتری به توپ ضربه می‌زدند و می‌توانستند حداکثر کیفیت فنی خود را نشان دهند.

پیشکسوت استقلال در خصوص عملکرد بازیکنان خارجی استقلال در این مسابقه نیز تصریح کرد:

فعلا نمی‌توانیم نظر قطعی در این خصوص بدهیم اما باید بگویم من به عنوان یک مربی یا کارشناس وقتی چند دقیقه از بازی یک بازیکن را می‌بینم متوجه می‌شوم که او می‌تواند خوب بازی کند یا خیر. به نظر من ایسما می‌تواند مشکل تمام‌کنندگی استقلال را حل کند. به نظر من جذب منشا کار درستی بود چرا که منشا هم در تیم بزرگی بازی کرده و شرایط حضور در یک تیم بزرگ و پرطرفدار را می‌داند. درست است که او از نظر بهره هوشی بازیکن بزرگی نیست اما از نظر تکنیکی خوب عمل می‌کند، می‌تواند خوب سر بزند و در ضدحمله‌ها هم استقلال را کمک کند.

لطیفی در خصوص حضور فرهاد مجیدی در کادرفنی استقلال نیز بیان داشت:

من از جوانی با فرهاد رفت و آمد خانوادگی داشتم و تا حدود زیادی با خصوصیات اخلاقی وی آشنا هستم. به نظر من فرهاد نیامده تا تنها دستیار شفر باشد و وی برای سرمربیگری استقلال دورخیز کرده است. او مشخصه‌های فنی خوبی را دارد و از طرفی هواداران بسیاری را نیز یدک می‌کشد. با توجه به شناختی که از فرهاد دارم وی تنها به مربیگری و دستیار بودن اکتفا نخواهد کرد. از طرفی حضور مجیدی در کادرفنی استقلال می‌تواند حواشی این تیم را کم کند چرا که فرهاد با توجه به کاریزمایی که دارد می‌تواند جلوی خیلی از اتفاقات را نیز بگیرد.

وی در خصوص پیش‌بینی خود از آینده استقلال در فصل جاری لیگ و لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت:

به نظر من استقلال باید مشکلی را که در نیم فصل اول با آن دسته و پنجه نرم می‌کرد را رفع کند. شما هیچ جای دنیا نمی‌بیتنید که یک تیم در دوبازی متفاوت با شش، هفت تغییر پا به زمین بگذارد و این ایرادی بود که من قبلا هم به کار شفر وارد دانسته بودم. به نظر من اگر استقلال بتواند در ارنج خود به یک ثبات برسد می‌تواند کیفیت خوبی را از خود در لیگ نشان بدهد. در لیگ قهرمانان آسیا نیز کار این تیم با توجه به گروهی که در آن حضور دارد بسیار سخت است اما چیزی که می‌تواند استقلال را برای کسب نتایج خوب کمک کند شخصیت تیمی و اعتبار استقلال در آسیا است.

لطیفی در خصوص اینکه چه تیمی می‌تواند عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کند نیز عنوان کرد:

به نظر پرسپولیس بخت اول قهرمانی است. برای این حرف خود هم دلیل دارم. اولا اینکه پرسپولیس تبدیل به تیمی شده که رقبا از آن می‌ترسند و وقتی مقابل این تیم قرار می‌گیرند خود را در رده‌ای پایین تر از پرسپولیس می‌بینند. دو ما پرسپولیس با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالاتی این تیم بسته بود توانست بین بازیکنان به یک اتحاد و هماهنگی خوبی برسد و بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارد. بعد از پرسپولیس هم می‌تواند از ترکتورسازی به عنوان تیمی که می‌تواند قهرمانی را بدست بیاورد نام ببرم. سپاهان و استقلال هم دیگر تیم‌هایی هستند که شانس قهرمانی را دارند اما من با توجه به دلایلی که گفتم پرسپولیس را شانس اول قهرمانی می‌دانم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۱۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون بسکتبال گفت: ۴ گزینه داخلی و ۵ مربی خارجی برای هدایت تیم ملی بسکتبال مشخص شده‌اند که در نشست بعدی این کمیته مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

به گزارش مشرق، سعید تابش‌نیا در خصوص نشست کمیته فنی فدراسیون بسکتبال با هدف معرفی گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی اظهار داشت: در این نشست ۴ گزینه داخلی و ۵ مربی خارجی مطرح شدند، رزومه مربیان خارجی دریافت و قرار شد در کمیته فنی مورد ارزیابی و بررسی قرار بگیرد، نفرات داخلی هم سرشناس بوده و همه از آنها شناخت کاملی دارند.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ای که مد نظر داریم در پایان این هفته نشستی دیگر را خواهیم داشت تا کمیته فنی نظر خود را در خصوص نفرات مطرح کند. برنامه ما این است که در نهایت به یک گزینه داخلی و خارجی برسیم تا بعد از بررسی در کمیته فنی و هیات‌ رئیسه، سرمربی جدید انتخاب و معرفی شود.

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون بسکتبال در واکنش به اینکه ۲ مربی سرشناس لیگ برتری هم در بین این نفرات حضور دارند یا خیر، گفت: با توجه به این که لیگ در حال برگزاری است فعلا در این خصوص اظهار نظری نمی‌کنم،‌ اما در مورد گزینه‌های خارجی می‌توانم این را بگویم که آنها از مربیان مطرح بسکتبال و از کشورهای اسپانیا، صربستان و ایتالیا هستند.

تابش‌نیا در پاسخ به این سئوال که آیا با توجه به افزایش هزینه‌های ارزی شانس مربیان داخلی بیشتر از گزینه‌های خارجی است، تاکید کرد: در انتخاب سرمربی تیم ملی باید به همه موارد توجه داشت، در این خصوص هم در نشست کمیته فنی بحث و تبادل نظر شد که اگر به گزینه خارجی رسیدیم با چه شرایطی باید اقدام کرد. در این خصوص مشکلی وجود ندارد و صحبت‌های ابتدایی نیز با این نفرات صورت پذیرفته تا در صورت رسیدن به یک نقطه نظر مشترک، وارد مرحله جدیدی از مذاکرات شویم.

وی با تاکید بر نقش کمیته فنی فدراسیون بسکتبال در تصمیم‌گیری و ادامه این روند خاطر نشان کرد: تصمیم بر این شد برای سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال ایران وظایف و مسئولیت کمیته فنی بیان شود چراکه این کمیته موظف است اطلاعات و روند فعالیت تیم ملی را به رئیس فدراسیون ارائه دهد که بر این اساس در تمامی پیروزی‌ها و شکست‌های احتمالی این کمیته دخیل است و باید پاسخگو باشد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • ۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران
  • شانس تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • پیوس: پرسپولیس همچنان شانس اول قهرمانی است