Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@22:43:11 GMT

اعتصاب در کارون اروند خرمشهر

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۸۱۳۱۲

بازیکنان تیم کارون اروند خرمشهر که برخلاف ادعای مدیران باشگاه با شروع نیم فصل دوم لیگ دسته اول نیز موفق به دریافت مطالبات خود نشده‌اند، با توجه به عدم پاسخگویی مدیرعامل در این خصوص در تمرین امروز حضور نیافتند و اعلام کرده‌اند در صورتی که مطالبات خود را دریافت نکنند در دیدار هفته آینده نیز حاضر نخواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کارون اروند که در این فصل به لیگ آزادگان صعود کرده، در ابتدای فصل با اکبر میثاقیان به کار ادامه داد و در اواخر نیم فصل اول نیز هدایت این تیم به هومن افاضلی سپرده شد.

 

آنها در نقل و انتقالات نیم فصل با جذب محسن بنگر کاپیتان سابق پرسپولیس پر سر و صدا ظاهر شدند اما اکنون عدم تعهد مدیران تیم در پرداخت مطالبات باعث نگرانی بازیکنان و این تصمیم آنها شده است.

 

نکته عجیب در خصوص این تیم این است که چندی پیش نیز مدیران هتل المپیک به دلیل عدم پرداخت هزینه‌ها قصد داشتند کارت بازی بازیکنان را ضبط کنند و اکنون اما مطالبات بازیکنان در کنار طلب چند آژانس هواپیمایی و هتل باعث شده آنها با مشکل بزرگی ادامه فصل را دنبال کنند

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۱۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سوخت قاچاق در آبراه اروند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مرزبانان آبادان موفق شدند سه فروند لنج صیادی حامل سوخت قاچاق را شناسایی و متوقف کنند.

ماموران در بازرسی از  لنج های  توقیف شده ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را کشف و ضبط کردند. 

در این رابطه  ۱۳ نفر از قاچاقچیان سوخت دستگیر شدند. 

این سوخت قاچاق از مبدا هندیجان بارگیری و به مقصد عراق در حال جابجایی بود که توسط مرزبانان کشف و ضبط شد.

دیگر خبرها

  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • کشف سوخت قاچاق در آبراه اروند
  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد
  • اوج گیری گرما در اروند
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • کمباین وارداتی جدید در کارون رونمایی شد
  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند