Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - وزارت بهداشت فلسطين اعلام کرد در چهل و ششمين جمعه راهپيمايي بزرگ "حق بازگشت" در مرز باريکه غزه و سرزمين هاي اشغالي تاکنون دو فلسطيني به ضرب گلوله نظاميان صهيونيستي شهيد و چندين تن ديگر زخمي شدند.
به گزارش خبرگزاري آريا، وزارت بهداشت فلسطين خاطرنشان کرد "حس اياد شلبي" نوجوان 14 ساله و "حمزه محمد رشدي" 17 ساله به ضرب گلوله نظاميان صهيونيستي درشرق غزه به شهادت رسيده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تظاهرات روز جمعه "حق بازگشت" با شعار "از شکستن محاصره کوتاه نخواهيم آمد" برگزارشد.
گزارش: چهل و پنجمين راهپيمايي حق بازگشت با شعار «اسرا تنها نيستند»
راهپيمايي مسالمت‌آميز "حق بازگشت" از 30 مارس گذشته به مناسبت "روز زمين" در باريکه غزه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
از 30 مارس تاکنون، بيش از 260 فلسطيني در اين راهپيمايي به ضرب گلوله‌ نظاميان اسرائيلي شهيد و دستکم 27 هزار نفر زخمي شده اند.
بسياري از کشورها از جمله جمهوري اسلامي ايران و همچنين سازمان هاي بين المللي تاکنون، اين جنايات صهيونيست ها را محکوم کرده اند.
راهپيمايي فلسطينيان در سالگرد روز زمين يادآور تصميم رژيم صهيونيستي در زمينه مصادره اراضي فلسطينيان در 30 مارس سال 1976 است که هر ساله برگزار مي‌شود.
رژيم اسرائيل با مصادره اراضي فلسطيني ها و احداث شهرک‌هاي صهيونيست‌ نشين در آن درصدد تغيير ساختار جغرافيايي مناطق فلسطيني و چهره‌اي صهيونيستي دادن به اين مناطق است تا سلطه‌جويي‌هايش را در مناطق فلسطيني تثبيت کند.
116/117
کليدواژه تظاهرات حق بازگشت

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۱۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در درگیری با ساکنان کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری مهر بر اساس گزارش خبرنگار شبکه المیادین، در جریان حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاه جدید عسکر در شرق نابلس نیروهای مقاومت با این عناصر وارد درگیری شدند. منابع خبری گزارش دادند که اشغالگران مانع ورود خودروهای امدادرسان به این اردوگاه شدند.

همچنین وقوع درگیری‌های شدید میان جوانان فلسطینی و اشغالگران صهیونیست در شهر حلحول واقع در شمال الخلیل گزارش شده است.

گردان‌های قدس شاخه نابلس اعلام کردند که نیروهای فلسطینی با عناصر صهیونیست در محور اردوگاه عسکر وارد درگیری شدند.

در جریان این درگیری‌ها نیروهای فلسطینی موفق شدند با استفاده از چندین بمب و نارنجک تجهیزات نظامیان صهیونیست را هدف قرار دهند.

علاوه بر این درگیری‌هایی نیز در جریان حمله نظامیان صهیونیست به منطقه عزون واقع در شرق قلقیلیه به وقوع پیوست که به دنبال آن جوانان فلسطینی با یک بمب قدرتمند عناصر صهیونیست را هدف قرار دادند.

کد خبر 6087220

دیگر خبرها

  • شهادت زن جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در الخلیل
  • هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در درگیری با ساکنان کرانه باختری
  • حمله‌های بامدادی اشغالگران صهیونیست به کرانه باختری
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران بامدادی غزه
  • یک شهید در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • خارج کردن پیکر ۲۸۳ شهید دفن شده در گور جمعی بیمارستان ناصر خان یونس
  • حمله هوایی سنگین رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه
  • حمله به کرانه باختری با هدف خاموش کردن شعله مقاومت
  • نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی: قیمت‌ها در اسرائیل هر ۵ دقیقه بالا می‌رود
  • ۷ شهید و ده‌ها زخمی در حمله جدید رژیم صهیونیستی به غزه