Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان اسناد و ‌کتابخانه ملی ایران و موسسه تنظیم و‌ نشر آثار حضرت امام خمینی(ره) عصر سه شنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۳۹۷ با حضور اشرف بروجردی، رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی و محمدعلی انصاری، نماینده موسسه تنظیم و‌ نشر آثار حضرت امام خمینی(ره) در حرم امام خمینی (ره) امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این مراسم نیز اشرف بروجردی، رئیس سازمان اسناد و‌ کتابخانه ملی و معاونان و‌مدیران کل این سازمان با آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اشرف بروجردی محمدعلی انصاری موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۱۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران و پاکستان هشت سند همکاری امضا کردند

همزمان با سفر رئیس جمهور اسلامی ایران به پاکستان، مقامات دو کشور در حضور «آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی» و «محمدشهباز شریف» نخست وزیر این کشور، هشت سند همکاری وتوافق نامه و یادداشت تفاهم به امضا رساندند.

اولین موافقت نامه که به امضای طرفین رسید همکاری‌های امنیتی بین دوکشور است.

موافقت نامه دوم موافقتنامه معاضدت قضایی در امور مدنی و تجاری بین جمهوری اسلامی ایران وجمهوری پاکستان است.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود و در رأس هیاتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی، امروز دوشنبه وارد اسلام‌آباد شد.

رئیس‌جمهور پس از استقبال رسمی از سوی نخست وزیر پاکستان در نشست مشترک هیات‌های عالی‌رتبه دو کشور شرکت کرد.

آیت‌الله رئیسی در این سفر همچنین با «آصف‌علی زرداری» همتای پاکستانی خود ملاقات می‌کند و علاوه بر آن با سفر به برخی شهر‌های دیگر این کشور با علما، نخبگان، تجار و فعالان اقتصادی نیز دیدار و گفت‌گو خواهد داشت.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم
  • همکاری ایران و پاکستان در بخش دام
  • امضای اسناد همکاری ایران و پاکستان
  • ایران و پاکستان هشت سند همکاری امضا کردند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت نفت
  • فیلم| امضای اسناد همکاری بین هیئت‌های عالی‌رتبهٔ ایران و پاکستان
  • اسناد همکاری میان هیئت‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان امضا شد
  • اسناد همکاری میان هیات‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان امضا شد
  • وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • آغاز همکاری‌های مشترک سازمان جهاددانشگاهی و اداره کل آموزش و پرورش