Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت یاسوج گفت: امروز باید مسئولین و دولت مردان ما با تاسی به شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی فقط از خدا مدد بگیرند و هیچ گونه امیدی به غرب و آمریکا نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام سیدجواد خاضع، امام جمعه موقت یاسوج ظهر امروز (19 بهمن) در خطبه نخست نمازجمعه این هفته ضمن دعوت مردم به رعایت تقوای الهی، ایام شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) را محضر امام عصر، مقام معظم رهبری و همه مردم استان تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خاضع به سیره مبارزاتی حضرت زهرا (سلام الله علیها) در مقابل جریان نفاق، انحراف و دفاع از ولایت امیرالمومنین (علیه السلام) اشاره کرد و گفت: بعد از رحلت نبی مکرم اسلام در سه جبهه جنگ علیه اهل بیت ایشان آغاز شد.

 

وی با بیان اینکه یکی از این جبهه ها جنگ اقتصادی بود که با غصب آغاز شد، اظهار داشت: جبهه دیگر جنگ فرهنگی بود که به صورت های مختلف آغاز شد که منع نشر حدیث از پیامبر، جعل حدیث و جدایی قرآن از تفسیر از این جمله بود.

 

خطیب جمعه موقت یاسوج با اشاره به اینکه جبهه دیگر که در حقیقت جنگ سیاسی بود و با «غصب خلافت» در ثقیفه آغاز شد و به تعبیر امروز کودتای ثقیفه، ادامه داد: حاصل این سه جنگ این شد که در مدت زمان کوتاهی بعد از رحلت پیامبر، از اسلام جز اسمی و از قرآن جز رسمی باقی نمانده بود. 

 

وی ابراز داشت: اسلام را پیامبر 23 سال با رنج و تحمل مشقت های فراوان در سراسر جزیره العرب و در یکی از تاریک ترین دوران تاریخ، یعنی عصر جاهلیت بنا نهاد و شریعت الهی را ابلاغ کرد.

 

خاضع گفت: ادامه راه هدایت که تنها از جانب وصی و خلیفه الهی قابل انجام بود، با توطئه و خیانت گروهی که خواسته شیطانی خود را بر اراده الهی غلبه دادند روبرو شد و با غصب این حق الهی، مسیر دین از همان روزهای آغاز رحلت پیامبر دچار انحراف شد.

 

امام جمعه موقت یاسوج اذعان داشت: از طرفی امام امیرالمومنین (علیه السلام) به دلیل مصالح امت اسلامی مامور به صبر و سکوت بود، لذا تنها شخصی که در برابر این جریان فتنه و خدعه به مبارزه ایستاد، وجود مقدس دردانه نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بود.

 

وی خاطرنشان کرد: آن حضرت با علم به اساس دین و حقیقت رسالت پیامبر، به خوبی از نتیجه این انحرافات آگاه بود و می دانست که این فتنه همه زحمت های پیامبر در طول 23 سال را ناتمام گذاشته و از بین می برد و از طرفی باعث تفرقه و اختلاف بین امت اسلامی خواهد شد.

 

خاضع یادآور شد: آن حضرت در خطبه ای فرمودند: «فجعل الله اطاعتنا نظاما للمله و امامتنا امانا للفرقه» یعنی خدای سبحان اطاعت و پیروی از ما اهل بیت را باعث برقراری نظم اجتماعی در امت اسلامی و امامت و رهبری ما را عامل وحدت و درامان ماندن از تفرقه ها قرار داده است».

 

این فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: چون غاصبین خلافت ادعا می کردند که ما برای جلوگیری از ایجاد فتنه این کار را انجام دادیم در جواب آنها فرمودند:« علی فی الفتنه سقطو» شما با این کار خود و با غصب خلافت در فتنه سقوط کردید، شما جلوی فتنه را نگرفتید و چه فتنه ای از این بالاتر که شما مسیر اسلام ناب و حقیقی را منحرف کردید و نه تنها جلوی اختلاف را نگرفتید، بلکه خود اختلاف ایجاد کردید و با این کار بذر اختلاف، فتنه و تفرقه را در بین امت اسلامی کاشتید».

 

وی با بیان اینکه حضرت زهرا سلام الله علیها با همه توان خود از حریم ولایت و امامت دفاع کرد، عنوان کرد: آن حضرت به عنوان یک زن با حفظ همه حریم ها و حرمت ها با سخنرانی ها و ایراد خطبه هایی که داشتند، به دفاع از حجت خدا و امام زمان خود پرداخت.

 

خاضع حضرت زهرا سلام الله علیه با همسرش امیرالمومنین و فرزندانش به خانه های اهالی مدینه، انصار و مهاجرین می رفت و آنان را به هدایت الهی، تبعیت از امام برحق و ولی خدا توصیه می کرد.

 

امام جمعه موقت یاسوج خاطرنشان کرد: زمانی هم که به دلیل شرایط جسمی در بستر شهادت افتاد، رسالت خود را با آگاهی دادن، تبیین ولایت و مسئله غصب خلافت را به زنانی که برای عیادتش می آمدند انجام می داد.

 

وی تصریح کرد: زمانی که غاصبان ولایت تقاضای ملاقات با آن حضرت را داشتند، حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها با آنها برخورد قاطعانه ای داشت و خطاب به آنها، اظهار داشت: آیا از پدرم رسول خدا نشنیدید که فرمود: « یا فاطمه ان الله یغضب الغضب و یرضع الرضاک» گفتند چرا شنیدیم، حضرت دست های خود را به طرف آسمان بلند کرد و فرمود: خدایا شاهد باش این دو نفر من را اذیت کردند».

 

خاضع شیوه دیگر مبارزاتی حضرت زهرا سلام الله علیها را گریستن در بیت الحزان دانست و ابراز داشت: گریه های طولانی حضرت زهرا سلام الله علیها خط مشی مبارزه را تغییر داد و وقتی افرادی که از آن محل عبور می کردند و صدای گریه های عزیزترین فرد نزد رسول خدا را می شنوند برای آنها سوال بود که چه شده فاطمه زهرا سلام الله علیها این گونه گریه می کند؟ و چه ظلمی در حق اهل بیت علیهم السلام روا داشته شده تا بعد تحقیق کنند و دنبال جواب بروند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: آخرین شیوه ای که حضرت زهرا سلام الله علیها برای دفاع از ولایت امام علی علیه السلام انجام داد و منجر به رسوا کردن جریان ثقیفه شد، وصیت سیاسی آن حضرت بود.

 

وی تاکید کرد: در این وصیت خطاب به امیرالمومنین امام علی علیه السلام آمده که فرمود: «یاعلی غسلنی فی اللیل و کفنی فی اللیل علیه و دفنی فی اللیل» وصیت کرد: علی جان شب کفنم کن، شبانه بر من نماز بخوان و شبانه من را دفن کن».

 

خاضع اضافه کرد: حضرت با آن وصیت و مخفی کردن قبر خود این سوال را برای جویندگان حقیقت اسلام در همه اعصار و تاریخ برجای گذاشت که چرا قبر تنها دختر پیامبر و همسر امیرالمومنین امام علی علیه السلام و عزیزترین مقدسه نزد خدا و رسولش مخفی است؟.

 

خطیب جمعه موقت یاسوج گفت: آن حضرت با این وصیت مبارزه در راه ولایت و امامت را برای همیشه تاریخ تداوم بخشید و مظلومیت خود را در تاریخ ماندگار کرد که قبر مخفی نشان مظلومیت و قدر مخفی است.

 

وی در خطبه دوم ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و پارسایی در دین، به مهم ترین مناسبت های پیش رو در هفته آتی و برخی ار مناسبت های مهم منطقه ای و بین المللی اشاره و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را از مهم ترین مناسبت های پیش رو دانست و گفت: مهم ترین مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط رژیم ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی در ۲۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ است.

 

خاضع با اشاره به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، اضافه کرد: ۴۰ سال عمر انقلاب استقلال، آزادی، خودباوری و اعتماد به نفس ملی، مردم سالاری دینی، ولایت مداری، پیشرفت علمی، عزت، اقتدار، امنیت، استکبار ستیزی و انقلابی گری بود.

 

امام جمعه موقت یاسوج خاطرنشان کرد: در این ایام و روزها دوستان و دشمنان انقلاب به تحلیل عملکرد ۴۰ ساله انقلاب اسلامی می پردازند و عملکرد انقلاب مورد توجه دوست و دشمن است.

 

وی یادآور شد: دوستان انقلاب به ارائه کارنامه درخشان انقلاب در این ۴۰ سال می پردازند و دشمنان انقلاب نیز انگشت روی نقطه ضعف می گذارند و فاصله ای که ما با آرمان های انقلاب داریم و می خواهند اثبات کنند که نظام دینی کارآمد نیست.

 

خاضع اظهار داشت: اگر بخواهیم مقایسه ای انجام دهیم و کارنامه انقلاب اسلامی را منصفانه بررسی کنیم، می بینیم که خدمات و دستاوردهای انقلاب قابل مقایسه با دوران گذشته و سیاه ستم شاهی پهلوی نیست.

 

خطیب جمعه موقت یاسوج ادامه داد: در دوره ای که جمعیت کشور ما یک سوم جمعیت فعلی و فروش نفت کشور سه برابر میزان فروش فعلی نفت بود و از طرفی ما توسط کشورهای مخالف جمهوری اسلامی تحریم نبودیم، علیرغم همه اینها سیر حرکت کشور یک سیر روبه انحطاط و پس رفت بود و پیشرفتی مشاهده نمی شد.

 

وی اذعان کرد: وقتی نگاه می کنیم که در گذشته کجا بودیم و امروز در کجا قرار داریم، می بینیم که بسیاری از مسیر را طی کردیم، هرچند با آرمان های انقلاب فاصله بسیاری داریم.

 

خاضع با اشاره به اینکه بخشی به این دلیل که آرمان ها والا و بلند و بخشی به این دلیل که در برخی از مقاطع مسئولیت ها در دست جریان انقلابی نبود، تاکید کرد: بخش دیگر به دلیل هشت سال جنگ تحمیلی بود که بر کشور ما تحمیل شد و برآورد خسارت های جنگ هشت ساله، معادل ۸۴ سال فروش نفت کشور است و از طرفی تحریم های دشمنان نیز در کندی تاثیرگذار بود.

 

امام جمعه موقت یاسوج گفت: دشمنان با هدف ایجاد مانع در مسیر پیشرفت انقلاب تحریم ها را وضع کردند، اما نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران علیرغم همه این موانع و توطئه و دسیسه های دشمنان، خدمات و دستاوردهای بسیار ارزشمندی به کشور ارائه داده است.

 

وی خاطرنشان کرد: در دوران قبل از انقلاب ما خوش بینانه در رده های آخر در بسیاری از شاخص ها بودیم، اما امروز وقتی با گذشته مقایسه می شود، ما در برخی شاخص ها جزو سه کشور دنیا، در برخی پنج کشور برتر، در برخی جزو ۱۰ کشور و در نهایت جزو ۱۵ کشور برتر دنیا هستیم.

 

خاضع اظهار داشت: به عنوان مثال در زمینه تولیدات فناوری های نانو، پرتاب ماهواره، غنی سازی اورانیوم، سلول های بنیادی که اینها فناوری های نو و به روز هستند، ما در رتبه دوم، یازدهم و چهاردم قرار داریم.

 

خطیب جمعه موقت یاسوج یادآور شد: اگر در حوزه سلامت بخواهیم کارنامه انقلاب را بررسی کنیم، قبل از انقلاب ۳۰ درصد پزشکان شاغل در ایران وارداتی بودند و از کشورهای بنگلادش، فیلیپین، هند و پاکستان وارد کشور می شدند، اما امروز از ۵۳ کشور دنیا برای درمان به کشور ما می آیند.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه در دیگر زمینه های پیشرفت انقلاب کتاب ها نوشته شده و باید نوشته شود، اذعان داشت: ظلم به انقلاب است که بخواهیم خدمات را در حوزه مادی، اعداد و ارقام بیان کنیم.

 

خاضع اصلی ترین دستاورد انقلاب اسلامی را انسان سازی و تربیت انسان های صالح و شایسته دانست و ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران باعث تحول در افکار و قلب ها شد و شهدا ارزشمندترین دستاورد انقلاب اسلامی هستند.

 

این فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در جهان مادی بسیاری به دنبال کسب منفعت بیشتر و استفاده از لذت های این دنیا هستند، اضافه کرد: انقلاب اسلامی انسان هایی تربیت کرد که به همه این لذت های مادی پشت پا زدند و جان عزیز خود را در راه دفاع از اسلام، کشور، ناموس و دفاع از حرم های اهل بیت تقدیم کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: بیستم بهمن، سالروز عملیات بزرگ والفجر هشت در سال ۱۳۶۴ است که انجام این عملیات طبق اظهار نظر بسیاری از استراتژیست های نظامی جهان با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه غیرممکن بود، اما شهدا و رزمندگان اسلام در عملیات والفجر هشت و سایر عملیات های هشت سال دفاع مقدس، بسیاری از غیرممکن ها را ممکن کردند.

 

خاضع در توضیح مطلب بالا، عنوان کرد: علت این بود که چشم آنها به اروپا و آمریکا نبود و فقط به قدرت لایزال الهی تکیه داشتند و امروز باید مسئولین و دولت مردان ما با تاسی به شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی فقط از خدا مدد بگیرند و هیچ گونه امیدی به غرب و آمریکا نداشته باشند.

 

امام جمعه موقت یاسوج گفت: به لطف الهی امسال با رمز «یا فاطمه الزهرا سلام الله علیها» و با تقارن ایام فاطمیه و پیروزی انقلاب اسلامی جشن پیروزی انقلاب را علیرغم خواست همه دشمنان خواهیم گرفت و وارد حیاط طیبه انقلاب اسلامی در دهه پنجم خواهیم شد.

 

وی ابراز داشت: دیروز که دشمن به آب، خاک و ناموس ما حمله کرد، شهدا با ایثار، فداکاری و گذشت ما را شرمنده کردند و امروز دشمن به معیشت، اقتصاد و نان ملت ایران حمله کرده و نکند ما شرمنده شهدا شویم .

 

خاضع خاطرنشان کرد: دستاوردهای معنوی انقلاب به مرزهای داخلی منحصر نشده بلکه فراتر از مرزهای جمهوری اسلامی ایران، ذائقه انقلاب دل های بسیاری را در سراسر جهان مجذوب و شیفته خود کرده است.

 

خطیب جمعه موقت یاسوج یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی را شهید عماد مغنیه دانست که ۲۴ بهمن ماه (سال ۸۶) مصادف با سالگرد شهادت این شهید است دانست و گفت: این شهید بنیانگذار یگان نظامی حزب الله لبنان و از فرماندهان جنگ ۳۳ روزه علیه رژیم غاصب صهیونیستی بود.

 

وی شهید عماد را مغز متفکر حزب الله و دارای نقش برجسته ای در پیروزی های مقاومت اسلامی در سال های ۲۰۰۰ و ۲۰۰۶ در لبنان دانست و یادآور شد: شهید مغنیه یکی از ثمرات و رویش های انقلاب اسلامی و از فرزندان معنوی حضرت امام رضوان الله تعالی علیه بود.

 

خاضع تاکید کرد: از دیگر دستاوردهای معنوی نظام جمهوری اسلامی ایران، جوان دانشجوی گمنامی به اسم ابراهیم زکزاکی بود که با دیدن عکس امام، مجذوب انقلاب و امام می شود و به ایران می آید و در کارخانه انسان سازی انقلاب تربیت شده و بعد به کشور خود بازگشت و میلیون ها انسان را جذب مغناطیس انقلاب می کند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این شخص می شود شیخ ابراهیم زکزاکی که 6 اسماعیل خود را در این راه مقدس قربانی می کند.

 

وی خاطرنشان کرد: نمونه های بسیاری در کشورهای مختلف از جمله عراق، فلسطین، لبنان، یمن، حتی در اروپا و آمریکا می توان مثال زد که اینها دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی هستند.

 

خاضع اضافه کرد: اینها هستند که جبهه استکبار را به خشم و وحشت انداخته اند، والا خدمات جاده، آب، راه، برق و ... علیرغم اینکه خدمات و دستاوردهای بسیار بزرگی برای ماست و قبل از انقلاب آنها را نداشتیم، ولی دشمن از اینها عصبانی نیست، بلکه افرادی که انقلاب تربیت کرد تا کشور توانست به صنعت موشکی و هسته ای و امثال آنها دست پیدا کند مایه خشم، ترس و وحشت جبهه استکبار هستند.

 

امام جمعه موقت یاسوج گفت: امروز فرزندان فکری و معنوی حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه در سراسر دنیا خواب راحت را از چشم قدرت های استکباری ربوده است.

 

وی ولایت فقیه را از دیگر دستاوردهای معنوی انقلاب دانست و گفت: نعمت بزرگ ولایت را خداوند به ملت و انقلاب ما عطا کرده و ضامن استقلال کشور و حافظ موجودیت و یکپارچگی کشور شده و امروز اگر ما مستقل ترین کشور دنیا هستیم، به برکت ولایت فقیه است.

 

خاضع به مکاتبه اخیر اتحادیه اروپا مبنی بر راه اندازی کانال ویژه برای تبادلات مالی با ایران با عنوان اس پی وی اشاره و یادآور شد: اروپایی ها بعد از ماه ها وعده و وعید از سازوکاری به نام ایکپس خبر دادند، بدین معنا که ابزاری برای حمایت از تبادلات تجاری به این مفهوم که ایران محصولاتی به اروپا صادر کند و طبق این سازوکار می تواند کالاهایی را از اروپا وارد کند، تبادل پول انجام نمی شود و در حقیقت ابزاری برای دورزدن بانک هاست.

 

خطیب جمعه موقت یاسوج عنوان کرد: این سه کشور همین اقدام کوچک خود را که تعهد آن را داده بودند که منافع برجام را تامین کنند هم با گستاخی مشروط کردند به اینکه ایران باید همه دستورات اف ای تی اف را اجرایی کند که این دستورات در واقع یعنی، خودتحریمی؛ یعنی ما راه دورزدن تحریم ها را ببندیم.

 

وی اظهار داشت: قرآن کریم می فرماید:«ولن یجعل الله للکافرین علی المومنین سبیلا، خدای سبحان هرگز حکمی نکرده است که براثر آن کفار بر مومنین مسلط شوند» و با این معاهدات استعماری دشمنان و اشرار بین المللی بر ما و کشورمان مسلط خواهند شد.

 

خاضع خاطرنشان کرد: شرافت اسلام و مسلمانان اقتضاء می کند که خدای سبحان حکمی که موجب ذلت مسلمانان است را جعل نکند و جعل نفرموده است.

 

امام جمعه موقت یاسوج ادامه داد: از مسئولان امر انتظار می رود که این معاهده هایی که باعث تسلط دشمنان، جبهه استکبار و اشرار بین المللی بر ام القرای جهان اسلام می شود را قاطعانه رد کنند.

 

وی گفت: در پی خروج آمریکا از پیمان موشکی شاهد اظهارنظر وزیر امور خارجه کشورمان بودیم که اعلام کرد اقدام رئیس جمهور آمریکا نشان داد توافق با آمریکا به اندازه جوهر خودکار آن توافق هم ارزش ندارد.

 

خاضع این جمله را درست و اعتراف به جایی ولی دیرهنگام دانست و اضافه کرد: در مقطعی که مقام معظم رهبری فرمودند: «به آمریکا خوشبین نباشید» دوستان می گفتند که در مسائل بین المللی بحث خوشبینی و بدبینی معنا ندارد یا می گفتند امضای کری تضمین است.

 

این فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اکنون در زمینه اظهار نظر وزیر خارجه کشورمان این سوال مطرح است که دادن آن همه امتیاز در مسئله برجام در برابر توافقی که به اعتراف خودتان به اندازه جوهری هم ارزش ندارد، براساس چه محاسبه ای انجام شد؟ و چه کسی امروز پاسخگوی آن همه امتیازات از دست رفته است؟.

 

وی ادامه داد: امیدواریم همان طور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند، مسئولین ما از خوشبینی نسبت به آمریکا و اروپا دست بردارند و نسبت به اقتصاد مقاومتی و مقاوم کردن اقتصاد از داخل همت داشته و چشم امید خود را از این کشورها قطع کنند.

 

خاضع تصریح کرد: ما کشوری بزرگ و منابعی عظیم داریم و شایسته نیست که امروز در 40 سالگی انقلاب شاهد گرانی ها و صف های گوشت باشیم.

 

امام جمعه موقت یاسوج این وضعیت را آزاردهنده دانست و اضافه کرد: مسئولین باید به نظرات مردم اهمیت دهند که مردم خواهان نظارت جدی و اثرگذار بر بازار هستند.

 

وی با اشاره به اینکه این کارها ربطی به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ندارد، اظهار داشت: همان طور که عرصه های فضایی برای نیروهای انقلابی و جهادی فراهم شد و ما موشک و صنایع پیشرفته را ساختیم، اگر زمینه برای حضور نیروهای جهادی، ولایی و انقلابی فراهم شود و اقتصاد کشور در دست این نیروها باشد، شاهد این مشکلات نخواهیم بود.

 

خاضع در ادامه، گفت: به فضل الهی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن که در پیش داریم همه ملت ما به ویژه ملت غیور، شجاع و ولایت مدار استان با حضور باشکوه و حماسی در این راهپیمایی، با آرمان های والای امام و شهدا تجدید پیمان و با مقام معظم رهبری بیعتی دوباره خواهند داشت.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضور یکپارچه و حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن، ضامن امنیت کشور و خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشنواره فیلم فجر خبرگزاری شبستان ایام فاطمیه 22 بهمن انقلاب راهپیمایی22 بهمن مجلس صف های گوشت گرانی ها شهید عماد مغنیه راهپیمایی 22 بهمن امام جمعه ولایت فقیه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۲۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع جمهوری اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی مایه خرسندی برای تمامی منصفان عالم بود

ماموستا رحیم عثمان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با اشاره به وعده صادق رهبر معظم انقلاب اسلامی و با بیان اینکه دفاع جمهوری اسلامی ایران در مقابل رژیم صهیونیستی مایه خرسندی برای ایرانیان و تمامی منصفان عالم بود اظهار داشت: بی‌تردید کسانی که شرارت‌های رژیم صهیونیستی و یهود را دنبال می‌کنند از این اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خرسند شدند.

وی تصریح کرد: بی‌شک با این حرکت، هیمنه پوشالی یهود و استکبار جهانی درکوبیده شد و دل مسلمانان شاد شد.

امام جمعه اهل‌سنت سلماس گفت: امید است که با عنایت خداوندی، دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه‌های دفاعی موفق باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دفاع جمهوری اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی مایه خرسندی برای تمامی منصفان عالم بود
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • سردار سالاری: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • قالیباف: «سپاه» مایه دلگرمی مظلومان جهان و خصم زورگویان است
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • دیدار مسئولان با ارتشیان و پاسداران کبودراهنگ