Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت خارجه آمریکا روز جمعه گزارش داد استفان بیگون، فرستاده ویژه آمریکا در امور کره شمالی یک گفتگوی سه روزه در پیونگ یانگ برای آماده سازی مقدمات ­دومین نشست سران دو کشور آمریکا و کره شمالی در ماه جاری میلادی برگزار کرد.

اما وزارت خارجه آمریکا هیچ حرفی دال بر پیشرفت در این گفتگو‌ها عنوان نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد بیگون و همتای وی، کیم هایوک چول توافق کردند بار دیگر پیش از این نشست که به گفته دولت آمریکا در روز‌های ۲۷ و ۲۸ فوریه در ویتنام برگزار خواهد شد با هم دیدار کنند.

وزارت خارجه آمریکا همچنین اعلام کرد بیگون و کیم هایوک چول در گفتگو‌های خود که از چهارشنبه تا جمعه طول کشید درباره پیشبرد تعهدات دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و کیم جونگ اون رهبر کره شمالی بر سر عاری سازی کامل هسته ای، تحول در روابط کره شمالی و جمهوری دمکراتیک خلق کره و ایجاد صلح دائمی در شبه جزیره کره صحبت کردند.

اما این بیانیه هیچ اشاره‌ای به هیچ گونه پیشرفت در این گفتگو‌ها نکرد.

پیش از این دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا از توافق بر سر زمان و مکان دیدار دوم خود با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی خبر داده و اعلام کرد این دیدار در پایان فوریه و در پایتخت ویتنام برگزار می‌شود.

ترامپ در صفحه شخصی توئیتر خود با اعلام این خبر نوشت: «نمایندگان من به‌تازگی و بعد از یک نشست سازنده، کره شمالی را ترک کردند. درباره زمان و مکان دیدار دوم با کیم جونگ اون توافق شد.»

وی با اعلام اینکه دومین دیدارش با رهبر کره شمالی در تاریخ ۲۷ و ۲۸ فوریه (۸ و ۹ اسفند) در هانوی پایتخت ویتنام برگزار خواهد شد، افزود: «نمایندگان من همین حالا کره شمالی را پس از یک دیدار سازنده و توافق درباره زمان و تاریخ دومین نشست سران با کیم جونگ اون ترک کردند. این دیدار در هانوی ویتنام و در روز‌های ۲۷ و ۲۸ فوریه برگزار خواهد شد. منتظر دیدار با کیم جونگ اون و پیشبرد آرمان صلح هستم.!»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ کره شمالی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۲۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، در گفتگو با مقاماتی از اروپا، اوکراین را بخشی از روسیه خواند. این مطلب توسط وال استریت ژورنال گزارش شده است.

به نوشته این نشریه، ترامپ پیش از این بار‌ها از حمایت واشنگتن از کی یف شکایت کرده بود. این روزنامه به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که او در گفتگو با مقامات اروپایی، اوکراین را "اوکراین آنها" و "بخشی از روسیه" خواند.

پیشتر روزنامه گاردین به نقل از فیونا هیل، مدیر سابق امور روسیه در شورای امنیت ملی آمریکا، نوشت که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در دوران ریاست جمهوری خود نتوانست با این ایده که اوکراین یک کشور مستقل است کنار بیاید. خاطرنشان شد که رئیس جمهور سابق آمریکا به صراحت گفته است که اوکراین و کریمه باید بخشی از روسیه باشند. دونالد ترامپ همچنین اعلام کرد که در صورت پیروزی در انتخابات آتی، می‌تواند از روز بعد مذاکرات روسیه و اوکراین را آغاز کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • احمدیان و دبیر شورای امنیت روسیه دیدار کردند
  • سفر یک هیات دیپلماتیک کره شمالی به ایران
  • اسرائیل در تلاش برای لغو دیدار بایدن و اردوغان است
  • خواهر کیم جونگ اون: به توانمندسازی ارتش برای حفاظت از حاکمیت و صلح منطقه ادامه می‌دهیم
  • بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید
  • هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟
  • فرمانده ارتش پاکستان با رئیسی دیدار و گفتگو کرد
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • بشار اسد: هر از گاهی با آمریکایی‌ها دیدار می‌کنیم
  • دیدار مدیرعامل پرسپولیس با شهردار منطقه ۵