Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش در فضای مجازی گزارشی منتشر شد که به کاربران اپل از احتمال عرضه یک حالت تاریک (dark mode) جدید در ios 13 خبر می‌داد. اکنون تصاویری از رندر ios 13 همراه با حالت تاریک جدیدی که روی آن اعمال شده است در اینترنت منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قابلیت از سوی کسانی که علاقه‌مند به کار کردن با تلفن همراه در نور کم هستند بسیار مورد استقبال قرار خواهد گرفت. جای سوال است که چرا این قابلیت تا مدت‌ها روی گوشی‌ها وجود نداشت. البته در نسخه‌های سیستم‌عامل‌ جدید اندروید و آی‌اواس این قابلیت در بهترین شکل ممکن دیده می‌شود.

همان طور که در تصاویری این خبر مشاهده می‌کنید مشخص است هنگامی که کاربر این قابلیت را فعال کند رنگ تمام دستگاه مشکی می‌شود. حتی نرم‌افزارهایی که برای خود سیستم عامل هستند نیز تغییر رنگ داده و محیط کاربری آن‌ها تاریک می‌شود. این قابلیت علاوه بر کم کردن آسیب به چشم کاربر هنگام استفاده از گوشی در نور کم، باعث می‌شود که باتری گوشی شما کمتر از قبل استفاده شود.

مطلب جالبی که درباره این رندرها وجود دارد این است که تمامی تصاویر در نور کم محیط دستگاه را هنگام استفاده از قابلیت حالت تاریک نشان می‌دهند. این کار باعث شده است ما به راحتی میزان نور که در هنگام استفاده از این قابلیت از گوشی ساطع می‌شود را درک کنیم.

تاریخ دقیق عرضه نسخه بروزرسانی شده سیستم عامل آیفون یعنی iOS 13 مشخص نیست اما احتمال دارد این سیستم عامل همراه با آیفون‌های جدید در سپتامبر ۲۰۱۹ رونمایی شود. البته مطمئنا این نسخه سیستم عامل آی‌اواس زودتر در اختیار بعضی از کاربران قرار می‌گیرد تا مشکلات آن مشخص شود.

بیشتر بخوانید: نوت ۱۰ با یک پردازنده ۷ نانومتری عرضه خواهد شد

انتهای پیام/

رندرهای جدید گوشی آیفون xi همراه با نمایش قابلیت حالت تاریک (dark mode) منتشر شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری اپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۲۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح دوگانه سوز کردن نانوایی های چالدران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار چالدران در جلسه  شورای پدافند غیر عامل گفت: این طرح با هدف رعایت کردن  اصول پدافند غیر عامل  و خدمات رسانی نانوائی ها به هنگام قطع گاز   و پیشگیری از تعطیلی  در زمان بروز حوادث احتمالی  اجرا می شود .

عبدالله نژاد با بیان اینکه در فاز اول  اجرای این  طرح از مجموع ۱۰۰واحد نانوایی شهرستان ۳۰درصد آن به سیستم ۲گانه‌سوز مجهز  خواهند شد افزود: مابقی نانوایی ها نیز بتدریج در ردیف اجرای این طرح قرار خواهند گرفت .

وی گفت : مجهز شدن نانوایی ها به سیستم موتور برق از جمله دیگر برنامه های پیشگیرانه در خصوص تعطیلی نانوانی ها می باشد.

دیگر خبرها

  • فیلم| امیرعلی نبویان از تقلب در برنامه مافیا پرده برداشت
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • اجرای طرح دوگانه سوز کردن نانوایی های چالدران
  • آیا حاضرید آیفون را ارزان‌تر بخرید، ولی با بدنه پلاستیکی؟
  • سندرم انگشت آیفون چیست و پزشکان در موردش چه می‌گویند؟
  • ۱۰ دلیل برای اینکه جدیدترین مدل آیفون را نخریم!
  • سندرم انگشت آیفون چیست و پزشکان در مورد آن چه می گویند؟
  • انتخابی هوشمندانه با مطالعه راهنمای خرید بهترین دوربین سونی در 2024
  • قابلیت ویژه گوشی پرچم‌دار ۲۰۲۴ هواوی برای اصلاح عکس‌ها با هوش مصنوعی