Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سردار علی آزادی از توقیف خودروی حامل پارچه‌های قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در شهرستان سروآباد خبر داد و گفت: در همین رابطه پرونده تشکیل و راننده به همراه کالای کشف شده تحویل مراجع ذیصلاح شد

وی افزود: در راستای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی شهرستان سروآباد حین کنترل خودرو‌های عبوری به خودروی سمند مشکوک و آن را با هماهنگی مراجع قضائی متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کردستان تصریح کرد: در بازرسی از خودروی مورد نظر ۳۴۷ متر پارچه پرده‌ای از نوع خارجی، ۶۰۰ متر حلقه نوار پرده و ۱۰۰ متر سرب مخصوص پرده کشف شد.

انتهای پیام/م

 محموله میلیاردی پارچه قاچاق در سروآباد کشف شد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۳۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیون های حامل بار اضافه در مسیر خلخال پونل توقیف شدند

تین نیوز

کامیون های حامل شن و ماسه به دستور دادستان خلخال به علت تناژ اضافه و بی توجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی در مسیر خلخال به پونل توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مظفر رضایی دادستان عمومی و انقلاب خلخال روز سه شنبه در حاشیه بازدید سرزده از مسیر راه های خلخال به اسالم و پونل و صدور دستور توقف کامیون های حامل بار غیر مجاز به مقصد استان گیلان افزود: روزانه دهها دستگاه کامیون حامل شن و ماسه بدون هرگونه نظارت پلیس راه و سایر دستگاههای اجرایی ذیربط در مسیر راه های خلخال به سمت گیلان تردد می کنند.

رضایی افزود: حمل بار شن و ماسه اضافه بر تناژ تعیین شده در قانون توسط روزانه حداقل ۶۰۰ دستگاه کامیون از طریق راه های خلخال به اسالم و پونل موجب تخریب آسفالت و همچنین زیرسازی راه های مشترک این شهرستان با استان گیلان شده که هزینه سنگینی بر بیت المال وارد می کند.

وی گفت: در حالی که دولت همه ساله اعتبارات کلانی را برای بهسازی و آسفالت مسیرهای خلخال به آسالم و خلخال به پونل در هر دو حوزه استحفاظی گیلان و اردبیل هزینه می کند، فقدان نظارت توسط دستگاه های اجرایی و همچنین عدم حضور پلیس در راه های خلخال به استان گیلان موجب افزایش تخلفات مربوط به حمل بار شن و ماسه در این مسیرها شده است.

رضایی اضافه کرد: رانندگان خاطی کامیون های حامل بار شن و ماسه علاوه بر حمل بار اضافی و تخریب راه به علت حمل بار بیش از حد مجاز و عدم توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی جان رانندگان و سرنشینان خودروهای عبوری از راه های مشترک خلخال و گیلان را تهدید می کنند.

رضایی اضافه کرد: در حالی که اعتبار زیادی برای راه اندازی باسکول دولتی در مسیر خلخال به اسالم، هزینه شده است،به علت عدم وجود مامورین پلیس راه، عملاً باسکول خلخال از مدت ها پیش تعطیل شده و کامیون های حامل بار اضافی و رانندگان فاقد مدارک رانندگی در این مسیرها تاخت و تاز می کنند.

وی اضافه کرد: با وجود نصب تابلوهای هشدار دهنده ممنوعیت ورود کامیون به محور ارتباطی خلخال به پونل در ابتدای محور خلخال به آسالم، هیچ کدام از رانندگان کامیون ها به این تابلوها توجهی نداشته و از این راه به عنوان راه فرار از باسکول و توجه به قانون استفاده می کنند.

به گزارش ایرنا به دستور دادستان خلخال و با همکاری مامورین انتظامی این شهرستان و همچنین مامورین پلیس راه اردبیل عصر امروز بیش از ۵۰ دستگاه کامیون کمپرسی حامل شن و ماسه بارگیری شده از کارگاه های تولید شن و ماسه خلخال که از مسیر عبور کامیون ممنوع پونل در حال سفر به استان گیلان بودند توقیف و به پارکینگ هدایت شدند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کامیون های حامل بار اضافه در مسیر خلخال پونل توقیف شدند
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • ۱۰ دستگاه خودروی شوتی در اراک توقیف شد
  • توقیف ۳ نیسان حامل چوب آلات قاچاق جنگلی در محور نیر
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • توقیف ۳۹ خودروی شوتی با ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل ۶هزار لیتر سوخت قاچاق
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در شهرستان بابل