Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهناز افشار با بیان اینکه محسن تنابنده تنها کارگردانی است که اجازه نداد حتی یک واو را از فیلمنامه کم کنم، گفت: به‌طور کلی در ایفای برخی از نقش‌ها از روانشناس مشاوره می‌گیرم. همچنین معمولا بعد از ایفای نقش‌ها تحت تراپی (درمان) قرار می‎‌گیرم. آفتاب‌‌نیوز : مهناز افشار امسال با سه فیلم در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از آثاری که امسال این بازیگر در آن بازی کرده است، فیلم «قسم» به کارگردانی محسن تنابنده است. افشار در این فیلم ایفاگر نقش زنی است که برای گرفتن حکم قصاص قاتل خواهرش یک اتوبوس آدم را برای مراسم قُسامه راهی مشهد می‌کند.
این بازیگر درباره فیلم «قسم» و شخصیت راضیه که آن را ایفا می‌کند، گفت: در واقع قضیه این فیلم قصاص نبوده بلکه به مسئله قُسامه که یکی از احکام فقهی است، می‌پردازد. اما جدا از این موضوع از نظر من بیشترین عذابی که شخصیت راضیه در این فیلم متحمل می‌شود، دروغی است که ندانسته در حال حمل آن با خود بوده است. او در انتهای فیلم متوجه قضاوت اشتباه خود شده و از این موضوع به شدت ناراحت است.
وی افزود: تجربه این فیلم به ما ثابت می‌کند که نمی‌توان هر اتفاقی را از یک زاویه نگاه کرد. به شخصه همیشه به این موضوع رسیده‌ام که نباید از یک زاویه به موضوعات نگاه کرد و واقعا برای موضوعات مختلف به یک چرخش ۳۶۰ درجه‌ای نیاز داریم. چراکه ممکن است از جایی که شما به دو نفر نگاه می‌کنید، یک برداشت و از دید من؛ برداشت دیگری داشته باشد. به‌طور کلی اکنون زندگی خیلی سخت شده است.
افشار در ادامه درباره اینکه چقدر مطالعات روانشناختی برای این نوع نقش‌ها دارد، اظهار داشت: من معمولا بعد از نقش‌ها تراپی (درمان) می‌شوم. البته لازم است توضیح دهم که در بازی چنین نقش‌هایی قطعا خیلی از روانشناس مشاوره می‌گیرم.
وی همچنین درباره سختی‌های فیلم «قسم» بیان کرد: ساده‌ترین سختی کار این بود که نزدیک به ۶۰ روز هر روز در سرما و گرما ما یک دست لباس داشتیم. نمی‌دانید چقدر سخت است که هر روز یک لباس که مختص به شخصیت درون فیلم است را بپوشید. چراکه این لباس می‌توانست عرق کرده و کثیف باشد و بو بدهد. البته نمی‌خواهم بگویم که فقط کار گروه ما سخت بوده است، قطعا هر فیلمی سختی‌های خاص خود را دارد ولی فیلم «قسم» واقعا فیلم سختی بود.
بازیگر فیلم «قسم» همچنین درباره کار کردن با محسن تنابنده در سمت کارگردان توضیح داد: ایشان به شدت کارگردان باهوش و مسلطی هستند ولی به شدت سخت‌گیر بوده و اصلا به بازیگر اجازه نمی‌دهد که دیالوگی غیر از آنچه در فیلمنامه نوشته شده را بگوید. به نوعی می‌توانم بگویم که تنها کارگردانی بود که حتی اجازه نداد واو را از فیلمنامه کم کنیم.
وی ادامه داد: البته من همیشه سر صحنه می‌گویم چشم ولی فکر می‌کنم در این فیلم خیلی زیاد به ایشان چشم گفتم. چراکه اصولا کوتاه نمی‌آیند و می‌گویند که من یک چیزی را می‌دانم و همان درست است. به عنوان مثال وقتی می‌خواستم درباره حس شخصیت چیزهایی را با ایشان در میان بگذارم، می‌گفتند که اصلا با من بحث نکن، حس خواهر همین است. 
وی همچنین در پاسخ به این پرسش که با این تفاسیر آیا بازهم با محسن تنابنده همکاری می‌کنید، گفت: کاملا معلوم است که این کار را می‌کنم. من به طور کلی عاشق سختگیری‌ام.
ایلنا 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مهناز افشار قسامه جشنواره فجر محسن تنابنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۳۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب ۲ پایان نامه از دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان به عنوان پایان نامه‌های برتر تقاضامحور

دو پایان نامه دانشجویان دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان به عنوان پایان نامه‌های تقاضامحور برتر توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری معرفی شدند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، پایان نامه‌های حدیث صدیق فارغ التحصیل مقطع دکتری رشته حشره شناسی کشاورزی و حامد زارع فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته فرآوری مواد معدنی از دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان که پایان نامه هایشان به ترتیب با راهنمایی محمدامین جلالی و مصطفی مالکی مقدم به انجام رسیده است توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان پایان نامه‌های برتر تقاضامحور معرفی شدند.

طبق این گزارش خلاصه‌ای از دستاورد‌های این پایان نامه‌ها در کتاب «پایان نامه‌ها و رساله‌های برتر تقاضامحور دانشگاه ها، پژوهشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور» نیز منتشر شد.

دیگر خبرها

  • تازه‌ترین جزئیات از وضعیت جسمانی سعید راد
  • معاریو: نتانیاهو همانند یک کودک پرخاشگر رفتار می‌کند
  • زمان ترخیص سعید راد مشخص نیست
  • آخرین وضعیت سعید راد در بیمارستان
  • آخرین وضعیت سعید راد در بیمارستان | چندین جراحی انجام شده اما هنوز بهبودی کامل پیدا نکرده است
  • زمان ترخیص سعید راد مشخص نیست/ عوارض شکستگی استخوان لگن
  • اعلام آخرین ملهت ثبت نام در بیست و یکمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال
  • انتخاب ۲ پایان نامه از دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان به عنوان پایان نامه‌های برتر تقاضامحور
  • «گینس» محسن تنابنده در میان فیلم‌های امروز تلویزیون
  • حمایت از پایان‌نامه‌های حوزه صنایع غذایی در قالب برنامه «فن‌تز»