Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، خانه ورزش روستای درگیابان بمناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران،با حضور بخشدار لادیز، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، دهیار، شورا، فرهنگیان، ریش سفیدان وورزشکاران افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

تجهیزات این خانه ورزش شامل؛ تنیس روی میز، فوتبال دستی، میزو صفحه شطرنج، دارت و تشک تاتامی برای کشتی و ورزشهای رزمی با هدف غنی سازی اوقات فراغت وتوسعه زیر ساخت های ورزش روستایی مهیا گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی اوقات فراغت فوتبال کشتی شطرنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۳۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان اعلام کرد: ورزشگاه ۱۵هزار نفری خرم‌آباد در دور دوم سفر رئیس‌جمهور به این استان افتتاح می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، وحید والی‌زاده مرادی، ظهر امروز، در جلسه پیگیری مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به لرستان، گفت: تکمیل چمن و سکوی ورزشگاه 15هزار نفری خرم‌آباد باقی مانده‌است که تا پایان خردادماه به اتمام می‌رسد.

او با بیان اینکه در سفر نخست رئیس‌جمهور به لرستان 15 پروژه در قالب 10 مصوبه در حوزه ورزش و جوانان داشتیم، اضافه کرد: کارفرمای 11 پروژه ورزش و جوانان است که 10 مورد از این پروژه‌ها آمادۀ بهره‌برداری است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان عنوان کرد: کارفرمای دو پروژه سازمان راه‌‌وشهرسازی و وزارت ورزش است که در وضعیت خوبی نیست.

او بیان کرد: دیگر پروژه‌های مصوب سفر رئیس‌جمهور تکمیل نشده‌است و نیازمند پیگیری و تأمین اعتبار هستند.

هیچ شهری از لرستان آب شرب پایدار ندارد

یاسر اکبریان، مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب لرستان، نیز در این جلسه گفت: سفر رئیس‌جمهور به این استان هشت پروژه شامل 6 پروژه فاضلابی و 2 پروژه آبی داشت.

او با بیان اینکه تصفیه‌خانه فاضلاب خرم‌آباد 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اضافه کرد: تصفیه‌خانه‌های بروجرد 85 درصد، دورود 44 درصد، کوهدشت 67 درصد و پلدختر 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

مدیرعامل آب‌وفاضلاب لرستان با تأکید به اینکه هیچ شهری از این استان آب شرب پایدار ندارد، اشاره کرد: هیچ‌گونه اعتباری برای برخی روستاهای پروژه طرح انتقال آب قم‌رود اختصاص داده نشده‌است.

اکبریان خاطرنشان کرد: آب‌رسانی شهر شاپورآباد الیگودرز به بهره‌برداری رسیده‌است و آب‌رسانی به شهر خرم‌آباد نیز در حال انجام است.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • افزایش ۴۶درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • افتتاح هفدهمین مدرسه سه شنبه‌های امید در شهرستان مشهد
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در میرجاوه
  • ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد
  • توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه