Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کمیته ملی المپیک طی فراخوانی از ملت همیشه در صحنه ایران به خصوص جامعه فرهیخته ورزش کشور درخواست کرد امسال نیز همچون گذشته با حضور  گسترده در راهپیمایی 22 بهمن ضمن تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی، شهدای عزیز و مقام معظم رهبری، ولایت مداری، بصیرت و همبستگی خود را در مبارزه با دشمنان این سرزمین به جهانیان اثبات نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن فراخوان کمیته ملی المپیک برای جامعه ورزش کشور آمده است:امسال نیز همچون سالهای گذشته مسوولان، پیشکسوتان، مربیان، قهرمانان و المپین های ورزش کشور بار دیگر با حضور گسترده و حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن چهلمین بهار آزادی،با آرمان های حضرت امام راحل بنیانگذار انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و شهدای عزیز تجدید میثاقی دوباره خواهند داشت تا به جهانیان ثابت شود جامعه ورزش کشور همچون قطره ای در میان خیل عظیم و میلیونی مردمی،پشتیبان ولی فقیه و انقلاب اسلامی بوده و به هیچ وجه از آرمان های امام راحل و شهدای عزیز دست بر نخواهند داشت.

بدون شک در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی این بار نیز مسوولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان همراه با کلیه اقشار مختلف ورزش کشور با حضور حماسی خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن،با آرمان های انقلاب اسلامی عهد و پیمانی دوباره خواهند بست تا بصیرت و ولایت مداری خود را در میان خیل عظیم مردمی به جهانیان اثبات نمایند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ۲۲ بهمن المپیک انقلاب اسلامی جامعه ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۳۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛  آیین تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مرقد امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.
آیین تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور صبح امروز، سه شنبه ۴ اردیبهشت در اولین روز از هفته کارگر با شعار "کارگر، تجدید میثاق با امام، رهبری و شهدا"، با حضور سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جامعه کارگری، کارفرمایی، خانواده‌های معظم شهدا، مدیران و کارکنان این وزارتخانه در مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. شرکت کنندگان در این مراسم با نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای سرافراز تجدید میثاق خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق دعوت شد
  • «خاستگاه خود» و «آرمان‌های نظام اسلامی» را نباید فراموش کنیم
  • اتفاقات تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان ایثارگری جوانان ما را به نمایش گذاشت
  • سردار شفائی: تمرکز دشمن مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است
  • تمرکز تروریست‌‌ها در جنوب شرق کشور برای ‌ضربه زدن به ایران
  • ورزش و سیاست یگانه در واقعیت، بیگانه در کلمات!
  • روایت رسانه روسی از مرگ اصطلاح «ورزش خارج از سیاست»
  • روایت رسانه روسی از مرگ اصطلاح «ورزش خارج از سیاست»
  • پیام استاندار آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی