Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@10:41:33 GMT

نخستین خط تولید کنتورهای هوشمند برق در کشور افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۸۴۲۰۰

نخستین خط تولید کنتورهای هوشمند برق در کشور افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، در این مراسم که با حضور همایون حائری، معاون وزیر نیرو و داوود فرخزاد مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران برگزار شد،  ضمن بازدید از مراحل طراحی و تولید کنتورهای تک فاز و سه فاز هوشمند، خط تولید کنتورهای اولیه بازار برق (AMI) با کلاس دقت بالا و خاص پست های فشار قوی در یکی از شرکت‌های الکترونیک افتتاح و به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این مراسم مدیرعامل این شرکت الکترونیک، این محصول را اولین کنتور مورد نیاز بازار برق کشور معرفی کرد که به موفق به اخذ تاییدیه شورای ارزیابی شرکت توانیر شده و با کمتر از نصف قیمت مشابه خارجی در کشور تولید می شود.

وی گفت: با وجود افزایش بیش از 10 برابری نرخ ارز محصولات این شرکت از سال 90 تاکنون افزایش قیمت نداشته و در شرایط تحریم ها، کاملا مقاوم و مستحکم خط تولید محصولات جدید را مطابق با نیازهای صنعت برق کشور راه اندازی کرده است.

کد خبر 4537668

منبع: مهر

کلیدواژه: همایون حائری وزارت نیرو کنتور هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۴۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود رئیس جمهور به سریلانکا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس جمهور به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود و برای حضور در مراسم افتتاح ابرطرح چند منظوره سد و نیروگاه «اومااویا» وارد این کشور شد.

آقای رئیسی در این سفر یک روزه، ابتدا به همراه رئیس جمهور سریلانکا، ابرطرح چند منظوره ۲ سد و نیروگاه ۱۲۰ مگاواتی اومااویا را به‌طور رسمی افتتاح می‌کند. سپس، مراسم استقبال رسمی از آقای رئیسی در کاخ ریاست جمهوری این کشور در شهر کلمبو، برگزار خواهد شد. دیدار دو جانبه، نشست هیئت‌های عالی‌رتبه مشترک دو کشور، مراسم امضای اسناد و برگزاری نشست مطبوعاتی، دیگر برنامه‌های این سفر است.

دیگر خبرها

  • افزایش همکاری‌های ایران و سریلانکا با افتتاح پروژه اومایا
  • ورود رئیس جمهور به سریلانکا
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • ۹۰ درصد نیرو‌های پتروشیمی ایلام بومی هستند
  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • بدهی وزارت نیرو به تولید کنندگان برق ۱۰۰ همت است
  • کنتورهای هوشمند موجب صرفه جویی برق شدند
  • پیگیری تبدیل وضعیت نیرو‌های ایثارگر در شرکت آبفای استان یزد
  • هدف‌ شرکت توسعه نیشکر : تولید ۷۰۰ هزار تُن شکر
  • افتتاح نخستین طرح پیشران اقتصادی کشور با سرمایه‌گذاری «ومعادن»