Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@11:22:14 GMT

لغزندگی محور‌های مواصلاتی استان همدان

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۸۴۲۵۰

لغزندگی محور‌های مواصلاتی استان همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  سرهنگ رضا عزیزی رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه رانندگان با سرعت کمی از نقاطی که دچار آب گرفتگی شدند تردد کنند گفت: تردد با سرعت بالا از نقاطی که توسط آب پوشیده شدند در بیشتر مواقع موجب رها شدن فرمان از دست راننده و واژگونی وسیله نقلیه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی توصیه کرد رانندگان با سرعت مطئنه، به همراه داشتن تجهیزات زمستانی و پرهیز از سبقت‌های غیر مجاز رانندگی کنند.

انتهای پیام/د.ا

محورهای استان همدان لغزنده است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت راه ها پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۴۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع پلیس با رانندگان پرخطر در جاده‌های لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد زارعی امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: پلیس‌راه انتظامی لرستان با به‌کارگیری گشت‌های محسوس و نامحسوس و همچنین استفاده از سامانه‌های هوشمند به‌صورت شبانه‌روزی محورهای مواصلاتی استان را مورد رصد و پایش قرار می‌دهد.

وی افزود: به‌منظور پیشگیری از وقوع تصادفات که بعضاً منجر به جان‌باختن و برخی صدمات غیرقابل‌جبران برای هم‌وطنان می‌شود، پلیس بدون هیچ‌گونه اغماضی با رانندگانی که در سطح محورهای مواصلاتی استان با نادیده‌گرفتن قوانین و مقررات بخواهند خدشه‌ای به‌سلامت خود و دیگران وارد کنند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

رئیس پلیس‌راه لرستان با اشاره به توقیف ۹۶ دستگاه خودروی متخلف در ۲۴ ساعت گذشته در سطح محورهای مواصلاتی استان، گفت: از این تعداد ۹۳ دستگاه خودرو به‌صورت توقیف ساعتی و سه دستگاه به علت عدم رعایت قوانین و مقررات و به‌عنوان خودروهای خطرساز توقیف و روانه پارکینگ شده‌اند.

سرهنگ زارعی با هشدار به رانندگان پرخطر و حادثه‌ساز، تصریح کرد: باتوجه‌به حجم بالای تردد در محورهای مواصلاتی استان لرستان، رانندگانی که به هر نحو بخواهند قوانین و مقررات را نادیده بگیرند، پلیس ضمن توقیف خودرو به‌عنوان رانندگان حادثه‌ساز، به مراجع قانونی نیز معرفی خواهند شد.

کد خبر 6063491

دیگر خبرها

  • محور‌های شهرکرد به شلمزار، بروجن به لردگان از جاده‌های پرتردد
  • محور‌های شهرکرد به شلمزار، بروجن به لردگان از جاده‌های پرتردد است
  • ممنوعیت تردد موتور سیکلت در محور‌های اصلی و مناطق ییلاقی تفت و مهریز
  • تردد موتور سیکلت در محور‌های اصلی و مناطق ییلاقی تفت و مهریز ممنوع شد
  • ثبت بیش از ۹ میلیون تردد همزمان با موج دوم سفر‌های نوروزی در جاده‌های همدان 
  • برخورد قاطع پلیس با رانندگان پرخطر در جاده‌های لرستان
  • دو میلیون تردد در مسیرهای استان ایلام ثبت شده است
  • ثبت ۹ میلیون تردد در جاده‌های استان همدان
  • تردد یک میلیون و ۷۰۰ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی گیلان
  • ارتفاع برف بهاری در تمرچین پیرانشهر به ۳۰ سانتی‌متر رسید