Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدیمی‌ترین هیات پاکستانی‌های مقیم ایران، عزاداری ایام فاطمیه را با حضور صدها نفر از علمای ایرانی و پاکستانی در شهر مقدس قم برگزار کرد. ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳ بین الملل آسیا-اقیانوسیه پاکستان و هند نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم؛ حسینیه گذر جدای قم که قدمتی دیرینه دارد و در منطقه قدیمی شهر واقع شده است روز گذشته میزبان عزاداران فاطمیه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدها نفر از پاکستانی‌های مقیم قم در قالب هیات سیدالشهدا که بزرگترین هیات پاکستانی‌ها و اردو زبانان ساکن ایران است، گردهم آمده و برای شهادت مادر سادات اشک ریختند.

دفاع از ولایت مهم‌ترین خصوصیت حضرت فاطمه زهرا (س) استپوسترهایی به مناسبت شهادت حضرت فاطمه(س)

در این مراسم با شکوه «آیت الله محسن اراکی» دبیر کل مجمع تقریب مذاهب نیز حضور یافت.

گفتنی است حجه الاسلام سید عقیل غروی؛  سخنران برجسته هندوستانی که به دعوت مجمع تقریب مذاهب به ایران سفر کرده است در این مراسم سخنرانی کرده و در رابطه با ابعاد مختلف حماسه فاطمی مطالبی را بیان کرد.در ادامه عزاداران فاطمی به نوحه خوانی و سینه زنی پرداختند.

هیات سیدالشهدا قم با چند دهه سابقه بزرگترین مجمع مذهبی اردو زبانان ساکن ایران به حساب می‌آید.

انتهای پیام/.

 

R36461/P/S8,87,91/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۴۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع هیات ژیماستیک استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان از برنامه ریزی برای آمادگی حضور ورزشکاران در المپیاد استعداد‌های برتر کشور خبر داد
ملیحه فامیلی فر رئیس هیئت ژیمناستیک استان سمنان هم گفت : افزایش برگزاری دوره‌های آموزشی از برنامه‌های امسال این هیات است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان
  • برگزاری مجمع هیات ژیماستیک استان سمنان
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی در رایزنی فرهنگی کشورمان
  • استقبال از پرچم حرم رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب
  • رئیس جمهوری اسلامی ایران وارد لاهور شد
  • وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید
  • آیت‌الله رئیسی عازم لاهور، قلب فرهنگی پاکستان شد