Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@11:38:05 GMT

بهترین‌گل‌جام‌ملت‌های‌آسیاانتخاب‌شد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۸۵۸۰۱

بعد از نظرسنجی کنفدراسیون فوتبال آسیا، گل بازیکن تیم ویتنام در دیدار مقابل یمن به عنوان بهترین گل جام ملت‌های آسیا انتخاب شد. ناطقان: کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از پایان جام ملت های آسیا که به میزبانی امارات و با قهرمانی قطر به پایان رسید، بهترین گل این دوره از مسابقات را به نظرسنجی گذاشت.

در پایان این نظرسنجی، گل «گوانگ های» بازیکن ویتنام در دیدار مرحله گروهی مقابل یمن که روی یک ضربه ایستگاهی به دست آمد، به عنوان بهترین گل مسابقات انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این نظرسنجی ۲۱۵ هزار و ۸۵۴ نفر شرکت کردند که ۴۹ درصد به بازیکن ویتنام رای دادند.

ویتنام، یمن، ایران و عراق در جام ملت های آسیا در گروه چهارم در کنار هم قرار داشتند منبع: ایرنا برچسب ها: بهترین گل ، جام ملت ها ، آسیا ، انتخاب

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بهترین گل جام ملت ها آسیا انتخاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۵۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا امروز چهارشنبه آغاز می‌شود و ۸ تیم راه یافته به این مرحله برای صعود به نیمه نهایی و کسب جواز صعود به جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان با هم رقابت خواهند کرد.

۵ سهمیه آسیا در جام جهانی
قاره آسیا در جام جهانی ۲۰۲۴ پنج سهمیه دارد. بر اساس قوانین این مسابقات، ۴ تیم برتر جام ملت‌های آسیا که به نیمه نهایی برسند می‌توانند جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را کسب کنند و ازبکستان هم به عنوان میزبان این مسابقات سهمیه پنجم قاره آسیا را تشکیل می‌دهد.

در صورت حذف ازبکستان در یک چهارم نهایی
اما از آنجا که ازبکستان هم شانس حضور در مرحله نیمه نهایی را دارد در صورتی که این تیم در دیدار برابر ویتنام در مرحله یک چهارم نهایی شکست بخورد در این صورت ویتنام و ۳ تیم دیگر راه یافته به نیمه نهایی در کنار ازبکستان راهی جام جهانی می‌شوند.

در صورت صعود ازبکستان به نیمه نهایی
اما اگر ازبکستان از سد ویتنام عبور کند ۳ تیمی که در ۳ دیدار دیگر یک چهارم نهایی پیروز شوند به جام جهانی می‌روند و ضمن اینکه این شانس در اختیار ۴ تیم بازنده مرحله یک چهارم نهایی قرار می‌گیرد که یکی از آنها بتوانند مسافر جام جهانی شود.

در صورتی که ازبکستان بتواند ویتنام را شکست دهد تیم‌های بازنده در مرحله یک چهارم نهایی در بازی‌های «پلی آف» یک بار دیگر شانس خود را برای کسب یک سهمیه جام جهانی امتحان خواهند کرد تا چهارمین سهمیه باقی مانده آسیا در جام جهانی مشخص شود.

به این صورت که برنده‌ها به مرحله نیمه نهایی می‌روند و بازنده‌ها دیدارهای پلی آف را برگزار می‌کنند.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

چهارشنبه ۵ اردیبهشت:
* تاجیکستان - افغانستان ۱۰:۳۰
* ایران - قرقیزستان ۱۲:۳۰
* تایلند - عراق ۱۴:۳۰
* ازبکستان - ویتنام ۱۷:۳۰

در مرحله نیمه نهایی برنده دیدار تاجیکستان با افغانستان به مصاف برنده دیدار تایلند و عراق می‌رود. برنده دیدار ایران و قرقیزستان هم با برنده بازی ازبکستان و ویتنام با هم دیدار خواهند کرد.

برنده این دیدارها هم دیدار فینال را برای تعیین قهرمانی آسیا برگزار می‌کنند.

اما اگر ازبکستان برابر ویتنام به برتری برسد:

در مرحله پلی آف، بازنده دیدار تاجیکستان با افغانستان به مصاف بازنده دیدار تایلند و عراق می‌رود. بازنده دیدار ایران و قرقیزستان هم با تیم ملی ویتنام دیدار خواهد کرد.

برنده این دیدارها هم فینال پلی آف را برای تعیین یک سهمیه آسیا در جام جهانی برگزار می‌کنند.

کد خبر 6087007

دیگر خبرها

  • تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان از آسیا
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • جام ملت‌های آسیا: در انتظار شناخت 4 مسافر جام جهانی
  • جام ملت‌های آسیا: کدام تیم‌ها مسافر جام جهانی می‌شوند
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ صعود ازبکستان و عراق و حذف عربستان و استرالیا
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ صعود تایلند و ویتنام به دور حذفی
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| ویتنام، ازبکستان و عراق صعود کردند
  • تایلند و ویتنام به یک چهارم نهایی صعود کردند/ حذف چین و میانمار