Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@15:06:08 GMT

محورهای هراز و چالوس برفی است/ وضعیت جوی جاده های کشور

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۸۵۸۸۱

محورهای هراز و چالوس برفی است/ وضعیت جوی جاده های کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ نادر رحمانی، افزود: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته بارش برف را از ساعات بعدازظهر در محورهای شمالی خواهیم داشت بر این اساس تاکید می‌کنیم رانندگان برای تردد در این محورها حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

وی ادامه داد: همین شرایط را با شدت بیشتر برای روزهای یکشنبه و دوشنبه در محورهای استان‌های خراسان شمالی و رضوی نیز انتظار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رحمانی در خصوص آخرین وضعیت راه‌های کشور نیز گفت: هم‌اکنون بارش برف در استان‌های آذربایجان غربی(محور دندی-تکاب)، ایلام(محور سرابله-ایلام)، همدان(محورهای همدان-کرمانشاه گردنه اسدآباد و همدان-قزوین گردنه آوج)، اردبیل(محور خلخال - اسالم)، کردستان(محورهای سنندج-مریوان, سقز – دیواندره و بیجار - دیواندره)، زنجان(محورهای دندی – تخته سلیمان, زنجان-طارم, قیدار-ابهر, قیدار-زنجان و قیدار - همدان)، چهارمحال و بختیاری(محور کوهرنگ)، کرمانشاه(محورهای پاوه – جوانرود و کرمانشاه – اسلام آباد) و گیلان(محورهای اسالم- خلخال و پونل - خلخال) گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه بارش باران نیز در استان های زنجان، مازندران، خوزستان، ایلام، کرمانشاه، لرستان، مرکزی و گیلان(اکثر محورها)، استان آذربایجان شرقی(محور هشترود-زنجان) و استان اصفهان(محور گلپایگان به خوانسار و کاشان به نطنز) ادامه دارد، تصریح کرد: در استان آذربایجان غربی و اردبیل(اکثر محورها) و استان آذربایجان شرقی(محورهای جلفا-مرند و تبریز- زنجان) مه گرفتگی همراه با کاهش دید مشاهده می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: در عین حال در استان زنجان(محور زنجان-طارم) و استان کرمانشاه(محور پاوه-جوانرود) تردد تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

کد خبر 4537786

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش برف پلیس راهور وضعیت ترافیکی جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۵۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ آخرین وضعیت راه های کشور؛ ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس

تین نیوز

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های کشور، در محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) و آزادراه تهران - شمال مسیر(جنوب به شمال) ترافیک سنگین برقرار است.

به گزارش تین نیوز، طبق اطلاعات دریافتی از مرکز مدیریت راه های کشور در ساعت ۱۱ روز پنجشنبه ۹ فروردین ماه، ترافیک در محورهای کرج-تهران و کرج-قزوین نیمه سنگین است. همچنین ترافیک در اکثر مقاطع محور کرج-چالوس از جمله بیلقان، آدران و گچسر هم نیمه سنگین است.

با اعلام مرکز مدیریت راه های کشور ترافیک در آزادراه تهران-شمال روان است و محور هشتگرد-طالقان و شمشک-دیزین همچنان به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

گفتنی است با توجه به تعطیلات پیش رو، احتمال افزایش ترافیک در ساعات پایانی روز و اعمال محدودیت در محورهای شمالی استان البرز وجود دارد.

 

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی

- ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده دزدبند و ترافیک سنگین در مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا انارک و محدوده های ولی آباد و هریجان

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده شهرستانک حدفاصل تونل البرز تا انتهای آزادراه

- تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت مسیر (رفت و برگشت)

*در ضمن محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای دیگر

- تردد روان

محورهای مسدود غیرشریانی

محور هشتگرد – طالقان

محورهای دارای انسداد فصلی

سروآباد - پاوه

سی سخت - پادنا

گنجنامه – تویسرکان

وازک – بلده

پونل – خلخال

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محورهای چالوس و هراز
  • وضعیت جاده‌ها/ ترافیک در محورهای چالوس و هراز سنگین است
  • ترافیک سنگین در محور‌های چالوس و هراز
  • وضعیت جاده‌ها/ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • ◄ آخرین وضعیت راه های کشور؛ ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۹ فروردین/ترافیک سنگین در چالوس و محور تهران-شمال
  • وضعیت راه‌های کشور؛ممنوعیت تردد در جاده چالوس
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۸ فروردین / بارش برف و باران و مه در چالوس
  • وضعیت راه های کشور؛ آزادراه تهران– شمال، محور چالوس و هراز بسته شد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ آزادراه تهران – شمال، محور چالوس و هراز بسته شد