Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان عفو بین‌الملل خواستار تضمین عدم تضعیف حقوق بشر در دوره ریاست مصر بر اتحادیه آفریقا شد.

به گزارش ایسنا، سازمان عفو بین‌الملل از اتحادیه آفریقا خواست، تضمین دهد که ریاست عبدالفتاح سیسی، رئیس جمهور مصر بر این اتحادیه منجر به تضعیف مکانیزم حقوق بشر نشود.

این سازمان در ادامه اعلام کرد، سیسی طی ریاستش قوانین حقوق بشر را محترم نشمرده و مصر در دوره ریاست جمهوری او شاهد وضعیت فاجعه‌باری در زمینه آزادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عفو بین‌الملل در بیانیه‌ای اعلام کرد، این نگرانی وجود دارد که ریاست سیسی بر اتحادیه آفریقا بر مکانیزم‌های حقوق بشر تأثیر بگذارد به ویژه اینکه مقامات مصر بدترین سرکوب آزادی را در طول تاریخ معاصر این کشور داشته‌اند. سازمان مذکور در ادامه بیانیه خود از قاهره خواست معاهدات اصلی حقوق بشر اتحادیه آفریقا را تأیید کند.

قرار است فردا یکشنبه ۱۰ فوریه رهبران اتحادیه آفریقا به منظور برگزاری نشست سران و دولت‌های عضو این اتحادیه در آدیس آبابا گرد هم آیند.

در جریان این نشست ریاست اتحادیه آفریقا به شکل دوره‌ای در سال ۲۰۱۹ به سیسی واگذار شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اتحادیه آفریقا عفو بين الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۵۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارشگر سازمان ملل: اسرائیل از مجازات فرار می‌کند

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ فرانچسکا آلبانیز گزارشگر ویژه سازمان ملل درباره حقوق بشر در مناطق فلسطینی در نشست ویژه شورای حقوق بشر گفت: اسرائیل به عمد به فعالیت آنروا ضربه می‌زند. اسرائیل معادل دو بمب اتمی در جنگ علیه غزه، بمب بر سر این منطقه ریخته است. اسرائیل به نسل کشی در نوار غزه ادامه می‌دهد و به نفرت پراکنی علیه همه اهالی این منطقه ادامه می‌دهد. اسرائیل همه غیرنظامیان در نوار غزه را سپر انسانی یا کمک کننده به حماس می‌داند. همه جهان شاهد فرار از مجازاتی است که اسرائیل از آن برخوردار شده است. ما برای توقف جنگ و نسل کشی باید وارد عمل شویم تا در آینده تکرار نشود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قدردانی بانوان فعال حوزه زنان، از اقدامات خزعلی در سازمان ملل
  • ثبت نام سهام عدالت جاماندگان | جاماندگان به کجا مراجعه کنند
  • پروانه تاکسیرانان غایب در کلاس‌های آموزشی تمدید نمی‌شود
  • کنعانی: گزارشگر سازمان ملل جنایات اسرائیل را تایید کرد
  • هشدار سازمان هواشناسی به کشاورزان و باغداران
  • گزارش سازمان ملل از حملات رژیم صهیونیستی به بیمارستان‌های غزه
  • مروری بر اقدامات جهاد دانشگاهی در نمایشگاه قرآن کریم
  • عفو بین‌الملل «نسل‌کشی» در غزه را تائید کرد
  • خیابان سفارت رژیم صهیونیستی در لندن، «خیابان نسل‌کشی» نام‌گذاری شد
  • گزارشگر سازمان ملل: اسرائیل از مجازات فرار می‌کند