Web Analytics Made Easy - Statcounter

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای از مردم و تمامی اقشار برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد. ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، با صدور بیانیه‌ای به مناسبت چهل سالگی انقلاب، مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسیرهای 12گانه راهپیمایی 22 بهمن در تهران اعلام شدوزیر اطلاعات: ملت ایران 22 بهمن درسی فراموش نشدنی به دشمن خواهد داددعوت مجلس خبرگان رهبری برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

 

متن این بیانیه به شرح زیر است:

امیر مؤمنان علی علیه‌السلام:

«فلو ان الباطل خلص من مزاج الحق لم یخف علی المرتادین و لوان الحق خلص من لبس الباطل انقطعت عنه السن المعاندین.»

وقتی باطل از حق و حق از باطل خالص شوند، زبان دشمنان کوتاه خواهد شد.

امسال انقلاب اسلامی ما به لطف الهی به چهل‌سالگی رسیده است.

انقلاب اسلامی ایران، در چهلمین سالروز خود همچنان پویا و سرزنده، مقتدرانه و عزتمند به سوی بالندگی پیش می‌رود؛ این قیام باشکوه به‌عنوان حرکتی مبتنی بر احیای عزت انسانی و بازیابی هویت اسلامی در جهان شناخته شده است. قیامی که با اتکا به اراده مردم و تأسی از رهبری داهیانه بنیان‌گذار کبیرش، امام‌خمینی (رحمت‌الله علیه) با اقتدار، مظاهر تجدد منحط غربی را از جامعه اسلامی ایران زدود و نقش اسلام و مسلمین را در عرصه‌های مختلف، پیش چشم جهانیان، برجسته و موثر ساخت.

بهمن 57 تجلی اراده و خواست مردمی سربلند بود که به اشتیاق «استقلال و آزادی»، «جمهوری اسلامی» را به پیروزی رساندند و اکنون در بهمن 97، انقلاب چهل‌ساله، شاهد مردمی مستقل و آزاد است که با افتخار به گذشته و امید به آینده، مقاوم و استوار در برابر دنیای شرق و غرب از «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» شان، محافظت می‌کنند.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، از مردم شریف ایران سربلند، صاحبان اصلی این انقلاب عظیم دعوت می‌کند، در کنار یکدیگر در راهپیمایی باشکوه چهلمین 22 بهمن‌ ماه شرکت کنیم و با حضور چندده میلیونی‌مان پیام وحدت و همدلی‌مان را پیش چشمان منتظر و کنجکاو عالمیان به نمایش بگذاریم و با مشت‌های گره‌کرده و دل‌های محکم آوای «استقلال، آزادی عزت هر ایرانی»، سردهیم و چشم تنگ امید دشمنان را از دست‌‌اندازی به «جمهوری اسلامی» قطع کنیم و رساتر از هر سال با مشت‌های گره‌کرده و دل‌های استوار، شعار پرشور «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر انگلیس» سر دهیم تا صدایمان از پرده‌های هزارتوی پنبه‌های فرورفته در گوش‌های عاصی دشمنان بدخواه و منافقان خوش‌خیال عبور کند و تاریخ انقلاب 97، به مُهر ولایتمداری و بصیرت مردم انقلابی ایران منقوش شد و در ادای وظیفه‌مان که قدردانی از خون شهدای انقلاب تا مدافعان حرم و پایبندی به آرمان‌های امام راحل(رحمت‌الله علیه) و ارزش‌های نظام و انقلاب و منویات امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) است، سربلند باشیم. ان‌شاءالله.

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط راهپیمایی 22 بهمن جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راهپیمایی 22 بهمن جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی راهپیمایی 22 بهمن جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۵۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مساجد و حسینیه‌ها پایگاه اصلی شروع راهپیمایی امسال روز قدس در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، علی اکبر عزیزی در نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس با بیان اینکه سرمنشاء به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی، حرکت‌های مردمی وراهپیمایی‌های خودجوش مردم بود، افزود:راهپیمایی روز جهانی قدس امسال با حضور گروه‌های مختلف مردمی متفاوت‌تر و باشکوه‌تر از گذشته برگزار خواهد شد.  وی گفت: باهمکاری گروه‌های مردمی، مردم از محلات خود، از مساجد و حسینیه‌ها حرکت خود را با سر دادن شعار‌ها آغاز می‌کنند و پس از آن به خیل عظیم راهپیمایان در مسیر اصلی می‌پیوندند.  معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد گفت:یکی دیگر از برنامه‌های راهپیمایی حضور اقشار مختلف با نماد‌های مخصوص به خود است که با حضور در راهپیمایی جلوه خاصی به مراسم امسال خواهند بخشید.  عزیزی با اشاره به اهمیت حضور پر شور مردم در راهپیمایی امسال، گفت: مردم ما از اتفاقات غزه و فلسطین نگران و دلگیر هستند و با حضور باشکوه خود نسل کشی رژیم صهیونیستی و کشتار مردم بویژه کودکان بی گناه فلسطین را بار دیگر محکوم خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت ۱۲ فروردین
  • بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران
  • ستاد کل نیروهای مسلح بیانیه داد+ جزئیات
  • بیانیه ستاد کل نیرو‌های مسلح به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران 
  • بیانیه ستاد کل نیرو‌های مسلح به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران 
  • بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران
  • حمایت از مردم فلسطین با حضور حداکثری در راهپیمایی روز قدس
  • جنگ انتخاباتی در اردوگاه اصولگرایان به روایت رسانه دولت /جریان های نوظهور اصولگرا را چه کسانی لیدری کردند؟
  • مساجد و حسینیه‌ها پایگاه اصلی شروع راهپیمایی امسال روز قدس در یزد
  • ایران اسلامی مرکزیت جبهه مقاومت است