Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رئیس کل دادگستری و رئیس شورای قضایی استان در بیانیه‌ای ضمن دعوت از مردم شریف و در صحنه استان فارس جهت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور پرشور مردم انقلابی را زمینه ساز نامیدی سران کفر و نفاق از اجرای توطئه‌های شوم دشمن دانست.

در متن کامل این بیانیه آمده است:
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
«إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا فَلَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ») الأحقاف ۱۳ (

سلام و درود بیکران خداوند بر روح پر فتوح بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت الله العظمی امام خمینی رحمة الله علیه که با دم مسیحایی خود روح استقلال و آزادی و خودباوری را بر پیکره امت اسلام دمید و بار دیگر اسلام ناب محمدی را احیا و بعنوان الگوی تمام نشدنی اسلام راستین به همه مردم جهان معرفی نمود تا نسخه نهایی و شفا بخش سعادت دنیوی و اخروی و نمونه‌ی کاملی از ایدئولوژی مقابله با ظلم و جور استکبار جهانی برای همیشه در جهان نهادینه نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون که با توکل به خدای متعال و توسل به ائمه اطهار (علیهم السلام) و همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهراء (سلام الله علیها) در چهارمین دهه از عمر شکوهمند انقلاب اسلامی ایران قرار گرفته ایم با اتکاء به مردمی که دلهایشان را با عطر ولایت آذین بسته اند بار دیگر در شرایط حساس کنونی که دشمنان انقلاب با استفاده از ترفند‌ها و توطئه‌های گوناگون سعی در مأیوس ساختن مردم دارند؛ شور و شعور انقلابی در راهپیمایی ۲۲ بهمن را مقدمه‌ای برای ابدی ساختن استقلال و آزادگی کشور قرار خواهند داد و اندک جرقه امید سران کفر و نفاق را به آتش نومیدی مبدل می‌کنند.

بی شک در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن ماه امسال نیز قضات و کارکنان مجموعه قضایی و جامعه بسیج حقوقدانان استان فارس ذره‌ای از اقیانوس عظیم ملت خروشان ایران اسلامی و آحاد مردم استان فارس خواهند بود تا همدوش با همه اقشار جامعه اسلامی نقش کوچکی در سپردن عَلَم عدالتخواهی انقلاب اسلامی به منجی عالم بشریت حضرت امام عصر (عج) داشته باشند.
انتهای پیام/م

دعوت از مردم فارس برای حضورپرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: 22 بهمن 97 دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۶۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای

رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد.

این خبر تکمیل می‌شود

دیگر خبرها

  • لزوم تشکیل اتاق فکر با مشارکت مردم برای اجرایی و عملیاتی کردن فرمان رهبر معظم انقلاب در باب جهش تولید 
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری استان
  • شرکت رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در تجمع مردمی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • رهبر انقلاب به اسماعیل هنیه: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است
  • دیدار اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی، انتظامی و ترافیکی راهپیمایی روز قدس
  • راهپیمایی روز قدس در کرمانشاه برگزار می شود
  • تشکیل اتاق فکربا مشارکت مردم برای اجرایی کردن جهش تولید
  • دعوت نماینده ولی فقیه در لرستان از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس
  • دیدار نوروزی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ارومیه