Web Analytics Made Easy - Statcounter

تجمع بزرگ هیات های مذهبی همزمان با تشییع پیکر شهید مدافع حرم فاطمیون حسین نظری در قرچک برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین; محبین و دوستداران بانوی گرامی  دخت نبی مکرم اسلام(ص) از قبل از نماز ظهر و عصر در شهرستان قرچک در قالب هئیت های مذهبی از میدان امام خمینی(ره)

به سمت مصلای قرچک حرکت کردند تا در اجتماع بزرگ عزاداری فاطمی حضور یابند، همزمان این مراسم پیکر شهید مدافع حرم فاطمیون حسین نظری در قرچک تشییع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسبه نیز با تعطیل کردن مغازه و محل کسب، عشق و ارادت خود به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) را به نمایش گذاشته و همراه با اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرستان به عزاداری پرداختند.

حجت السلام و المسلمین حجت اله اسماعیلی امام جمعه قرچک ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت زهرا(س) اظهار کرد: ایام فاطمیه فرصت مناسبی برای مطالعه و تحقیق در زندگی حضرت فاطمه(س)است که هر چه بیشتر با اخلاق و سیره این بانوی بزرگوار به ویژه جوانان و نوجوانان آشنایی پیدا کنند و با پند گرفتن از سیره این بانوی والای مقام، ایشان را سرلوحه و اسوه خود قرار دهند.

وی افزود: امروز به برکات این بانوی بزرگوار یک شهید مدافع حرم حسین نظری در قرچک تشییع شد کهلطفش شامل این شهرستان شود.

امام جمعه قرچک  تاکید کرد: در عظمت و بزرگی مقام و جایگاه بانوی اسلام همین بس که طی عمر کوتاه خود به مقام «سیده‌ نساء العالمین» رسید، یعنی از همه‌ زنان بزرگ و قدیس طول تاریخ برتر است، دخت نبی مکرم اسلام(ص) اقیانوسی از معرفت و عبودیت و قداست و عروج معنوی بود.

وی تصریح کرد: حصضرت زهرا(س) عزیزترین خلق خدا است و بهترین بندگان و اشرف انبیا زهرا (س) است و همه بندگان مخلص خدا منتظراند تا وارد بهشت شود و فاطمه (س) با جلالیت و کرامت با ۶۰۰ ملک وارد بهشت می شود و شما بانوان باید شکرگذارباشید که زهرا(س) را دارید.

اسماعیلی در پایان خاطرنشان کرد: در روز شهادت حضرت زهرای مرضیه(س) همین تجمع بهترین راه نزدیک شدن به ائمه اطهار است و آنچه بیش از عزاداری اهمیت دارد، شناخت و بصیرت نسبت به ابعاد مختلف شخصیتی این بانوی بزرگوار است، بانویی که معرفت نسبت به ویژگی‌های رفتاری و سیره عملی وی می‌تواند گره‌گشای مشکلات جامعه و تحکیم‌ بخش بنیان خانواده‌ها باشد.

گفتنی است، شهید مدافع حرم حسین نظری ۳۶ ماه قبل در سن ۱۸ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود و سرانجام بعد از ۳۶ ماه بر اساس آزمایشات دی‌ان‌ای پیکر وی شناسایی و به آغوش خانواده بازگشت.

مراسم تشییع پیکر شهید حسین نظری همزمان با تجمع هئیت‌های مذهبی در شهرستان انجام شد و پیکر این شهید در «امامزاده عبدالله» داود‌آباد به خاک سپرده خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۶۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر پدر شهید احمد سامع در شهرضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ حاج عزیزالله سامع پدر شهید والامقام احمد سامع، در سن ۹۲ سالگی به علت بیماری و کهولت سن، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

مجلس ترحیم روز دوشنبه صبح از ساعت ۸:۳۰الی ۱۱:۳۰صبح در بیت العباس (ع) شهرضا برگزار می‌شود.


شهید احمد سامع، ۲۸ شهریور ۱۳۴۹، در شهرستان شهرضا چشم به جهان گشود و ۵ خرداد ۱۳۶۵ در منطقه فاو از ناحیه سر مجروح و در بیمارستان گلستان اهواز بستری و ۱۲ خرداد ۶۵ به فیض شهادت نائل شد.

دیگر خبرها

  • کشف پیکر‌ مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱ +فیلم
  • فیلم| کشف پیکر ۳۵ شهید دیگر در محوطهٔ بیمارستان الناصر خان‌یونس
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • تجمع بزرگ حمایت از فلسطین مقابل دانشگاه یِیل آمریکا
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش
  • تشییع و خاکسپاری پیکر پدر شهید احمد سامع در شهرضا
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد