Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@10:20:24 GMT

سوت کی‌روش در دست فرهاد مجیدی +عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۸۶۲۱۳

سوت کی‌روش در دست فرهاد مجیدی +عکس

حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت تیم فوتبال استقلال، یکی از جذابیت‌های نیم‌فصل دوم است. نیم فصل دومی که از این جذابیت‌ها کم ندارد، اما قطعاً برای هواداران استقلال، مجیدی جذاب‌ترین بخش نیم‌فصل دوم لیگ هجدهم خواهد بود.

فرهاد مجیدی که در کنار شفر تمرینات استقلال را زیر نظر دارد، اخیراً سوتی هم در دست گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک سوت شبیه به همان سوت‌هایی است که کارلوس کی‌روش در تمرینات تیم ملی استفاده می‌کرد و بدون نیاز به دمیدن نفس، صدای سوت داوران را برای توقف بازی یا تمرین به گوش می‌رساند.

در تصویر زیر سوتی که در دست فرهاد مجیدی است را می‌بینید:

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کارلوس کی روش فرهاد مجیدی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۶۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به ۷۰ روستای استان همدان در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فرهاد بختیاری‌فر گفت: آبرسانی به ۲۸ روستا بهره‌برداری شده و مابقی طرح‌ها نیز به زودی بهره‌برداری می‌شوند.

او تصریح کرد: بهره‌برداری از این طرح‌ها باعث می‌شود که تعداد ۲۲۳۹۶ خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم در روستا‌های استان همدان، بهره‌مند می‌شوند. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۷۶ درصدی طرح‌های جهاد آبرسانی در استان، گفت: قرارداد اول جهاد آبرسانی در همدان با هدف آبرسانی به ۱۶۰ روستا در نظر گرفته شده که مدت این قرارداد ۳۰ ماه و اعتبار درنظر گرفته شده برای این طرح‌ها ۵۰۹ میلیارد تومان است. 

فرهاد بختیاری‌فر افزود: این طرح، بیش از ۱۵۰ هزار نفر را در قالب ۴۵ هزار و ۲۰۰ خانوار، پوشش می‌دهد.

او با بیان اینکه ۳۰۴ میلیارد تومان اعتبار به طرح جهاد آبرسانی همدان تخصیص داده شده است، تصریح کرد: احداث مخزن زمینی به تعداد ۱۹ باب و ۱۵۲۰۰ متر مکعب، اجرای خط انتقال به طول ۲۱۰ کیلومتر، اجرای شبکه توزیع به طول ۱۲۰ کیلومتر، حفر چاه به تعداد ۳۷ حلقه و یک دهنه بهسازی چشمه و قنات و احداث دو باب ایستگاه پمپاژ از اقدامات انجام شده در راستای آبرسانی به روستا‌های دارای تنش آبی استان است.

دیگر خبرها

  • مسئولان پاسخگوی قطعی سامانه معاینه فنی خودرو‌های سنگین نیستند
  • «عیدیHD»؛ سفری به سرزمین طنز و خلاقیت
  • ماجرای کشف جسد در بشکه چه بود؟
  • اعترافات قاتلی که جنایت را انکار می‌کرد | پشت پرده کشف جسد در بشکه چه بود؟
  • جذابیت تالاب میقان پس از بارندگی‌های بهاری
  • راز جسد اسیدی در بشکه آبی فاش شد
  • ۳ خانم بازیگر که مرزهای جذابیت و خوش استایلی را به جا کردند
  • آبرسانی به ۷۰ روستای استان همدان در سال ۱۴۰۲
  • فرهاد مجیدی به فوتبال ایران برمی‌گردد؟
  • مجیدی به لیگ برتر برمی‌گردد؟ | مدیر برنامه فرهاد تکلیف پیشنهادات را مشخص کرد