Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت اسدآباد از افتتاح و راه اندازی کارخانه حبه قند این شهرستان در اردیبهشت ماه سال ۹۸ خبر داد.

رحیم قربانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر سوله این کارخانه و خریداری دستگاه‌ها انجام و جواز تأسیس کارخانه صادر شده که با طی کردن بقیه مراحل باقیمانده، افتتاح و بهره برداری طرح انجام خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان اینکه در دهه مبارک فجر ۲ طرح شامل کارخانه صنعتی گندله سازی و تولیدی جوراب بافی در این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید افزود: کارخانه گندله سازی اسدآباد با اعتباری افزون بر ۱۳۰ میلیارد تومان و با ظرفیت ۵۵۰ تن با حضور جهانگیری به صورت رسمی در دهه فجر افتتاح شد که این پروژه شاخص به عنوان یکی از جمله طرح‌های شاخص افتتاح شده دهه فجر در استان همدان برای ۱۲۰ نفر به صورت مستقیم و ۳۵۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

قربانی همچنین با اشاره به افتتاح و راه اندازی تولیدی جوراب بافی در روستای جنت آباد نیز تصریح کرد: این طرح با اعتباری افزون بر ۴۰۰ میلیون تومان از محل سهم آورده متقاضی برای ۷ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده و روزانه ۲ هزار جفت جوراب در این جوراب بافی تولید می‌شود.

مدیر اداره صمت همچنین از احیا طرح شرکت ذوب مفید واقع در شهرک صنعتی خبر داد و خاطر نشان کرد: طرح توسعه گونی بافی کاویان پود نیز در دست اجراست.

وی خاطر نشان کرد: کارخانه کاویان پود اسدآباد سالانه ۵۰ میلیون تخته انواع کیسه و گونی در ابعاد، رنگ و وزن‌های مختلف تولید می‌کند که بیش از نیمی از این تولیدات به کشورهای همسایه در حال صادرات است.

قربانی در ادامه از ۳۷۳ مورد تخلف به ارزش ریالی ۴ میلیارد ریال در بازرسی از ۴ هزار صنوف این شهرستان از ابتدای سال تاکنون خبر داد و گفت :۶ هزار و ۵۷۳ مورد نظارت و بازرسی از صنوف این شهرستان از ابتدای سال تاکنون توسط اداره صمت انجام شده است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۶۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای راه اندازی ساخت اتاق اتوبوس و تریلی در واگن سازی زرند

قائم مقام مدیرعامل شرکت پلور سبز با حضور در فرمانداری ضمن دیدار با فرماندار زرند گزارشی از آخرین وضعیت این کارخانه را ارائه کرد.

 سید رضا حسینی نژاد، فرماندار در این دیدار با اشاره به شعار سال و تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حمایت از تولید گفت: واگن سازی زرند با توجه به توان و بستری که در حوزه قطعه سازی دارد، باید جدا از ساخت واگن نسبت به جلب سرمایه‌های جدید اقدام کندو در این مسیر مقدمات بازدید چند شرکت خودرو سازی برای تولید بخشی از قطعات خود را در کارخانه واگن سازی فراهم کرده ایم که امیدواریم مجموعه مدیریتی این کارخانه از این فرصت نهایت استفاده را داشته باشند.

وی ابراز امیدواری کرد تا با اخذ مجوزات لازم خط تولید جدید این شرکت راه اندازی شود.

 همچنین در این جلسه برنامه ریزی برای راه اندازی ساخت اتاق اتوبوس و تریلی در واگن سازی زرند مطرح شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کارخانه فروآلیاژ پارس دامغان افتتاح شد
  • افتتاح کارخانه تولید خوراک دام در گرمسار
  • افتتاح کارخانه خوراک در شهرستان‌های گرمسار و آرادان
  • بهره‌مندی نیمی از مردم خمین از استخر؛ در صورت افتتاح!
  • برنامه ریزی برای راه اندازی ساخت اتاق اتوبوس و تریلی در واگن سازی زرند
  • وضع برخی از قوانین، موجب سنگ اندازی در تولید می‌شود
  • وضع برخی قوانین موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود
  • ۲ طرح صنعتی در گرمسار افتتاح شد
  • اجرای یک هزار طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در آذربایجان شرقی
  • اجرای تور کارگاه‌گردی صنایع‌دستی شهرستان کوار با گردشگران کشور لیتوانی