Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جلسه نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالا‌های اساسی و چگونگی اقدام و مقابله با تخلفات و جرایم مربوطه، در دادگستری شهرستان کلیبر برگزار شد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان؛ جلسه نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالا‌های اساسی و چگونگی اقدام و مقابله با تخلفات و جرایم مربوطه، در دادگستری شهرستان کلیبر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه که به ریاست روحانی زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کلیبر برگزار شد، فرماندار، سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت و بازرس اتاق اصناف، جانشین فرماندهی انتظامی، نماینده سپاه شهرستان کلیبر و رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اهرحضور داشتند.


در این جلسه علی روحانی زاده دادستان و رئیس کمیته شهرستانی به توضیح دستورالعمل صادره و شرح وظایف محوله اعضا پرداخت و از اعضا خواست نظارت کافی بر وضعیت بازار و توزیع اقلام و مایحتاج عمومی مردم داشته و گزارشات دوره‌ای مربوط را به دبیرخانه کمیته دادستانی ارائه کنند.

سپس هریک از اعضا دیدگاه‌های خود را ارائه کردند و فرماندار کلیبر در خصوص شبهاتی که در شهرستان مطرح شده بود توضیحاتی ارائه داد.

در ادامه مقرر شد با تشدید کنترل و نظارت بر بازار و رصد قیمت اقلام در شهرستان‌های همجوار، قیمته‌ای شهرستان با آن‌ها تطبیق و اعمال شود.

همچنین مقرر شد با نظارت کافی و وافی بر عملکرد اصناف، هرگونه مشکل در جهت ارائه راهکار و حل موضوع در این کمیته طرح شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نظارت بر کالاهای اساسی نظارت بر بازار دستورالعمل دادستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۶۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطع گاز در شهرستان هوراند و کلیبر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی شرکت گاز استان، اعلام کرد: به علت تعمیرات و لزوم جابجایی شبکه خطوط لوله گاز، جریان گاز طبیعی مشترکین واقع در شهر هوراند و ۶۷ روستای مسیر‌های تنباکلوق، آقبراز و میدانلار هوراند و ۳ روستای کلیبر (گوار، عربشاه خرگوشان و گوزالان) از ساعت ۹:۳۰ روز شنبه تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ به مدت ۲۴ ساعت قطع خواهد شد.

مشترکان برای ارائه هرگونه گزارش و دریافت راهنمایی، با شماره تلفن ۱۹۴ مرکز امداد گاز تماس حاصل نمایند.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطع گاز در شهرستان هوراند و کلیبر
  • بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار
  • جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای بار سیزدهم لغو شد
  • اولین مزایده اموال منقول با عرضه ۷هزار تن چای برگزار شد
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم
  • خبر‌هایی از عرضه کالاهای تنظیم بازار در بیارجمند