Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-24@01:15:15 GMT

سقوط کوهنورد از کوه های تویسرکان همدان

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۸۶۷۰۶

پول‌نیوز - رییس جمعیت هلال احمر شهرستان تویسرکان از سقوط یک کوهنورد تویسرکانی از کوه خبر داد.
رحمت اله الوندی ، با اعلام این خبر گفت: روز گذشته یک تیم ۵ نفره تویسرکانی تصمیم به کوهنوردی و صعود از کوه یخچال را داشته که متأسفانه یکی از این افراد از کوه سقوط کرده و آسیب می‌بیند.
وی در ادامه افزود: به محض تماس از جانب این افراد و اعلام وقوع حادثه به این مرکز سریعاً با مرکز هلال احمر همدان تماس گرفته و درخواست بالگرد شد و گروه امداد واکنش‌های سریع این مرکز هم سریعاً به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


الوندی بیان کرد: پس از رسیدن بالگرد متأسفانه به خاطر نامناسب بودن مکان، بالگرد نتوانست فرود آید و تیم واکنش‌های سریع از بالگرد فرود آمده و پس از رسیدگی به وضعیت درمانی، مصدوم به بیمارستان ولیعصر «عج» تویسرکان انتقال یافت.
رئیس هلال احمر تویسرکان در پایان گفت: عملیات امداد و نجات این کوهنورد از لحظه تماس با این مرکز تا رساندن مصدوم به بیمارستان تقریباً ۴ ساعت و نیم به طول انجامید.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: تویسرکان همدان کوهنوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۶۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط ۲ بالگرد نظامی در ژاپن/ ۸ نفر کشته و ناپدید شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از کیودو، «مینورو کیهارا» وزیر دفاع ژاپن اعلام کرد که در پی سقوط۲ بالگرد اس‌اچ-۶۰ کی این کشور در نزدیکی جزیره توریشیما در جنوب توکیو، یک نفر کشته و ۷ نفر دیگر نیز ناپدید شدند.

کیهارا در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: دلیل احتمالی این سقوط‌ها، تصادم و برخورد این دو بالگرد است و هر کدام از این دو بالگرد ۴ سرنشین داشتند که در جریان رزمایش ضدزیردریایی شبانه این حادثه رخ داد.

به گفته وزیر دفاع ژاپن علت دقیق این حادثه هنوز مشخص نیست، اما ارتش ژاپن بقایای این دو بالگرد را پس از سقوط پیدا کرده است.

کد خبر 6083940

دیگر خبرها

  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش/در صورت وقوع حادثه با شماره ۱۱۲ تماس بگیرید
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • ۴ پرونده روی میز بازپرس جنایی | از جزییات مرگ مرموز مجرمی با پابند الکترونیکی تا سقوط یک کوهنورد جوان
  • سقوط ۲ بالگرد نظامی در ژاپن/ ۸ نفر کشته و ناپدید شدند