Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-29@08:05:12 GMT

جزییات دریافت پاداش سنگین پرسپولیس از ای‌اف‌سی

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۸۷۲۳۷

با گذشت مدت نسبتا زیادی از فینال لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیسی‌ها هنوز پاداش این رقابت‌ها را به طور کامل دریافت نکردند و به نظر هم می‌رسد برای وارد کردن این پول به ایران مشکل دارند. ایرج عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره فرآیند پیچیده ورود این پول به ایران گفت: ما در گرفتن این پاداش مشکل داشتیم چرا که قبلاً هر سه نفر، نفری 150 هزار دلار می‌توانستند با خود پول بیاورند و بعد از آن صحبت از ماهی 300 هزار دلار شد تا به ما پرداخت کنند که این اتفاق هم رخ نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    سپس به ما اعلام شد که حساب ارزی معرفی کنید اما ما به خاطر تحریم‌ها حساب ارزی نداشتیم تا اینکه در نهایت سفارت ایران در مالزی را معرفی کردیم و به همین دلیل به ازای هر روز کاری 500 هزار رینگت مالزی به ما پرداخت می‌شود که حدود روزی یک میلیارد و 200 - 300 میلیون تومان می‌شود.   عرب ادامه داد: از طرف دیگر به دلیل تعطیلات ما در ایران و تعطیلات کشور مالزی و همین‌طور تقارن با عید چینی کار سختی برای گرفتن این پول داشتیم اما در نهایت اواخر هفته قبل ما پارت آخر این پول را گرفتیم البته از قبل مقداری هزینه کرده بودیم و در فینال لیگ قهرمانان آسیا و پاداش‌هایی به بازیکنان این پول مصرف شده بود. همچنین بخشی از هزینه‌های جاری را از این پول صرف کرده بودیم اما در نهایت مبلغی ماند و قرار شد پس از تشکیل کمیته انضباطی جرائم را از آن کم کنند و مابقی این پول را به ما بدهند. فکر می‌کنم حدود 425 هزار دلار باقی‌مانده که باید این پول به حساب سفارت ایران در مالزی واریز شود و باز هم به همان طریق این پول را تحویل بگیریم.   خبرآنلاین        

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۷۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوکراین ۸۸۰ میلیون دلار از صندوق بین‌المللی پول دریافت کرد

به گزارش بامداد چهارشنبه اوکراین اینفو، شمیحال با بیان اینکه اوکراین در تلاش است تا تعهداتش به شرکای خود را به بهترین نحو ممکن به اجرا برساند، اظهار کرد: این کمک مالی به اوکراین برای پوشش هزینه‌های اولویت‌دار بودجه و حفظ ثبات مالی و اقتصاد کلان در این کشور کمک خواهد کرد.

نخست‌وزیر اوکراین در ادامه سخنان خود، تصریح کرد: ما از حمایت و همکاری صندوق بین‌المللی پول سپاسگزاریم.

 صندوق بین‌المللی پول در فروردین سال گذشته اعلام کرد با پرداخت یک وام ۱۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلاری به اوکراین به عنوان بخشی از کمک ۱۱۵ میلیارد دلاری بین‌المللی به منظور تامین نیازهای فوری این کشور در جنگ با روسیه، موافقت کرده است.این بزرگ‌‎ترین وامی بود که صندوق بین‌المللی پول به یک کشور درگیر در یک جنگ تمام‌ عیار و گسترده اعطا کرده است.

ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین با استقبال از این تصمیم صندوق بین‌المللی پول، گفته بود: این یک کمک مهم به مبارزه ما با تهاجم روسیه است.

رئیس جمهور روسیه ۲۱ فوریه ۲۰۲۲ (دوم اسفند ۱۴۰۰) با انتقاد از بی‌توجهی غرب به نگرانی‌های امنیتی مسکو، استقلال جمهوری‌های خلق دونتسک و لوهانسک را در منطقه دونباس به رسمیت شناخت.ولادیمیر پوتین سه روز پس از آن، پنجشنبه ۲۴ فوریه (۵ اسفند ۱۴۰۰) نیز عملیاتی نظامی که آن را «عملیات ویژه» خواند، علیه اوکراین آغاز کرد و به این ترتیب روابط پرتنش مسکو - کی‌یف به رویارویی نظامی تبدیل شد.

منبع: ایرنا

آمریکا و کشورهای غربی در پاسخ به این اقدام روسیه، تاکنون تحریم‌های گسترده‌ای را علیه مسکو اعمال و میلیاردها دلار تسلیحات و تجهیزات نظامی به کی‌یف ارسال کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • جریمه سنگین قلعه‌نویی، فدراسیون فوتبال، سپاهان و سه ملی‌پوش
  • جزییات جدید از حمله سنگین تل آویو به سوریه+فیلم
  • تنیس مقدماتی جهان - مالزی؛ برتری پسران ایران مقابل هنگ کنگ
  • شکاف درآمدی در ایران کمتر از ترکیه، مالزی و برزیل
  • رضا اسدی از پرسپولیس به AFC شکایت کرد
  • رضا اسدی از پرسپوليس به AFC شکایت کرد
  • اوکراین ۸۸۰ میلیون دلار از صندوق بین‌المللی پول دریافت کرد
  • فابریتزیو رومانو و تکذیب ادعای دریافت پول برای تبلیغ بازیکنان بارسلونا + عکس
  • جزییات واگذاری استقلال و پرسپولیس به دو بانک
  • جزییات واگذاری استقلال و پرسپولیس به دو بانک آبی و قرمز!