Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@06:01:07 GMT

جانشین ژاوی در السد یک کره‌ای است

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۸۸۱۲۹

جانشین ژاوی در السد یک کره‌ای است

نام‌تائه‌هی هافبک کره‌ای تیم الدحیل قطر که با مصدومیت از ناحیه زانو مواجه است با قراردادی ۳ ساله به السد پیوست.

به گزارش "ورزش سه"، ستاره کره ای باشگاه الدحیل که به مدت هفت سال در این باشگاه به میدان رفته است با قراردادی به مدت سه سال به باشگاه رقیب خود یعنی السد می پیوندد.


به همین دلیل روزنامه الوطن در طی گزارشی به این انتقال بزرگ زمستانی پرداخت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دراین گزارش آمده است:
همچنان واکنش ها در شبکه های اجتماعی در خصوص انتقال نام تائه هی هافبک 27 ساله و تاثیر گذار باشگاه الدحیل به باشگاه السد قطر ادامه دارد . این روزنامه از این انتقال به عنوان بزرگ ترین  نقل و انتقال زمستانی نام می برد.  


این قرار داد سه ساله در زمستان در شرایطی انجام شد که به نظر نمی‌ رسید  باشگاه های قطری به یکدیگر بازیکنی در این سطح را منتقل کنند اما در نهایت با فضای ایجاد شده پس از قهرمانی قطر در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و توافق شیوخ مالک دو باشگاه این انتقال انجام شد.


 این قرارداد از فصل آینده  یعنی در فصل فوتبالی 2019/2020 شروع خواهد شد و به این ترتیب با توجه به این که ژاوی اعلام کرده است که درسال آینده قصد خداحافظی  دارد وی را باید ازهمین حالا، جاشین این نابغه اسپانیایی درنظر گرفت.

 

 


 گفته می شود که سران باشگاه السد قطرتصمیم دارند که از ژاوی به عنوان جانشین فریرا 70 ساله به عنوان سرمربی السد  استقاده کنند.


نام تائه هی متولد سال 1991 در شهر جینجو کره جنوبی است که پس از کشف استعدادش در آکادمی فوتبال کره جنوبی برای پیشرفت فوتبال خود  در سال (2009–2011)   به باشگاه Valenciennes  در لیگ دوی فرانسه می پیوندد و بعد از دوسال حضوردراین تیم مورد توجه شیوخ تیم الدحیل قطر قرار می گیرد و در این تیم  به مدت 7 سال 160 بازی انجام می دهد. وی در حالی که یک هافبک بازی ساز به شمار می رود در این تعداد بازی 68 گل برای الدحیل به ثمر می رساند و نقش بسیار بارزی در موفقیت های اخیر الدحیل  ایفا می کند.


 ترکی العلی  مالک باشگاه السد قطر با اعلام بیانیه ای که درسایت منتشرکرده است : خبر از توافق با ستاره کره ای الدحیل داد و اعلام داشت که خرید او یکی از اهداف مدیریت او به حساب می آمده و در حال حاضر دوران نقاهتش را در حال سپری کردن است تا بعد از رفع مصدومیت  در ترکیب السد قرار بگیرد .


وی در ادامه بیانیه می افزاید : توافق و همکاری لازم با برادرانمان در الدحیل در انعقاد قرار داد وجود دارد. ضمن اینکه از نوع برخورد حرفه ای باشگاه الدحیل در شکل گیری روند این قرارداد بسیار تشکرمی کند و در آخر اضافه می کند که این رفتار در بین باشگاه های قطری به هیچ وجه عجیب  نیست .


 به این ترتیب با توجه به اینکه در جام باشگاه های آسیا ، استقلال در گروه السد قرار دارد و پرسپولیس همگروه الدحیل است ، این  بازیکن با ارزش رو در روی آبی های پایتخت قرار خواهند گرفت.

 

قطر نام تائه هی السد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر نام تائه هی السد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۸۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق جالب برای امین حزباوی در قطر

هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر با انجام ۶ بازی به پایان رسید. در حساس‌ترین بازی السد صدرنشین مهمان الشمال بود.

این بازی که تقابل امید ابراهیمی در الشمال با محمد امین حزباوی در السد بود با پیروزی تیم حزباوی به پایان رسید. السد برای قهرمان در فصل جاری لیگ ستارگان قطر به پیروزی در این بازی نیاز داشت و در نهایت هم توانست با ۴ گل پیروز شود و قهرمانی خود را یک هفته قبل از پایان لیگ قطعی کند.

در این بازی بازی امید ابراهیمی در دقیقه ۴۰ با کارت قرمز از بازی اخراج شد. البته این بازی پر برخورد سه اخراجی داشت که دو بازیکن از الشمال و یک بازیکن از السد بود. حزباوی هم یک گل به ثمر رساند که البته VAR آن را مردود اعلام کرد.

السد با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۴۹ امتیازی شد و قهرمانی خود را قطعی کرد.

نتایج دیگر بازی‌ها

العربی۱- المرخیه ۲

الریان۴- الاهلی ۱

الوکره۲ - الغرافه ۴

معیذر۳- القطر۵

ام صلال ۲- الدحیل ۰

دیگر خبرها

  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • اتفاق جالب برای امین حزباوی در قطر
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب کرد
  • ببینید | لحظه اخراج امید ابراهیمی در مقابل السد
  • حزباوی با السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب برد
  • اولین قهرمانی لیگ به حزباوی رسید
  • حزباوی جلوی چشم ابراهیمی جشن می‌گیرد
  • حزباوی در آستانه قهرمانی در لیگ ستارگان قطر