Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@20:15:48 GMT

مراکز تعویض پلاک روز یکشنبه دایر هستند

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۸۸۵۷۷

رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا، در ارتباط با فعالیت مراکز تعویض پلاک در روز یکشنبه، توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ علی محمدی، در گفتگو با مهر، با اشاره به اینکه روز یکشنبه (۲۱ بهمن) بین التعطیلی است و برای برخی شهروندان این سئوال ایجاده شده که مراکز تعویض پلاک فردا باز هستند یا خیر، گفت: بر اساس اعلام دولت فردا روزکاری محسوب می‌شود و مراکز تعویض پلاک هم مانند دیگر نهادها و ادارات دولتی فردا باز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: تمامی مراکز تعویض پلاک در سراسر کشور طبق ساعت کاری هر روز باز هستند و آماده ارائه خدمت به شهروندان هستند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۸۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه بیش از ۱۱۱ هزار خدمت دارویی،‌ درمانی و توانبخشی به شهروندان در ایام نوروز

سخنگوی ستاد نوروزی جمعیت هلال احمر با اشاره به فعالیت بی‌وقفه مراکز درمانی و دارویی هلال احمر از ارائه بیش از ۱۱۱ هزار خدمت توانبخشی، درمانی و دارویی به شهروندان در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی درویش‌پور با اشاره به مأموریت‌های هلال احمر از ابتدای طرح نوروزی تا به امروز گفت: از تاریخ ۲۴ اسفند لغایت ۸ فروردین، هلال احمر با بهره‌گیری از توان داوطلبان و جوانان در نقاط مختلف جاده‌های کشور حضور فعال داشته و به راهنمایی و آموزش مسافران نوروزی می‌پردازد و در قالب طرح‌های مختلف، خدمات بشردوستانه به شهروندان ارائه می‌دهند. در همین رابطه ۲۹۹ هزار نفر از خدمات پویش بهرفت، ۱۰۹ هزار نفر از پویش سبز و بالغ بر ۹۹ هزار نفر از خدمات اکیپ‌های سحاب بهره‌مند شدند. در مجموع سازمان جوانان هلال احمر در این مدت به بیش‌از ۲ میلیون و ۲۷۵ هزار نفر خدمات‌رسانی کرده است.

سخنگوی ستاد نوروزی هلال احمر خاطرنشان کرد: در سال جاری ماه مبارک رمضان با ایام نوروز همزمان شده و هلال احمر با توجه به رسالتی که دارد در کنار نیازمندان و افراد کم‌برخوردار حضور دارد که بر این اساس از ابتدای طرح نوروزی ۷۳ هزار و ۵۷۰ بسته معیشتی در میان اقشار ضعیف جامعه توزیع شده است.

این مقام مسئول در هلال احمر تصریح کرد: در مجموع بیش از ۹۲۸ هزار نفر از خدمات سازمان داوطلبان در این مدت بهره‌مند شده که بهره‌مندی ۷۳۰۵ نفر از طرح نیابت و ۱۰۳ هزار نفر از طرح پایش سلامت بواسطه فعالیت ۱۳۳۲ پزشک داوطلب، تنها گوشه ای از این خدمات است.

وی افزود: خدمات هلال احمر معطوف به حوزه امدادرسانی و درمان نیست و این جمعیت در ۱۳ روز اخیر به ۶۰۶۳ نفر در حوزه توانبخشی خدمات‌رسانی انجام داده است. همچنین نیاز دارویی ۵۲ هزار و ۶۴۵ نفر از مراجعه‌کنندگان به داروخانه‌های هلال احمر را برطرف و پاسخگوی نیازهای درمانی ۵۰ هزار و ۲۶۳ نفر از شهروندان بوده است.

درویش پور با تأکید بر این که تا پایان تعطیلات و اتمام سفرهای نوروزی، هلال احمر در آماده باش است، توضیح داد: در مجموع ۳ میلیون و ۳۳۳ هزار و ۲۸۳ نفر از ابتدای طرح نوروزی از خدمات هلال احمر بهره‌مند شدند که این خدمات با به کارگیری ۱۳۴ هزار و ۱۲۱ نفر/روز از کارکنان، داوطلبان، جوانان و امدادگران به مردم ارائه می‌شود.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، ۴۲۵۸ پایگاه، مرکز و پست موقت نوروزی توسط جمعیت هلال احمر در ایام نوروز فعال و به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نحوه تعویض شناسنامه‌های جلد قرمز و قدیمی چگونه است؟
  • ارائه بیش از ۱۱۱ هزار خدمت دارویی،‌ درمانی و توانبخشی در نوروز ۱۴۰۳
  • ارائه بیش از ۱۱۱ هزار خدمت دارویی،‌ درمانی و توانبخشی به شهروندان در ایام نوروز
  • ارائه بیش از ۱۱۱ هزار خدمت دارویی،‌ درمانی و توانبخشی به هموطنان
  • «بسته‌های گردشگری» خدمت جدید ناژوان برای شهروندان و مسافران
  • خدمات دهی اورژانس اجتماعی بهزیستی خوزستان به مردم و مسافران
  • ارائه خدمات به ۷۰ هزار نفر تحت پوشش بهزیستی در کردستان
  • ارائه آموزش‌های امدادی و ایمنی به بیش از ۱۱۵ هزار مسافر نوروزی
  • هشدار فرماندهی انتظامی بوکان به رانندگان خودروهای فاقد پلاک و پلاک مخدوش
  • ارائه آموزش‌های امدادی و ایمنی به ۱۱۵ هزار مسافر نوروزی