Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال امید ایران در حالی باید با هدایت زلاتکو کرانچار برای رقابت‌های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن آماده شود که فوتبال‌دوستان ایرانی امیدوار هستند تا طلسم ۴۴ ساله صعود نکردن به این مسابقات شکسته شود.

نخستین اردوی شاگردان مرد کروات از امروز (۲۰ بهمن) در پژوهشگاه صنعت نفت آغاز شد که از ۲۶ بازیکن دعوت شده تنها ۱۱ بازیکن حاضر بودند و قرار است دیگر بازیکنان پس از پایان هفته هفدهم لیگ برتر به جمع شاگردان کرانچار اضافه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طبق اعلام فدراسیون فوتبال، تمرین فردا (یکشنبه) ملی پوشان از ساعت ۱۰:۳۰ در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار خواهد شد تا بازیکنان آماده دیدار دوستانه شوند. تنها دغدغه کنونی مسئولان تیم ملی فوتبال امید، برگزاری بازی‌های دوستانه با تیم‌های لیگ برتری است و همچنین همکاری باشگاه ها با این تیم است. طبق آخرین خبر‌ها هنوز بازی دوستانه برای شاگردان کرانچار هماهنگ نشده و همین موضوع باعث بوجود آمدن نگرانی‌هایی شده است.

در تمرین نوبت صبح تنها ۱۱ بازیکن حضور داشتند و شهاب عادلى، حمیدرضا طاهرخانی، اللهیار صیادمنش، مهدی قائدى، رضا آذری، امید نورافکن، مهرداد پورابوالقاسم، ساکی، رضا جبیره، نیما طاهری، عارف آغاسی، محمد آقاجانپور، مهدی مهدیخانى، وحید نامداری و سینا زامهران غایب بودند.

گفتنی است، تیم ملی امید ماه گذشته در تورنمنت قطر به قهرمانی رسید و باید در مقدماتی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ ژاپن با هدایت کرانچار در روز‌های دوم، چهارم و ششم فروردین با تیم‌های ترکمنستان، یمن و عراق در ورزشگاه شهید دستگردی مسابقه دهد.

بیشتر بخوانید:

اولین تمرین تیم امید با حضور ١١ بازیکن انجام شد

اکنون راحت‌تر از ساختمان "پک" استفاده می‌کنیم

زمان حضور کرانچار در ایران مشخص شد

انتهای پیام/

شاگردان زلاتکو کرانچار در پژوهشگاه صنعت نفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۹۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاب غمگین ورزشگاه پرسپولیس: بازیکن و مربی آسمانی

به گزارش "ورزش سه"، یکی از خبرهای تلخ این هفته درگذشت فرهاد چیذری، مربی بدنساز با سابقه فوتبال بود که علاوه بر حضور در تیم‌های مطرح، مربی شخصی بازیکنان هم بود.

فرهاد چیذری در لیگ دوازدهم در پرسپولیس به‌عنوان مربی بدنساز کار می‌کرد و عضوی از کادرفنی سرخپوشان بود.

حالا تصویری از تمرین آن زمان پرسپولیس در ورزشگاه درفشی‌فر منتشر شده که مرحوم فرهاد چیذری در حال تمرین دادن هادی نوروزی، کاپیتان فقید پرسپولیس است. آسمانی شدن هردوی آنها شوک بزرگی برای فوتبالی‌ها بود‌.

دیگر خبرها

  • بازیکن محوری استقلال نقش جدیدش را مرور می‌کند!
  • قاب غمگین ورزشگاه پرسپولیس: بازیکن و مربی آسمانی
  • تمرین بهاری استقلال با لباس‌های چریکی (عکس)
  • سفر شاگردان الهامی به قائمشهر برای مصاف با تراکتور
  • آخرین تمرین شاگردان شمسایی پیش از نبرد اول
  • ۳۰ فروردین؛ دیدار تیم‌های صنعت نفت و پرسپولیس تهران
  • ۴ بازیکن بعثت کرمانشاه به اردوی زیر ۲۰سال تیم ملی دعوت شدند
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته‌های اخلاق و انضباطی
  • عضو کابینه جنگ اسرائیل: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم
  • گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم