Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ همزمان با دهه فجر فاطمی و در شب شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) محفل انس با قران در محل مسجد امام حسین (ع) با همکاری کمیته تشکل های مردمی مساجد و قران ستاد دهه فجر،اداره تبلیغات اسلامی و اداره اوقاف شهرستان برگزار گردید. 

به گزارش کوهبنان امیدهمزمان با دهه فجر فاطمی و در شب شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور امام جمعه ،مسئولین ادارات و اعضای ستاد دهه فجر کوهبنان محفل انس با قران در محل مسجد امام حسین (ع) با همکاری کمیته تشکل های مردمی مساجد و قران ستاد دهه فجر،اداره تبلیغات اسلامی و اداره اوقاف شهرستان برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است این مراسم با حضور گروه تواشیح و مدیحه سرایی پیامبر اعظم (ص) استان کرمان و با حضور جمعی از قاریان و حافظان قران کریم از جمله استاد سعید شاهرخی حافظ بین المللی قران کریم برگزار گردید که با روضه خوانی و مداحی همراه بود.

در این مراسم حجت الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان گفت قران ذکر ،نور و پیام حضرت حق برای بندگان است لذا انسان در محضر قران احساس تنهایی و غربت نمی کند چون قران مونس و همراه انسان است .

وی با استناد به کلام حضرت زهرا (س) بیان داشت دل انسان باید همواره متوجه خداوند باشد چرا که انسان در بحبوحه امتحان و آزمایش قرار دارد .

امام جمعه کوهبنان خاطر نشان کرد باید در دامان خدا باشیم که عزت را کسب کنیم باید در مسیر الهی ثابت  قدم و استوار بایستیم و همواره به اهلبیت و در راس آنان حضرت زهرا (س) را الگوی خویش قرار دهیم .

 

حجت الاسلام جعفری گفت باید ایمان به ولایت و رهبری، انقلاب اسلامی داشته باشیم تا عزت را کسب کنیم از بیگانگان روی برگردانیم تا دل ما خدایی شود.

 

در حاشیه این مراسم حجت الاسلام احمد رضا قربانی مسئول اداره تبلیغات اسلامی کوهبنان ضمن تسلیت ایام شهادت بی بی دو عالم گفت یکی از مهمترین ویژگی های ام ابیها توجه ویژه به کلام خدا بود و همواره کارها و امورات خویش را بر اساس قران کریم انجام می داد .

 

وی ابراز داشت تلاش کنیم فرزندان خود را بر اساس دوستی پیامبر اعظم (ص) ،دوستی اهلبیت و توصیه به قرائت قران کریم تربیت کنیم .

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کوهبنان خاطر نشان کرد اگر در زندگی ما قران کریم و محبت اهلبیت وارد شدند اختلافات و آسیب ها جای خود را به محبت ،دوستی و احترام متقابل خواهند داد .

 

وی تاکید کرد قران بعنوان بهترین و کامل ترین کتاب همواره نقش مهمی در سعادت و رستگاری انسان دارند لذا تلاش کنیم فرزندان خود را از سنین پائین با قران مانوس کنیم تا در پناه قران خدمتگزار خوبی باشند.

 

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۹۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام استاندار البرز به مناسبت روز ارتش

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز طی پیامی روز ارتش جمهوری اسلامی را تبریک و تهنیت گفت. متن این پیام به شرح ذیل است:

۲۹ فروردین در تقویم و تاریخ حماسه آفرینی‌های ملت ایران اسلامی، روزی بزرگ، پرافتخار و همیشه جاودان است چرا که به نام ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی یکی از ارکان نیروهای مسلح نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شده است.

ارتش جمهوری اسلامی کماکان در بالاترین حد از توانمندی و خودکفایی نظامی تحت رهبری‌ها و منویات خردمندانه و داهیانه فرمانده معظم کل قوا، حضرت امام خامنه ای همه توان خود را در راه حفاظت و حراست از دستاوردهای نظام و دفاع از کیان ایران اسلامی و آرمان‌های انقلاب، امام شهیدان و شهدای والامقام و گلگون کفن ایران اسلامی به کار می‌بندد و تا پای جان برای ثبات و تقویت اقتدار نظام ایستاده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ایران اسلامی به ویژه شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی، ۲۹ فروردین را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، فرماندهان، آحاد ارتشیان عزیز ایران اسلامی و خانواده‌های شهدای ارتش، جانبازان، ایثارگران و تمامی دلاورمردان حماسه آفرین تبریک می گویم و از آستان خدای بزرگ در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج) توفیق و اقتدار روزافزون نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و ارتش پرافتخار ایران اسلامی را مسئلت می‌کنم.

کد خبر 6081226

دیگر خبرها

  • ساخت برنامه‌ای از تحوّل زندگی افراد در حرم مطهر رضوی
  • اجرای طنزواره استانی با عنوان میرما در محمودآباد
  • برگزاری پویش قرانی نوگل من در جغتای
  • حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، مصادیق بارز کرامت
  • جز امام (ره) و رهبری کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • برپایی نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در یزد
  • انتخاب قاری مازندرانی برای تشرف به سفر حج تمتع
  • پیام استاندار البرز به مناسبت روز ارتش
  • ارتش مایه مباهات و سربلندی ملت ایران است
  • کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج