Web Analytics Made Easy - Statcounter

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز یکشنبه 21 بهمن 97 

این خبر به روزرسانی می شود

 

قیمت هر اونس طلا به ۱۳۱4 دلار  رسید. به گزارش تسنیم قیمت فلز زرد روز پنجشنبه به پایین‌ترین رقم طی بیش از یک هفته گذشته یعنی ۱۳۰۲ دلار و ۱۱ سنت رسیده بود. قیمت طلای آمریکا نیز در پایان معاملات روز جمعه با ۰.۳۳ درصد افزایش به ۱۳۱۸ دلار و ۵۰ سنت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو روز گذشته به دلیل تعطیلی جمعه و نیز تعطیلی شنبه قیمت ارز دولتی توسط بانک مرکزی اعلام نشد. با این حال به گزارش ایبنا در روز پنج شنبه   بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز (پنجشنبه هجدهم بهمن ماه ۹۷) بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین امروز هر پوند انگلیس با ۱۰۲ ریال کاهش نسبت به روز گذشته ۵۴ هزار و ۳۱۲ ریال و هر یورو نیز با یک هزار و ۱۷۵ ریال افت ۴۷ هزار و ۷۰۶ ریال ارزش‌گذاری شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۱ هزار و ۸۸۵ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۵۶۳ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۹۱۴ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۳۹۳ ریال، روپیه هند ۵۸۷ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۱۸۳ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۳۰ هزار و ۱۰۷ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۱۹۶ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۳۵۴ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۳ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار و ۷۱۷ ریال قیمت خورد.

از سویی دیگر، نرخ دلار نیوزلند ۲۸ هزار و ۳۳۹ ریال، راند آفریقای جنوبی ۳ هزار و ۱۰۰ ریال، لیر ترکیه ۸ هزار و ۳۵ ریال، روبل روسیه ۶۳۹ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۱۶ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۹ هزار و ۸۲۰ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۳ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۹۹۷ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۵۰ هزار و ۳۹ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۶۳ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۶ هزار و ۴۷۳ ریال تعیین شد.

همچنین نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۶۳۱ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۲۹۳ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۲۲۷ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۴ هزار و ۱۹۸ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۲۹۸ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۷ هزار و ۳۷۵ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۱ هزار و ۱۲۵ ریال، لاری گرجستان ۱۵ هزار و ۸۷۹ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۳ هزار و ۵ ریال، افغانی افغانستان ۵۶۲ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۹ هزار و ۴۱۴ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۵۶ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۰ هزار و ۲۸۰ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۴۵۰ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۹۸ ریال ارزش‌گذاری شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت سکه قیمت طلا قیمت دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۹۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات اسکناس دلار و افزایش اندک یورو

به گزارش خبرگزاری مهر، هر اسکناس دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان داد و ستد شد.

همچنین قیمت حواله دلار آمریکا نیز با نرخ ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان نسبت به روز گذشته بدون تغییر ماند.

قیمت هر اسکناس یورو با افزایش ۶۴ تومانی به ۴۶ هزار و ۳۶۹ تومان و حواله آن با افزایش ۶۰ تومانی نسبت به دیروز، ۴۳ هزار و ۲۶۲ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری ۱۱ هزار و ۸۶۳ تومان و حواله درهم ۱۱ هزار و ۶۸ تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته بدون تغییر ماند.

کد خبر 6081877

دیگر خبرها

  • سیل برای دوبی گران‌تمام‌ شد/آخرین قیمت منات،رینگیت،لاری،دینار و ریال را ببینید
  • قیمت دلار مبادله ای چند؟
  • ثبات اسکناس دلار و افزایش اندک یورو
  • کاهش قیمت دلار متوقف شد
  • کاهش قیمت دلار متوقف شد؟
  • نرخ ارز امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ +جزئیات
  • قیمت دلار و یورو امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت افغانی به ریال امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جزئیات