Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویوران با اشاره به اینکه مقاومت و پیروزی ایران در جنگ تحمیلی نشانه بارزی از اقتدار بخشی انقلاب اسلامی است، گفت: ایران طی ۸ سال جنگ تحمیلی نه تنها در برابر یک ارتش بعثی بلکه در برابر متحدان آن از شرق تا غرب جهان ایستاد و موفق شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، «حسن رویوران» با حضور در برنامه دیشب (شنبه 20 بهمن ماه) تیتر امشب شبکه خبر در خصوص نفوذ منطقه ای ایران به ارائه توضیحاتی پرداخت و گفت: «مقاومت و پیروزی ایران در جنگ تحمیلی نشانه بارزی از اقتدار بخشی انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران طی 8 سال جنگ تحمیلی نه تنها در برابر یک ارتش بعثی بلکه در برابر متحدان آن از شرق تا غرب جهان ایستاد و موفق شد.»

 

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه ارتقای توان نظامی در ایران با این هدف انجام می شود که زمینه ایجاد بازدارندگی در برابر تهدیدات دشمن فراهم شود، گفت: «ایران در حال حاضر با پیشرفت های خیره کننده اش در حوزه دفاعی و نظامی علاوه بر ایجاد بازدارندگی در برابر تهدیدها علیه خود، برای متحدان و دوستانش نیز حاشیه امنی فراهم کرده است که نمونه عملی آن مبارزه با داعش در عراق و سوریه بود.»

 

رویوران با بیان اینکه این ایران بود که توانست زمانی که داعش در مدت 3 روز خود را به حومه بغداد رساند به یاری این کشور برود، ادامه داد: «ایران بود که توانست جبهه مقاومت و مبارزه با تروریست ها را ایجاد کند و سامان ببخشید. در لبنان نیز ایران قویترین و جدی ترین نیروی مقاومت در برابر اشتغالگران صهیونیست را پشتیبانی کرده به طوری که خود صهیونیست ها اذعان می کنند که بزرگترین مانع مقاوم در برابر آنها حزب الله لبنان است.»

 

وی با بیان اینکه این توفیقات در سایه انقلاب اسلامی ایجاد شده است، گفت: «اینها تنها نمونه هایی از افتدار ایران و افزایش قدرت کشورمان پس از انقلاب اسلامی است. انقلاب ایران را با رخدادهای مشابه در جهان متفاوت است حتی در کشوری مانند ویتنام که بیش از 4 میلیون نفر از مردمش را سربازان امریکایی کشتند، پس از جنگ بازهم این امریکایی ها بودند که نفوذ کردند اکنون می بینیم که فعال ترین و با نفوذترین کشور در ویتنام امریکا است اما در ایران چنین مسائلی رخ نداد و روز به روز استقلال ایران تقویت شد.»

 

بنابراین گزارش، «حسین حاجی»، کارشناس مسائل بین المللی نیز به عنوان دیگر مهمان برنامه تیتر امشب با بیان اینکه استکبار تلاش کرده در تمامی حوزه ها از فرهنگی تا نظامی و اقتصادی زمینه نفوذ در ایران را فراهم کند، گفت: «با وجود برنامه ریزی های بسیار استکبار و در اختیار داشتن نهادهای برنامه ریز و چندین اندیشکده برای ایجاد اتاق فکر اما باز هم نتوانستند سطه خود را در منطقه ای که ایران در آن حضور دارد گسترش دهند و با شکست مواجه شده اند.»

 

 

وی در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به سخنرانی «سید حسن نصرالله» گفت: «سخنان سیدحسن نصرالله درباره مردمسالاری در ایران حمایت دبیرکل حزب الله از حقیقت است. بی دلیل نیست که این شخصیت با جدیت می گوید که ایران بهترین نمونه مردمسالاری دینی را دارد.»/

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایام فاطمیه فاطمیه دهه فجر خبرگزاری شبستان انقلاب اسلامی مجلس استان بوشهر اصفهان جشنواره فیلم فجر اقتدار ایران جنگ تحمیلی اقتدار انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۰۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع غرورآفرین جمهوری اسلامی در برابر اسرائیل ابهت پوشالی و مصنوعی آنان را شکست

حجت‌الاسلام سیفعلی محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب با اشاره به تجاوزگری اخیر رژیم‌صهیونیستی علیه کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق و با تقدیر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که فرمان رهبر معظم انقلاب را لبیک گفته و بدان عمل کردند اظهار داشت: این حق جمهوری اسلامی ایران است که هر کس بخواهد به حدود و حقوق کشورمان کج نگاه کرده و تجاوز کند براساس دستورات شرعی و قانونی و حتی پروتکل‌های بین‌المللی از حقوق خود دفاع کند.

وی تصریح کرد: تجاوز رژیم صهیونیستی نسبت به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق که بسان خاک این کشور است و همچنین حرکت تجاوزگرانه اسرائیل که سبب شهادت تعدادی از سرداران و سپاهیان کشورمان شد، باید پاسخ پشیمان کننده‌ای از سوی جمهوری اسلامی دریافت می‌کرد.

امام جمعه چالدران بیان کرد: عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای پاسخ دادن و زدن سیلی محکم بر صهیونیستها در مقابل این تجاوزگری، حرکت موشکی و پهپادی بود که موجب خرسندی رهبر معظم انقلاب اسلامی و امت اسلامی شد و باید از آنها تقدیر شود.

وی با اشاره به اینکه با این دفاع غرورآفرین جمهوری اسلامی ایران هیمنه و ابهت پوشالی و مصنوعی رژیم صهیونیستی در بین اذهان عمومی و بین‌المللی شکست افزود: این نیز مقدمه‌ای برای نابودی صهیونیست‌ها در تمام دنیا به ویژه فلسطین اشغالی شد که آنها به صورت غاصبانه در این سرزمین حضور پیدا کرده و حقوق مردم مظلوم فلسطین را از چند دهه گذشته مورد تعرض قرار دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • ۲ راهبرد ایران برای افزایش اقتدار و حرکت به سوی قله
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: امنیت نیروگاه‌ها و مراکز هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است/ با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳ سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است
  • دفاع غرورآفرین جمهوری اسلامی در برابر اسرائیل ابهت پوشالی و مصنوعی آنان را شکست