Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری برنا فیلم‌های روز دهم جشنواره فیلم فجر را که در پردیس سینمای ملت (سینمای رسانه) نمایش داده می‌شوند معرفی می‌کند.

«آشفته‌گی»

جدیدترین اثر فیلمساز کهنه‌کار سینمای ایران فریدون جیرانی با عنوان «آشفته‌گی» در آخرین روز جشنواره فیلم فجر به نمایش در می‌آید که بسیاری از منتقدان این فیلم را با دیگر آثار این کارگردان بسیار متفاوت می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فیلم که فضای متفاوتی نسبت به دیگر ساخته های جیرانی دارد بهرام رادن، مهناز افشار، علی میلانی، نسیم ادبی، احسان محمدی، نازنین صلحجو و مهران احمدی به ایفای نقش می پردازند.

جیرانی درباره فضای فیلم جدید خود اینگونه نوشته است: «آشفته گی» رئالیستی و اجتماعی نیست. یک فیلم است درباره عشق و جنایت.

عوامل تولید این فیلم عبارتند از نویسنده، تهیه کننده و کارگردان: فریدون جیرانی، مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، طراح گریم: ایمان امیدواری، طراح صحنه: کامیاب امین عشایری، طراح لباس: مارال جیرانی، صدابردار: امین میرشکاری، مدیر تولید: محمدرضا منصوری، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: آلاله هاشمی، عکاس: یوسف عبدالرضایی، تصویربردار پشت صحنه: علی فرآورده، تیزر و آنونس: مسعود رفیع زاده، مشاور رسانه ای: بیتا موسوی و مجری طرح و سرمایه گذار: محمدرضا سهرابی.

با وجود اینکه جشنواره فیلم فجر رو به اتمام است، این فیلم برخلاف انتظارات با بازخوردهای خوبی مواجه نشده اما همیشه آثار این کارگردان می‌تواند برای اهالی سینما جذاب باشد.

فریدون جیرانی پیش از این فیلم‌های سینمایی متعددی از جمله «قرمز»، «شام آخر»، «سالاد فصل»، «من مادر هستم» و «خفه‌گی» را ساخته است.

«حمال طلا»

فیلمبردار باتجربه سینمای ایران امسال برای اولین بار در بخش نگاه نو جشنواره فیلم فجر فیلمی سینمایی در مقام کارگردان دارد که بسیاری از علاقه‌مندان به سینما منتظر دیدن فیلم «حمال طلا» به کارگردانی تورج اصلانی هستند.

خلاصه فیلم «حمال طلا»:

یک حمال طلا. آدمی که شغلش رساندن طلا و جواهرات از کارگاه به مغازه است. یک روز در مسیر از او دزدی می‌شود و او باید غرامت بپردازد. او از دوستش لویی کمک می‌گیرد اما نوسانات بازار تهران اوضاع او را بدتر می‌کند.

بازیگران فیلم:

سعید آقاخانی، نادر فلاح، ژاله صامتی، امید روحانی و علیرضا مهران بازیگران این فیلم هستند.

تورج اصلانی امسال دو فیلم «درخونگاه» و «قسم» را فیلمبرداری کرده که در جشنواره فجر نیز حضور دارند و پیش از این فیلم سینمایی «جینگو» را ساخته که البته پروانه ساخت ندارد و به همین دلیل «حمال طلا» اولین اثر سینمایی اصلانی در مقام کارگردان به حساب می‌آید که در جشنواره فیلم فجر حضور دارد و مطمئناً دیدن این فیلم برای بسیاری از مخاطبان جدی سینما و سینماگران می‌تواند جذاب باشد.

«ماجرای نیمروز: رد خون»

«ماجرای نیمروز۲: رد خون» قسمت دوم از فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی است. فیلمنامه‌ این فیلم توسط حسین تراب نژاد و ابراهیم امینی نوشته شده است.

بهنوش طباطبایی، محسن کیایی، هادی حجازی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، هستی مهدوی، حسین مهری و جواد عزتی از بازیگران فیلم ماجرای نیمروز ۲: رد خون هستند. فیلمبرداری این فیلم را هادی بهروز بر عهده داشته است و حبیب خزائی فر آهنگساز آن بوده است.

این فیلم را موسسه سینمایی سیمای مهر تولید کرده است.

«ماجرا نیمروز: رد خون» آخرین فیلمی است که در جشنواره فیلم فجر برای اهالی رسانه و منتقدان نمایش داده می‌شود تا جشنواره با این فیلم پرطرفدار به پایان برسد. قسمت دوم «ماجرای نیمروز» تا امروز در بین محبوب‌ترین فیلم‌های جشنواره سی‌وهفتم از نگاه مردم قرار دارد و مطمئناً برای مخاطبان و اهالی سینما دیدن این فیلم بسیار جذاب خواهد بود.

محمدحسین مهدویان پیش از این فیلم‌های سینمایی متعددی از جمله «ایستاده در غبار»، «ماجرای نیمروز» و «لاتاری» را ساخته است.

خبرنگار: علی ناصری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر رسانه زمین سینمای ایران عشق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۰۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از نمایش «طلوع خونین» چه خبر؟

پیش فروش اینترنتی نمایش «طلوع‌ خونین‌» به نویسندگی و کارگردانی مسعود طیبی آغاز شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌عمومی گروه، پیش‌فروش اینترنتی نمایش «طلوع‌ خونین‌» به نویسندگی و کارگردانی مسعود طیبی و تهیه‌کنندگی داود زارع گاریزی، که از ساعت ۲۱:۰۰ روز دوشنبه، بیستم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ در سالن استاد فرهاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه‌ ایرانشهر به صحنه‌ می‌رود، از امروز در سایت تیوال با تخفیف ویژه ایام پیش فروش آغاز شد.
 مسعود طیبی کارگردان تئاتر و مدرس دانشگاه درباره این اثر نمایشی گفته است: در روم باستان دو زن برای تصاحب قدرت با یکدیگر جدال می‌کنند و در این بین با دسیسه‌هایی که این دو زن می‌چینند، افرادی چون فرمانده‌ها و اعضایی از کاخ را برای رسیدن به هدف خود می‌کشند، در بین این دسیسه‌ها پادشاه روم باستان متوجه حیله آن دو زن شده و آن دو زن را به قتل می‌رساند و پس از به قتل رسیدن آن‌ها خود نیز خودکشی می‌کند و قدرت پادشاهی وی به پسر کوچک‌تر آن می‌رسد.
گفتنی است‌ در این نمایش ۹۰دقیقه‌ای بازیگرانی چون علیرضا جلالی‌تبار، آرام نیک‌بین، صدف بهشتی، علی یعقوبی، کیوان بهرامی، محمدجواد بهروز، یگانه محمدی، نیکی نیکخواه، دیاکو افسر، محمد جواد شیخ، سارا رحمان‌پور، نیوشا جندقیان، هوتن میرزائی، صدرا عالیجاه، علی کاظمی، علیرضا ذوالفقاری، حسام قانونی به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین عوامل نمایش «طلوع‌ خونین‌» عبارتند از : (مجریان طرح: ایمان ‌یزدی، مهدیه عابدینی، آکادمی ‌هنرهای ‌نمایشی ‌میزانسن)، (مشاور کارگردان: بانوتیر-سمیه ‌طیبی)، (دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: یزدان ‌گرم‌آبی)، (منشی صحنه: آناهیتا آذری)، (دستیاران کارگردان: محمدمسعود ‌قلیچ‌خانی، ریحانه ‌چزانی، مهدی ‌اقبالی)، (مدیر تولید: ایمان ‌یزدی)، (طراح لباس: نسیم ‌ملکی)، (طراح نور: علی ‌کوزه‌گر)، (طراح صدا: عزیز ‌اکبری)، (طراح گریم: بتسابه نعیمایی)، (طراح دکور: مسعود ‌طیبی، محمدجواد ‌شیخ)، (طراح گرافیک: هومان مهرآذین)، (ساخت تیزر: سیاوش مهرآذین، عرفان مهرآذین)، (مدیر صحنه: محمد پورابراهیمی)، (دستیار صحنه: الهه ‌تیموری)، (دوخت لباس: سمیه ‌خواسته)، (ساخت دکور: یزدان ‌گرم‌آبی)، (عکاسان: رامتین ‌جهانبانی، آتناسادات ابریشمی)، (مدیر روابط عمومی و تبلیغات: نوید ‌آغاز)، (مدیر امور رسانه: امیر ‌پارسائیان‌مهر)، (همکار روابط عمومی: پارسا اسماعیلی).
 علاقه‌مندان به خرید اینترنتی بلیت نمایش «طلوع‌ خونین‌» می‌توانند از امروز، ۴شنبه، ۸فروردین با مراجعه به سایت تیوال مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واردات کالای بی کیفیت به صفر رسیده است
  • گشت‌زنی هواپیمای بی‌سرنشین در آسمان نیمروز
  • بازگشایی گمرک مرزی افغانستان و ایران در استان نیمروز
  • اکران آنلاین فیلم سینمایی «کاپیتان» آغاز شد
  • ادامه جشنواره نوروزی تلویزیون با «تنگه ابوقریب»
  • پویش داستان نویسی بیداری اسلامی در نیمروز برگزار می‌شود
  • بهره برداری از سومین جایگاه عرضه بنزین نفت و گاز در شهرستان نیمروز
  • از نمایش «طلوع خونین» چه خبر؟
  • کاپیتان به صورت آنلاین اکران شد
  • «کاپیتان» به اکران آنلاین رسید