Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز با 5 بازی آغاز می شود که در این میان چند تقابل جالب و البته حساس نیز صورت خواهد گرفت.به گزارش بلاغ،هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز با برگزاری پنج دیدار آغاز می‌شود که علاوه بر تقابل حساس پرسپولیس و فولاد خوزستان در اهواز 4 دیدار دیگر نیز برگزار خواهد شد که بر اساس اعلام سازمان لیگ این دیدار ها به شر ح زیر است:

 

نساجی مازندران – تراکتورسازی تبریز

تیم فوتبال نساجی مازندران که در نیم فصل دستخوش تغییراتی زیادی شد و مجید جلالی سکان هدایت این تیم را برعهده گرفت در نخستین بازی که در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر میزبان تیم پرمهره و کهکشانی تراکتورسازی است که می‌خواهد به هر قیمتی خود را به جمع تیم‌های بالای جدول نزدیک‌تر کند و البته هم اکنون با 29 امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد و فاصله زیادی هم با تیم‌های صدرنشین ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال این تیم کار راحتی در قائمشهر و مقابل هواداران پرشور مازنی نخواهد داشت. ضمن اینکه نساجی مازندران 17 امتیازی نیز به دنبال صعود به رتبه‌های بالاتر از دهمی است و باید دید برنده این مصاف کدام تیم خواهد بود؟ سیدمهدی سیدعلی قضاوت این دیدار را بر عهده خواهد داشت و این بازی ساعت 17 برگزار خواهد شد.

 

ماشین‌سازی تبریز - صنعت نفت آبادان

تیم فوتبال ماشین‌سازی که در نخستین دیدار نیم فصل نخست موفق شد استقلال خوزستان را شکست دهد در این دیدار میزبان خواهد بود و در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز از این امتیاز استفاده خواهد کرد. نکته جالب این دیدار این است که هر دو تیم 17 امتیازی هستند و تنها به دلیل تفاضل گل در رده‌های نهم و یازدهم جدول قرار دارند و به نوعی این بازی یک جدال 6 امتیازی خواهد بود. حسن اکرامی سوت این دیدار را  از ساعت 15 به صدا در خواهد آورد.

 

پدیده شهر خودرو- استقلال خوزستان

تیم فوتبال پدیده شهر خودرو که در هفته گذشته با شکست مقابل پرسپولیس به رده سوم سقوط کرد، در تلاش است خود را در جمع مدعیان نگه دارد و در این سوی میدان هم تیم استقلال خوزستان قرار دارد که تمام تلاش خود را می‌کند تا بتواند امتیاز خود را از عدد 6 بیشتر کند و امیدواری خود را به ماندن در لیگ اضافه کند. این بازی با قضاوت اشکان خورشیدی و از ساعت 15 در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد مقدس خواهد بود.

 

فولاد مبارکه سپاهان- سپیدرود رشت

دیدار تیم‌های سپاهان و سپیدرود رشت از چند جنبه قابل  توجه است که مهمترین جنبه آن می‌تواند جدال امیر قلعه‌نویی با و علی کریمی باشد. اگر چه وضعیت سپیدرود و سپاهان به لحاظ امتیازی قابل مقایسه نیست و سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان نمی‌خواهد از سه امتیاز این دیدار بگذرد و منتظر یک تساوی از پرسپولیس در اهواز است تا دوباره به صدر جدول بازگردد اما  کریمی نیز نشان داده تیمش آنقدر جنگنده است که به راحتی مقابل هر حریفی تسلیم نمی‌شود.

قضاوت دومین دیدار تیم‌های بالا و پایین جدول را که از ساعت 17 برگزار می‌شود بر عهده  سیدمهدی مرجان‌زاده خواهد بود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۱۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم

هواداران تیم فوتبال سپاهان پس از اتمام دربی اصفهان ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن عصر امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در چارچوب بازی معوقه هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران در فصل بیست‌وسوم از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش‌جهان رودرروی یکدیگر قرار گرفته‌اند.

در این بازی که چندان جذاب و پرموقعیت هم نبود، تیم فوتبال سپاهان موفق شد از روی نقطه‌پنالتی توسط شهریار مغانلو تنها گل بازی را مقابل ذوب‌آهن به‌ثمر برساند و با همین یک‌گل پیروز دربی اصفهان شد تا حداقل برای مدتی از بحران خارج شود.

هواداران سپاهان در جریان این بازی به فحاشی‌های مختلفی علیه کادر فنی و کادر مدیریتی سپاهان پرداختند تا اعتراض خود را نسبت به وضعیت باشگاه‌شان نشان دهند، آن‌ها حتی هنگام گل تیم فوتبال سپاهان هم علیه هیئت‌مدیره این باشگاه شعارهایی سر دادند.

بلافاصله پس از اتمام این دیدار هواداران تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن سکوهای ورزشگاه را ترک کرده و از استادیوم خارج شدند تا نشان دهند علاقه چندانی به حضور بیش از حد در ورزشگاه نقش‌جهان ندارند و از طرفی هواداران سپاهان که پس از هر پیروزی به تشویق ایسلندی با اعضای تیم می‌پرداختند این کار را هم انجام ندادند.

کد خبر 745573

دیگر خبرها

  • تراکتور بی خمس باخت تا قائمشهر زنده بماند!
  • قائمشهر حتی از برزیل هم امتیاز می‌خواهد
  • لیگ برتر فوتبال / نساجی با عبور از تراکتور امیدوار شد
  • بلانکو تنها گلزن استقلال در سال 1403
  • امیدواریم بدشانسی های تیم نساجی پایان یابد
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • سفر شاگردان الهامی به قائمشهر برای مصاف با تراکتور
  • پاکو خمز: دخترانم با گریه از من خواستند ایران را ترک کنم
  • شهاب زاهدی از لیست آویسپا برای جدال با ماتسوموتو یاماگا خط خورد
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش بازی تراکتور و نساجی مازندران