Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@06:12:01 GMT

هزینه مجلس ترحیم صرف آزادی یک زندانی شد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۹۱۴۴۱

هزینه مجلس ترحیم صرف آزادی یک زندانی شد

همدان- ایرنا- مدیرعامل ستاد دیه همدان گفت: اعضای یک خانواده هزینه مجلس ترحیم پدر شان را صرف آزادی یک زندانی نیازمند کردند.

یدالله روحانی منش روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اعضای یک خانواده که پدر آنها فوت کرده بود به جای برگزاری مراسم ترحیم هزینه آن را برای آزادی زندانی هدیه کردند.
وی اضافه کرد: اعضای این خانواده هدف از این اقدام را باقیات و صالحات برای متوفی و ترویج فرهنگ مساعدت، حل مشکل و رفع گرفتاری از انسان های گرفتار در زندان عنوان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل ستاد دیه همدان یادآوری کرد: این زندانی 34 ساله از آذر امسال به علت محکومت مالی راهی زندان شده و به دلیل اینکه کارگر فصلی بود، توان پرداخت بدهی را نداشت و در نهایت با کمک خانواده یاد شده از بند آزاد شد.
روحانی منش ابراز امیدواری کرد: تداوم این اقدام خیرخواهانه به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود تا شاهد کاهش شمار زندانیان جرائم غیرعمد و بازگشت زندانیان آبرومند به آغوش جامعه و خانواده باشیم.
از ابتدای سال جاری تاکنون 217 زندانی آزاد شدند.
7526/2090

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی ستاد دیه آزادی زندانی مجلس ترحیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۱۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌آزادی ۱۴۰ زندانی و صلح و سازش در ۳۶۶ پرونده محکوم به حبس در پویش نذر رهایی

سردار یدالله بوعلی با اشاره به برگزاری پانزدهمین مرحله از پویش «نذر رهایی» در شیراز با بیان اینکه پویش نذر رهایی به‌عنوان یک طرح شاخص در سطح کشور مطرح شده است، گقت: در این مرحله شاهد آزادی ۱۴۰ زندانی و صلح و سازش در ۳۶۶ پرونده محکوم به حبس در پویش نذر رهایی بوده‌ایم.

او با تصریح اینکه ارزش تقریبی این پرونده‌ها ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده که شامل بخشش و گذشت و پرداخت بخشی از مبالغ شده است، افزود: موفقیت این پویش مرهون همکاری دادگستری فارس، اداره‌کل زندان‌ها، ستاد دیه و سازمان بسیج حقوقدانان سپاه فجر در کنار بسیجیان و خیرین نیک‌اندیش استان فارس است.

بوعلی با اشاره به نقش درخشان شورای حل اختلاف و بخصوص حقوقدانان بسیجی در این مرحله از پویش، گفت: فرهنگ‌سازی صلح و سازش در پرونده‌های قضایی یکی از جوانب مهم در نذر رهایی است و سازمان بسیج حقوقدانان فارس در این زمینه با همراهی شورای حل اختلاف عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در شهرستان مراغه
  • ‌آزادی ۱۴۰ زندانی و صلح و سازش در ۳۶۶ پرونده محکوم به حبس در پویش نذر رهایی
  • رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس: برخی خانواده‌ ها، به دلیل نداشتن درآمد کافی برای دریافت خدمات سلامت مراجعه نمی‌کنند
  • رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس: برخی خانواده‌ها، به دلیل نداشتن درآمد کافی برای دریافت خدمات سلامت مراجعه نمی‌کنند
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در مراغه
  • مواجهه ۲.۴۲ درصدی خانواده‌های ایرانی با هزینه‌های سلامت/ راهکار‌های کاهش هزینه‌های کمرشکن سلامت در ایران
  • آزادی ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد لرستان توسط محسن چاووشی
  • آزادی ۱۴۰ زندانی محکوم مالی در فارس
  • آزادی ۴ زندانی جرائم غیر عمد از زندان شوشتر