Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@00:28:04 GMT

راهپیمایی 22 بهمن در 11منطقه ابرکوه برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۹۱۷۰۳

راهپیمایی 22 بهمن در 11منطقه ابرکوه برگزار می‌شود

یزد - ایرنا - رئیس ستاد دهه فجر ابرکوه گفت: مراسم باشکوه راهپیمایی 22 بهمن فردا( دوشنبه) در این شهرستان همزمان با سراسر کشور و با حضور قشرهای مختلف مردم در 11منطقه شهری و روستایی برگزار می‌شود.

محمدکاظمی نسب روز یکشنبه در گفت ‌وگو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و دعوت از مردم برای حضور در این حماسه ملی افزود: راهپیمایی در شهر ابرکوه از ساعت 10 از میدان امام حسین (ع) آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته فرماندار ابرکوه راهپیمایان پس از عبور از خیابان شهید بهشتی در ورزشگاه شهید پور اکبری حضور می‌ یابند.
وی اظهار داشت: این حماسه شکوهمند در شهر مهردشت مرکز بخش بهمن ساعت 30: 09 از محلات مختلف آغاز می شود و به ‌طرف دفتر امام‌ جمعه و حوزه مقاومت امام خمینی (ره) ادامه می یابد.
رئیس ستاد دهه فجر ابرکوه افزود: راهپیمایی در اسفندآباد از ساعت 30: 09 از حوزه مقاومت شهید مطهری به‌ طرف گلزا شهدا و در روستای اسدآباد اسفندآباد، از مسجد حضرت ابوالفضل (ع) تا گلزا شهدا برگزار می شود.
فرماندار ابرکوه ادامه داد: همچنین راهپیمایان بخش مرکزی در روستاهای فراغه ، صفی‌آباد ، ده عرب ، جلال‌آباد ، خسروآباد و صادق‌آباد درصفوفی منسجم در مسجد روستای رحیم‌آباد حضور می یابند.
وی اضافه کرد: پس از برگزاری نماز ظهر و عصر راهپیمایی از این مسجد به‌ طرف گلزار شهدای رحیم‌آباد برگزار می شود.
کاظمی نسب در ادامه تصریح کرد: مردم و مسئولان با وحدت و انسجام از هر گروه و سلیقه سیاسی، فرهنگی، طبقاتی، دینی و مذهبی حضور خود را در این همایش به نمایش خواهند گذاشت.
وی بابیان اینکه راهپیمایی چهلمین سال پیروزی انقلاب باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود ، افزود: شرکت مردم در راهپیمایی تجدید بیعت با آرمان‌های امام امت و منویات مقام معظم رهبری و حفظ ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی است.
رئیس ستاد دهه فجر ابرکوه اظهار داشت : مردم برای تحقق اهداف امام امت، ارزش‌های انقلاب با حضور در آیین ملی 22 بهمن خط بطلانی بر توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی خواهند کشید .
وی بیان کرد: نمایش اقتدار مردمی در سالگرد پیروزی انقلاب با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود و باگذشت چهار دهه از عمر انقلاب هرروز شکوه ، عظمت و اقتدار انقلاب با وحدت و انسجام ملت به رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای متجلی‌تر می‌شود.
مرکز شهرستان 53 هزارنفری ابرکوه در 140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 2047/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي راهپيمايي چهل سالگي انقلاب ابركوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۱۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با سن گندم در مزارع شهرستان ابرکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در راستای رصد و پایش مزارع گندم و مبارزه با آفت سن مادری، مدیر مسئول تولیدات گیاهی ومسئول حفظ نباتات شهرستان از مزارع گندم و جو بخش بهمن ودهستان فراغه بازدید نمودند.   با توجه به ریزش و تراکم سن مادری در بعضی از مزارع، توصیه‌های لازم جهت سم پاشی و مقابله با این آفت، صورت پذیرفت.   گفتنی است رصد و پایش مزارع گندم شهرستان ابرکوه توسط کارشناسان جهادکشاورزی به صورت مستمر در جریان است و تاکنون مبارزه باسن گندم دربیش از ۵۰هکتار از مزارع گندم شهرستان، انجام شده است.   شهرستان ابرکوه دارای بیش از ۳۵۰۰هکتار سطح زیر کشت محصول گندم وجو می‌باشد.

دیگر خبرها

  • برگزاری راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در بندرعباس بعد از نماز جمعه
  • نمایش فیلم‌های درام و فانتزی در فصل نهم ششمین پاتوق فیلم کوتاه
  • راهپیمایی مردم ایلام در حمایت از اقدام شجاعانه سپاه
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود
  • راهپیمایی مردم آبادان و خرمشهر در حمایت از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • برای صلح و امنیت در منطقه حضور داریم
  • ارتش قدرتمند و مجهز به فناوری‌های نوین و سامانه پیشرفته است
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • مبارزه با سن گندم در مزارع شهرستان ابرکوه