Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@17:13:39 GMT

واکنش کنعانی مقدم به تجمع اخیر منافقین در پاریس

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۹۱۸۶۱

واکنش کنعانی مقدم به تجمع اخیر منافقین در پاریس

باشگاه خبرنگاران جوان: حسین کنعانی مقدم، کارشناس سیاست خارجی در مورد تجمع اخیر منافقین در پاریس گفت: اگر به تاریخچه و ریشه و شکل‌گیری منافقین قبل از انقلاب دقت کنیم می‌بینیم که منافقین با کارنامه سرتاسر تروریستی خود و عدم اقبال مردم نسبت به رفتارشان چاره‌ای جز پناه بردن به دشمنان ایران نداشتند.

وی ادامه داد: آن‌ها به بغداد رفتند و به صدام کمک کردند، به فرانسه رفتند و تشکیلات خود را شکل دادند، اما به دلیل نداشتن پایگاه مردمی و اقبالی که این گروه‌ها فکر می‌کنند که می‌توانند داشته باشند، هراز چندگاهی برای گرفتن حقوق خود دست به تظاهرات می‌زنند که بگویند ما حضور داریم و زنده هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه منافقین همواره در تجمعات خود شکست می‌خورند، اظهار کرد: فرانسه اگرچه مدعی دموکراسی است، اما همانطور که رهبر معظم انقلاب هم فرمودند: دولت آنان در تظاهرات عملا همه پایه‌های حقوق بشری را کنار گذاشت و چشم مردم را با گلوله کور کرد و هیچ پاسخی هم در این خصوص نداد.

کنعانی مقدم با بیان اینکه فرانسه مدعی عدم رعایت حقوق بشر در دیگر کشور‌ها علی‌الخصوص ایران است، گفت: دولت فرانسه بدترین رفتار را با مردم خود دارد و از طرفی به منافقینی که دستشان به خون مردم ایران آغشته شده پناه می‌دهد و مجوز تظاهرات به آن‌ها می‌دهد، در حالی که به نظر می‌رسد که دوره حمایت‌های کشور‌های غربی از گروه‌های تروریستی به پایان رسیده است، چراکه مردم دنیا می‌دانند که تروریست ابزاری برای سلطه است.

کارشناس سیاست خارجی درباره دخالت‌های فرانسه در امور کشور‌های دیگر گفت: استاندارد‌های دوگانه غرب در رابطه با حقوق بشر کاملا ریشه تاریخی دارد و استاندارد‌های غرب حاکی از آن است که واژه‌ها تروریسم و حقوق بشر تعاریف دوگانه‌ای در دنیا دارد.

منبع: فردا

کلیدواژه: کنعانی مقدم تروریست ها منافقین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۱۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه مقابل کنسولگری ایران در پاریس + فیلم

به گزارش جماران؛ برخی رسانه ها از بروز حادثه امنیتی و تهدید یک فرد به انفجار سفارت ایران در پاریس حکایت دارد. پلیس فرانسه در حال بررسی حادثه است.

رویترز گزارش داد که پلیس فرانسه روز جمعه مقابل ساختمان کنسولگری ایران در پاریس را که در اطراف آن مردی تهدید به منفجر کردن خود کرد، محاصره کرده است.

پلیس اعلام کرد که در صحنه حضور دارند و از مردم خواسته است از نزدیک شدن به صحنه حادثه خودداری کنند.

پلیس فرانسه مدعی است فرد مزبور احتمالا حامل نارنجک یا جلیقه انفجاری است.

 

تکمیل می شود...

حجم ویدیو: 1.63M | مدت زمان ویدیو: 00:00:31 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • ادعای رویترز: پلیس فرانسه یک فرد را در کنسولگری ایران دستگیر کرد
  • واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا
  • واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
  • حادثه مقابل کنسولگری ایران در پاریس + فیلم
  • حضور نیروهای امنیتی فرانسه در مقابل کنسولگری ایران در پاریس
  • (ویدیو) تهدید به انفجار مقابل کنسولگری ایران در پاریس!
  • تنش در روابط پاریس - باکو
  • صهیونیست‌ها از منافقین درخواست کمک کردند!
  • تجمع اعتراضی مقابل سفارت اردن در تهران
  • فرانسه سفیر خود را از جمهوری آذربایجان فراخواند