Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حاج حسین یکتا رزمنده و راوی دوران دفاع مقدس و دبیر ستاد مرکزی راهیان نور روز گذشته با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، از آسمانی شدن یکی دیگر از جهادگران بسیجی در حین کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان خبر داد.

گفتنی است، «امیر پژاوند» یکی از بسیجیان جوان و برومند کشورمان است که ماه‌ها به‌ عنوان خادم به زلزله‌زدگان کمک می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در جریان خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان سرپل‌ذهاب و روستای خالدی بازی‌دراز شب گذشته و همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در اثر سانحه تصادف، جان خود را از دست داد.

حاج حسین یکتا در اینستاگرام نوشت:

به نام خدا
به ياد خدا
و براي خدا انشااله
انالله و انا اليه راجعون
روزی روزگاری در اين دشت بلای دشت ذهاب،خون كربلايی‌هایی به زمين ريخت تا اين منطقه آزاد شد و امروز با افتخار به بالای قله بازی دراز صعود ميكنيم.اما انگار اين بازی سر دراز دارد!
ديشب، شب شهادت فاطمه زهرا(س)، "امير پژاوند" يكی از جوانان رشيد و برومند اين خطه كردِ قهرمانِ پهلوان، كه ماه‌ها به صورت خادمی كمك ما ميكرد در امر خدمت رسانی به زلزله زدگان سرپل ذهاب و روستای خالدی بازی دراز در اثر سانحه تصادف ، خونی از دنيا رفت.
پرگشودن اين نوگل باغ انقلاب را به همه دوستان و همسنگران عرصه خدمت رسانی، به مردم عزيز زلزله زده و علی الخصوص به خانواده داغدارش تسليت عرض می‌كنم.
انشالله راه اين جوان و همه كسانی كه در اين راه قدم نهادند، پُر رهرو باد...
والسلام عليكم و رحمة الله و بركاته

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهادگران اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۱۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی پیگیر‌ وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد

رئیس جمهور در گفتگو با استاندار سیستان و بلوچستان ضمن پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در این استان، بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  زاهد‌ان، ‌رئیس جمهور در گفت‌وگو با استاندار سیستان و بلوچستان ضمن پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در این استان، بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد.

‌استاندار سیستان و بلوچستان در این گفتگو گزارشی از اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته برای رسیدگی به سیل‌زدگان و آسیب‌دیدگان آن ارائه کرد.

رئیس جمهور پس از استماع این گزارش، بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی به سیل‌زدگان با همیاری تمامی نهادها و سازمان‌ها انجام می‌شود
  • تداوم خدمت‌رسانی سپاه به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • کمک به سیل‌زدگان در استان سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌ و بلوچستان شد
  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیس‌جمهور
  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • رئیسی پیگیر‌ وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • تداوم خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان بلوچستان + فیلم
  • تداوم خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان بلوچستان
  • نیروی دریایی سه تن از سیل‌زدگان هرمزگان را نجات داد