Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: به واقع نمی‌توان مشکلات مردم را انکار کرد، مردم در عذاب هستند، اگر تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی نبود و شورای عالی اقتصادی تشکیل نمی‌دادند و به قوه قضاییه دستور نمی‌دادند که با متخلفان قاطعانه برخورد کند وضعیت از این بدتر می‌شد.

حجت الاسلام سید احمد خاتمی شنبه شب در مراسم سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) در بقاع امامزادگان یاسر و ناصر طرقبه افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی اغتشاشات سال ۱۳۹۸ را پیش بینی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشمن می‌خواهد کسانی که در فشار گرانی هستند به کف خیابان بریزند و ضدانقلابی که مردم را نمی‌خواهد و در نقش اول خیانت به مردم قرار دارند سوار بر این موج شود.

وی ادامه داد: دشمن می‌خواهد از شرایط سخت مردم سوء استفاده کند، اما مثل آفتاب برای ما روشن است که مردم بصیر ایران به دشمنان سیلی خواهند زد. اکنون زمان نفس‌های آخر ضدانقلاب فرا رسیده است. آن‌ها هم تا حدی کشش دارند، ملت ایران نشان داده است که خسته نمی‌شود، اما دشمنان خود را خسته می‌کند.

امام جمعه موقت تهران گفت: ساعات و روزهای آخر توطئه‌های دشمنان فرا رسیده است. راهپیمایی امسال ۲۲ بهمن با ۴۰ سال گذشته فرق دارد. راهپیمایی امسال ملت ایران در ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مانور سیاسی است که ملت در آن خواب خوش و خیال باطل دشمنان را از بین می‌برد.

وی افزود: استکبار می‌خواهد ببیند فشارهای اقتصادی بر ملت ایران اثرگذار بوده است یا خیر، یا اینکه مردم در ۲۲ بهمن در خانه‌ها خواهند نشست و یا به خیابان‌ها می‌آیند و، چون سال‌های گذشته شعارهای ضداستکباری سرمی دهند.

خاتمی ادامه داد: با شناختی که از ملت ایران داریم امسال باشکوهترین راهپیمایی ۴۰ ساله در ۲۲ بهمن ماه رقم خواهد خورد. در شرایط کنونی نظام جمهوری اسلامی در قدرتمندترین وضعیت خود قرار دارد. این شعار نیست بلکه به اتکای واقعیت‌های بیرونی می‌گویم.

وی گفت: یک دلیل این سخن توطئه‌های بیشمار علیه ملت ایران است. ترامپ می‌گوید بی نظیرترین تحریم را علیه ایران بکار گرفته است، اتحادیه اروپا هم که متاسفانه برخی به آن دلبسته اند به صراحت می‌گوید ایران باید موشک‌های بالیستیک خود را کنار بگذارد.

وی افزود: موشک بالستیک موشک‌هایی با برد هزار تا ۱۵۰۰ کیلومتر هستند. ایران از شهرک‌های موشکی و همچنین موشک‌های میان برد ۵۰۰ تا هزار کیلومتر برخوردار است. ماه رمضان پارسال که داعشی‌ها در مجلس شورای اسلامی و مرقد امام راحل عملیات خرابکارانه داشتند، به دستور رهبر معظم انقلاب موشکی با برد ۷۰۰ کیلومتر به مقر فرماندهی داعش پرتاب شد و همه فرماندهان آن به درک واصل شدند. این فقط گوشه‌ای از قدرت موشکی ایران بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اقتدار موشکی برای ایران حیاتی است، زیرا در دنیایی زندگی می‌کنیم که استکبار و هم پیمانانش مانند گرگ هستند و فقط قدرت را در غارتگری و تجاوزگری می‌دانند لذا دو مسئله شامل اقتدار هسته‌ای و اقتدار موشکی ایران این گرگ‌ها را سرجایشان می‌نشاند.

وی گفت: ایران هیچگاه قصد ساختن بمب اتمی نداشته است. البته فرمول آن را دارد، ولی نمی‌خواهد از سلاح‌های کشتار جمعی استفاده کند، اما داشتن انرژی هسته‌ای را برای خود حیاتی می‌داند. شیطنت‌های آمریکا فتیله اقتدار هسته‌ای ایران را پایین کشید، برجام هم تمام شد. آنچه ایران را در این شرایط حفظ می‌کند همین اقتدار موشکی است. اگر این اقتدار را از ما بگیرند روز ملت ایران را تبدیل به شب سیاه می‌کنند، اقتدار موشکی ما باعث قدرتمندی و ترس استکبار است.

خاتمی افزود: به دلیل اقتدار و سرافزاری نظام اسلامی، استکبار طی ۴۰ سال گذشته سختترین شرایط را بر ملت ایران تحمیل کرد، این گرانی‌های افسارگسیخته در این ۴۰ سال سابقه نداشته است. یک عامل گرانی‌ها شیطنت‌های بیرونی است، زیرا سرمایه ملت ایران نفت است، نامردهای آمریکایی فروش نفت ایران را به حداقل رسانده اند، کشورهایی که از ایران نفت می‌خریدند از ترس آمریکا جرات نمی‌کنند، کشورهایی هم که جرات پیدا می‌کنند و نفت می‌فروشند به دلیل تحریم بانک‌ها نمی‌توانند پولش را به ایران بدهند.

وی ادامه داد: آمریکا حاکم بر دنیا نیست، اما کشورهای دیگر برای خرید نفت از ایران به آمریکا التماس می‌کنند، قصه امروز آمریکا در دنیا قصه یک لات چاله میدان است، زیرا این کشور دیگر کشورها را تهدید می‌کند و به آن‌ها آسیب می‌زند. همپیمانان آمریکا نیز اروپاییان هستند، اخیرا اروپا به چند بانک اجازه داده که با ایران رابطه داشته باشند تا کشورهایی که از ایران نفت می‌خریدند پول نفت را به این بانک‌ها بدهند و بانک‌ها پول غذا و دارویی که به ایران داده می‌شود را از پولی که کشورهای خریدار نفت واریز می‌کنند، بردارند.

او گفت: عامل دوم گرانی‌ها نداشتن نظارت دقیق بر فروش کالا در بازار است. عامل سوم گرانی‌ها نیز سوء مدیریت‌ها و نداشتن مدیریت جهادی می‌باشد.

منبع: تسنیم

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۲۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟! | اسرائیل تنها در صورتی از سلاح اتمی استفاده می‌کند که ....

به گزارش همشهری‌آنلاین، روزنامه کیهان نوشت:
مئیر جاودانفر استاد دانشگاه رایخمن به رادیو فرانسه گفت: حملۀ بی‌سابقه ایران به اسرائیل با استفاده بیش از ۳۰۰ موشک و پهپاد انتحاری در سیزدهم ‌آوریل گذشته، در اصل نشان داد که برنامۀ هسته‌ای ایران تا چه حد می‌تواند خطرناک باشد(!) اسرائیل تنها در صورتی از سلاح اتمی در دفاع از خود استفاده می‌کند که خود هدف حمله یا تهدید جدی اتمی قرار گرفته باشد.»
با حملۀ سیزدهم ‌آوریل ایران به اسرائیل، روابط دو طرف وارد مرحله و فصل تازه‌ای شد. چنین حملاتی برای کشورهای عرب قابل قبول و قابل تحمل نیست. به‌رغم همۀ اختلافاتشان با اسرائیل بر سر مسئلۀ غزه، همکاری کشورهای عرب به ویژه اردن برای مقابله با حملۀ اخیر بسیار مهم بود. زیرا ایران ثبات کل منطقه و کلیه کشورهای منطقه را به چالش کشید(!؟)

وی می‌افزاید: حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل، از هر لحاظ بی سابقه بود. حتی روس‌ها نیز در حملات‌شان به اوکراین، چنین حمله‌ای با چنین شدت و دامنه‌ای انجام ندادند. من نمی‌دانم که آیا جمهوری اسلامی ایران توان پرتاب همزمان ۳ هزار یا ۳۰هزار موشک و پهپاد علیه اسرائیل را داشته باشد و اگر داشته باشد، آیا سامانۀ دفاعی اسرائیل، توان خنثی کردن این سطح از حمله را خواهد داشت یا نه، ولی اگر جمهوری اسلامی چنین توانی را داشته باشد و آن را نیز به اجرا بگذارد، شکی نیست که ما وارد جنگی تمام عیار و بی‌سابقه و پرهزینه برای دو طرف خواهیم شد.

وحشت‌زدگی و فرافکنی تحلیلگر صهیونیست در حالی است که وی به ‌هنگام اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در دمشق هیجان زده شده و گفته بود: مهم‌ترین نکته در حملۀ منسوب به اسرائیل در اول ‌آوریل گذشته این است که در نتیجۀ آن عالیترین مقام نیروی قدس سپاه پاسداران آن‌هم در کشور حسّاسی نظیر سوریه کشته شد. این حمله بیش از همه نشان داد که تا کجا اطلاعات اسرائیل دربارۀ محل حمله و حاضران در آن دقیق بوده است. محافل اسرائیلی صریحاً اعلام می‌کنند که باید دیر یا زود با اربابان نیروهای نیابتی ایران، درگیر بشویم. بسیاری معتقدند که اگر اسرائیل زودتر با ایران درافتاده بود،‌ ای‌بسا ایران از حملۀ هفتم اکتبر پشتیبانی نمی‌کرد.

کد خبر 847103 منبع: کیهان برچسب‌ها ایران و اسرائیل اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • واکنش آمریکا به گزارش اخیر گروسی درباره ایران
  • آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم
  • ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟! | اسرائیل تنها در صورتی از سلاح اتمی استفاده می‌کند که ....
  • تلاش آمریکا برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای
  • سید احمد خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی + عکس
  • (اینفوگرافیک) تمام «نه»‌های رهبر انقلاب به سلاح اتمی
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • گروسی: اهداف برنامه هسته‌ای ایران ابهام دارد
  • خاطر جمعی اسلامی از امنیت مراکز هسته‌ای کشور