Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@08:05:58 GMT

ریزش کوه در ۱۰ نقطه استان ایلام پاکسازی شد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۹۲۷۴۷

ریزش کوه در ۱۰ نقطه استان ایلام پاکسازی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: با توجه به بارش برف دربرخی نقاط استان ایلام تمام راه‌های اصلی و روستایی در این استان باز است وریزش کوه در ۱۰ نقطه جاده‌ای پاکسازی شده است. ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

نورالله دلخواه در گفت‌ و‌گو با خبرنگار تسنیم در ایلام ، اظهار داشت: تمامی راه‌های استان ایلام با وجود بارش برف  در محورهای مواصلاتی استان ایلام باز است و مشکلی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارش برف در جاده‌های 8 استانجاده‌های استان کرمانشاه لغزنده استجاده ایلام به مهران یک‌طرفه‌ شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت:  10 نقطه جاده‌ای که به علت ریزش کوه موجب محدودیت ترددی در «محور شباب به حمیل»، «گردنه مله ملوچکان»، «گردنه بانکول» شده بود با تلاش اکیپ‌های راهداری پاکسازی و تردد دراین مسیرها جریان دارد.

دلخواه استقرار اکیپ‌های راهداری در گردنه‌های «بانکول»، «شاهبداغ»،« قلاجه و مله مازگ» را یادآور و خاطر نشان کرد: از آمادگی کامل جهت خدمت به مسافران جاده‌ای برخوردار و تمام امکانات امدادی نیز در جاده‌ها مستقر هستند.

وی با توصیه به رانندگان بیان کرد: از تمام رانندگان انتظار داریم که به‌علت بارش‌ها و یخ‌زدگی جاده‌ها، با نهایت دقت و سرعت مطمئنه حرکت کنند، سبقت بی‌مورد نداشته باشند و وسایل ایمنی لازم مانند زنجیر چرخ و سایر ملزومات سفر در فصل زمستان را همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ ع

 

R7718/P/S6,52/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۹۲۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در شهرستان دنا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: این گردنه همه ساله با نخستین بارش برف در آبان ماه مسدود و در اوایل اردیبهشت بازگشایی می‌شود.
پیمان جو با بیان اینکه بازگشایی گردنه بیژن موجب سهولت در رفت و آمد و کاهش یک ساعت و سی دقیقه‌ای مسافت سی سخت به پادنا و سمیرم می‌شود، افزود: جاده سی سخت به سمیرم در مسیر جاده گردنه بیژن ۲۳ کیلومتر طول دارد که ۱۴ کیلومترآن برفگیر است.
وی با اشاره به اینکه گردنه بیژن در ارتفاع۳ هزار و ۲۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد گفت: این گردنه یکی از مرتفع‌ترین گردنه‌های کهگیلویه و بویراحمد است
پیمان جو اضافه کرد: ارتفاع برف در برخی از نقاط گردنه بیژن در سال‌های پربارش تا ۷ متر هم می‌رسد.
شعبانی سرپرست فرمانداری دنا هم گفت: با بازگشایی این جاده برف گیر، علاوه بر تردد وسایل نقلیه، مسیر تردد عشایر کوچ رو نیز هموار می‌شود.
گفتنی است این گردنه استان اصفهان را به کهگیلویه و بویراحمد متصل می‌کند.

دیگر خبرها

  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز 
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در شهرستان دنا
  • گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد
  • اصلاح ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان اردبیل
  • در این نقطه از ایران هنوز ۵ متر برف وجود دارد
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر بطول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است
  • پاکسازی و لایروبی ۱۶۰۰کیلومتر از محورهای خراسان جنوبی